Strona 3 z 3

Zmiany obsługowe - październik 2019

: 25 paź 2019, 19:23
autor: Jurand
stołecznynocnik pisze:
25 paź 2019, 17:30
Na Derbach mieszka mnóstwo pracowników ZTM i kilku z góry MZA, ale to fakt nie od dzisiaj nam znany ;)
I to pewni są Ci nie reformowalni co skargi ciągle skrobią =D>

Zmiany obsługowe - październik 2019

: 26 paź 2019, 17:15
autor: Dantte
i puste jak bęben autobusy po reformie. aż się zdziwiłem po dwudniowych obserwacjach, ale rzeczywiście nagle tych kursów zrobiło się tam strasznie dużo, i zapelnienie 527 i 256 pozostawia wiele do życzenia (że już nie wspomnę o 212 z tragiczną trasą). pomijanie Gilarskiej i Bródnowskiego przez 527 to też jakieś nieporozumienie

No ale 169 jezdzi co 20:))))

Zmiany obsługowe - październik 2019

: 26 paź 2019, 17:57
autor: ashir
Ej, ale jesteście niesprawiedliwi, od dzisiaj 527 staje na Cm. Bródnowskim, a 169 już od poprzedniej soboty kursuje co 10 minut. :twisted:

Zmiany obsługowe - październik 2019

: 26 paź 2019, 17:58
autor: Dantte
mówię o reformie w ogóle

Zmiany obsługowe - październik 2019

: 26 paź 2019, 21:19
autor: kveld
SławekM pisze:Kolejne kuriozum ze strony ZTM i preferowanie jednego osiedla.
Od 28.10 znikają wtyczki z 500, które pójdą zapewne na 409. Za to po likwidacji Z20 wtyczki pojawiają się .... w porannym szczycie w ilości 3 sztuk na 256. Kolejny raz ZTM premiuje jedno osiedle. Bo wtyczki na 412 to zdecydowanie za mało, więc trzeba dać kolejne, na kolejną linię. Czy tam mieszkają jakies ważne osobistości, że pchane są kolejne poza rozkładowe autobusy, by mieli miejsce siedzące? Inni muszą się zastanawiac czy w ogóle wejdą do konkretnej linii, a takie Derby i okolice dostają brygady ekstra.
PS. Wcalę się nie zdziwię, że po WŚ wtyczki pojawią się na 527 w godzinach porannych.
1. 412 i 256 nie jeżdżą przez Derby. Proponuję zapoznać się z geografią tego rejonu.
2. Wtyczki na 412 jeżdżą Młodzieńcza - Wileński, więc z tym rejonem nie mają nic wspólnego.
3. Na temat zapełnienia w 527 się nie wypowiem, bo nie korzystam, a co do 256 to jeździło w stadzie z durnym wynalazkiem Z20 (z reguły z tyłu), więc trudno było spodziewać się super zapełnienia.
4. Co do wtyczek na 256 - mają być na pełnej trasie czy tylko na części? Jeśli będą jeździć w stadzie że 120, to pomysł jest do kitu. Już lepiej wozokilometrów byłoby wykorzystać na normalne godziny kursowania w DS...

Zmiany obsługowe - październik 2019

: 28 paź 2019, 5:56
autor: Konied Makevski
Co do zapełnienia 527 - w porannym szczycie bywają kursy niezabieralne, w międzyszczycie też jest sporo ludzi. Dla odmiany w weekendy wystarczyłoby 12m.

Zmiany obsługowe - październik 2019

: 28 paź 2019, 7:58
autor: MilosnikKomunikacji
kveld pisze:
26 paź 2019, 21:19
4. Co do wtyczek na 256 - mają być na pełnej trasie czy tylko na części?
Grodzisk - Metro Trocka, czyli praktycznie to samo co te Z20.

Zmiany obsługowe - październik 2019

: 28 paź 2019, 7:59
autor: kveld
Konied Makevski pisze:Co do zapełnienia 527 - w porannym szczycie bywają kursy niezabieralne, w międzyszczycie też jest sporo ludzi. Dla odmiany w weekendy wystarczyłoby 12m.
Co do weekendu to pełna zgoda. ZB generalnie na weekendy się wyludnia, a zbiorkom w weekend uchodzi za bezużyteczny, głównie z powodu (niegdysiejszej lub obecnej) częstotliwości.

Zmiany obsługowe - październik 2019

: 28 paź 2019, 8:05
autor: kveld
MilosnikKomunikacji pisze:
kveld pisze:
26 paź 2019, 21:19
4. Co do wtyczek na 256 - mają być na pełnej trasie czy tylko na części?
Grodzisk - Metro Trocka, czyli praktycznie to samo co te Z20.
Tak, zauważyłem, zwiała mi taka 10 minut temu z Grodziska. Jadą 3 minuty przed 120 - chyba bez sensu, bo jadę 120 i do niezabieralności mu bardzo daleko.