Czasy przejazdu - 2020-2021
: 30 lip 2020, 11:25
Była już dwa tygodnie temu.
To prawda, czasy na 106 są mocne. W DS dwa razy jechałem ostatnim kursem, raz dotarł na Młynów skromne -9, raz lepiej bo tylko -5. 6 przystanków z Browarnej na drugi Nowy Świat w 5 minut to jednak ostre przegięcie a potem 9 minut z Pl. Małachowskiego na Szpital Wolski, po minucie na każdy. Z kolei w DP w szczycie zdarzają się brygady jeżdżące na +5, +6 i to w obu kierunkach.Georg pisze:To prawda. Liczyłem tylko, że uruchomienie 106 spowoduje, że poprawią trochę czas przejazdu między przystankami od UW do Rogalińskiej. Zwłaszcza w DS na Płockiej wysiadam przynajmniej 3 minuty po czasie. Bywa, że i 5. Ale może to ja mam pecha. Rozumiem, że obiecane 12 minut w międzyszczycie pojawi się od 1 września?
Widzę z rozkładu, że w kierunku Bemowa trudno być na czas. Ostatnie 3 przystanki w przeciwnym półkursie są w rano i wieczorem w jednej minucie. Chyba trochę za bardzo przyspieszone to 201.Konied Makevski pisze: ↑27 wrz 2020, 10:34Czy 201 jest do czegoś dowiązane na weekendzie? Nurtuje mnie ta kwestia, bo jeżdżę dzisiaj to cudo i zauważyłem idealną i bardzo pro-pasażerską koordynację rozkładów tej linii ze 197, która na wspólnym odcinku daje takt 17-3 w stronę metra i 16-4 w drugą.
Miałem 2 półkursy rano z takim tercetem i oba rozpocząłem o czasie, a nie jechałem nigdzie więcej, niż +1. Niemniej racja, że 3 przystanki stałe w 1 minucie, z 2 sygnalizacjami po drodze to jakaś patologia.Georg pisze:Widzę z rozkładu, że w kierunku Bemowa trudno być na czas. Ostatnie 3 przystanki w przeciwnym półkursie są w rano i wieczorem w jednej minucie. Chyba trochę za bardzo przyspieszone to 201.Konied Makevski pisze: ↑27 wrz 2020, 10:34Czy 201 jest do czegoś dowiązane na weekendzie? Nurtuje mnie ta kwestia, bo jeżdżę dzisiaj to cudo i zauważyłem idealną i bardzo pro-pasażerską koordynację rozkładów tej linii ze 197, która na wspólnym odcinku daje takt 17-3 w stronę metra i 16-4 w drugą.
Z tego co pamiętam są 3 minuty do dodania między Mariensztatem a Książęcą (o ile pamiętam odcinek Nowy Zjazd - Dobra, Zajęcza - Jaracza i Solec - Książęca). Z miasta powinny także zniknąć (z bardzo nielicznymi wyjątkami) dwa przystanki obsługiwane w jednej minucie. Przy obecnym zatrzymywaniu się na każdym przystanku oznacza to generowanie opóźnień. Faktycznie w Centrum czasu jest za dużo. I to w obie strony.Konied Makevski pisze: ↑21 paź 2020, 8:09W którym miejscu na 127 są napięte czasy przejazdu? To, co się ewentualnie straci podczas przejazdu przez Powiśle, momentalnie się odrabia z dużą nawiązką w centrum, przez co często trzeba odstawać przy patelni czy Centralnym.
Dodanie minut na Powiślu nie oznacza, że nie można ich zabrać w Centrum. Pamiętam że parę lat temu jeździłem z Kruczej do Zachodniego i mimo rozkładowej koordynacji przyjeżdżało najpierw spóźnione 127, a zaraz za nim punktualne 158.Konied Makevski pisze: ↑21 paź 2020, 9:30Jak dorzucisz minuty we wspomnianych odcinkach, to nagle się okaże, że 127 na Centrum będzie regularnie zajeżdżał +3 albo więcej, o pl. Zawiszy nawet nie chcę myśleć.
Trochę dziwi mnie dodanie tej minuty, zwłaszcza poza godzinami szczytu.
Może chodzi o to, żeby dodać minuty tylko na tej linii?Potem dochodzi już 135 i 311. To samo jest ze 154.
Mniemam, że 151 dostało jedną minutę przez całą dobę. Bo jeśli dostało dobę w każdym kursie, to czas przejazdu stał się nieatrakcyjny