Strona 3 z 5

Zmiany obsługowe - wrzesień 2020

: 02 wrz 2020, 22:48
autor: MJ
Jurand pisze:
02 wrz 2020, 22:46
Gazowce Arrivy na obrzeża, a diesle na 102. Gazowe Scanie Michalczewskiego na 152, a mogły by bez problemu obsługiwać 102, nawet ilość brygad się zgadza,
No właśnie... Tego nie rozumiem. #-o

Zmiany obsługowe - wrzesień 2020

: 02 wrz 2020, 22:57
autor: pawcio
19445 pisze:
02 wrz 2020, 18:48
Od września na 111 w DP pojawiła się brygada M7. Czy kiedyś występowały maratony w DP?
W dawnych czasach, kiedy MZA narzucało strukturę dodatków i całodziennych, brakujące całodziene sztukowało się jako maraton+dodatek B, bo dodatków B zawsze było mniej w planie.

Zmiany obsługowe - wrzesień 2020

: 04 wrz 2020, 10:40
autor: fraktal
MJ pisze:
02 wrz 2020, 22:31
Glonojad pisze:
31 sie 2020, 20:52
A co jest złego w Euro 4?!
Nic, dla mnie to nawet lepiej, że takie wozy jeżdżą, bo jest urozmaicenie. Jednak po Trakcie Królweskim miały jeźdźić pojazdy niskoemisyjne. Obecnie jest inaczej, wozy jeżdżą gdzie popadnie, a Arriva na gazowce jest wyrzucana gdzieś na obrzeża. Jaki w tym sens?
Takie linie jak 116 i 180 mogłaby przecież w całości obsługiwać Kleszczowa gazowcami. Na Chomiczówkę i Wilanów spokojnie dojeżdżała. Widać, ZTM woli czekać aż będą ładowarki. :wink:

Zmiany obsługowe - wrzesień 2020

: 04 wrz 2020, 13:30
autor: man1956
pawcio pisze:
02 wrz 2020, 22:57
19445 pisze:
02 wrz 2020, 18:48
Od września na 111 w DP pojawiła się brygada M7. Czy kiedyś występowały maratony w DP?
W dawnych czasach, kiedy MZA narzucało strukturę dodatków i całodziennych, brakujące całodziene sztukowało się jako maraton+dodatek B, bo dodatków B zawsze było mniej w planie.
Maratony z reguły pracowały od 7.00 do 17.00, więc zahaczały częściowo zarówno o szczyt A, jak i szczyt B.
Gorzej było wieczorem, kiedy zjechały dodatki B (a bywało to wcześniej niż obecnie, bo ok. 18.00 - 19.00)
i zaczynała się przerwa kolacyjna. Wtedy częstotliwość kursowania brygad spadała nieproporcjonalnie mocno.
Potem, ok. 21.00, częstotliwość znów poprawiała się, bo przerwa kolacyjna kończyła się, a brygady całodzienne
(odwrotnie niż dzisiaj) z reguły w komplecie pracowały do końca dnia.

Zmiany obsługowe - wrzesień 2020

: 04 wrz 2020, 14:09
autor: Glonojad
pawcio pisze:
02 wrz 2020, 22:57
19445 pisze:
02 wrz 2020, 18:48
Od września na 111 w DP pojawiła się brygada M7. Czy kiedyś występowały maratony w DP?
W dawnych czasach, kiedy MZA narzucało strukturę dodatków i całodziennych, brakujące całodziene sztukowało się jako maraton+dodatek B, bo dodatków B zawsze było mniej w planie.
I wiązało się to faktycznie ze zjazdem z maratonu i wyjazdem na dodatek?

Zmiany obsługowe - wrzesień 2020

: 04 wrz 2020, 14:15
autor: bartoni722
Żeby to jeszcze było takie proste! Ja pamiętam maratony które zjeżdżały później, tak, że wyjazd na dodatek tej samej linii był już niemożliwy (a często kończyły po 16-17, kiedy nawet i na inną linię byłoby go ciężko wysłać).

Zmiany obsługowe - wrzesień 2020

: 04 wrz 2020, 14:16
autor: Glonojad
Za to na nocny akurat ;)

Zmiany obsługowe - wrzesień 2020

: 04 wrz 2020, 14:35
autor: man1956
bartoni722 pisze:
04 wrz 2020, 14:15
Żeby to jeszcze było takie proste! Ja pamiętam maratony które zjeżdżały później, tak, że wyjazd na dodatek tej samej linii był już niemożliwy (a często kończyły po 16-17, kiedy nawet i na inną linię byłoby go ciężko wysłać).
Bywało jeszcze tak, że maraton nie zjeżdżał na zakład, tylko przechodził na całkę na tej samej linii, na której np. nie było obsady dla II zmiany.
Wtedy na zakład zjeżdżał kierowca z całki, który nie miał zmiany i który dociągał w robocie do momentu, dopóki na jego całkę nie wszedł kierowca z maratonu.

Zmiany obsługowe - wrzesień 2020

: 04 wrz 2020, 16:41
autor: Krzysiek_S
A tymczasem linia 523 rano co 4 minuty w obie strony. Chyba ostatnia brygada 030.

Zmiany obsługowe - wrzesień 2020

: 04 wrz 2020, 18:26
autor: pawcio
Glonojad pisze:
04 wrz 2020, 14:09
pawcio pisze:
02 wrz 2020, 22:57

W dawnych czasach, kiedy MZA narzucało strukturę dodatków i całodziennych, brakujące całodziene sztukowało się jako maraton+dodatek B, bo dodatków B zawsze było mniej w planie.
I wiązało się to faktycznie ze zjazdem z maratonu i wyjazdem na dodatek?
Na ogół były na zakładkę a nie na styk.

Zmiany obsługowe - wrzesień 2020

: 04 wrz 2020, 22:03
autor: Paweł D.
Dość bogato na tym 523. W kierunku Olszynki szczyt (8) w zasadzie od pierwszego kursu. Szkoda że końcówka już trochę uboga (15/20-30).
DS już w standardzie 15/20.

Zmiany obsługowe - wrzesień 2020

: 05 wrz 2020, 8:12
autor: Glonojad
401 co 5 to chyba też coś nowego?

Zmiany obsługowe - wrzesień 2020

: 05 wrz 2020, 8:50
autor: bartoni722
Tam akurat co 5 i kursy skrócone były już ładny kawałek czasu. Dokładnie nie pamiętam ale wydaje mi się że nawet jest to nieruszony rozkład sprzed połowy marca.

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka


Zmiany obsługowe - wrzesień 2020

: 05 wrz 2020, 9:28
autor: Flash8222
Wrócił rozkład sprzed początku pandemi.

Zmiany obsługowe - wrzesień 2020

: 11 wrz 2020, 18:39
autor: Szymon
Od poniedziałku 3 popołudniowe wtyczki na 500. Obsługa... R-11 :term: Niecałe 5 godzin pracy więc pewnie 4 kółka.
http://www.wgkm.waw.pl/portal/index.php ... zki-na-500