Zmiany obsługowe - maj 2021
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Na Ostrobramskiej zostaje elektryczne 158, dlaczego stąd nie można zabrać wozów na E-2 i 518?
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"
Po co elektryki na linię, na której brygady wykonują po 2 kółka w szczycie? Elektryki - póki są na gwarancji - nie powinny tłuc jak najwięcej km?
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26836
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Najlepszym rozwiązanem byłaby BWL - pomiędzy dodatkami na Trakcie międzyszczyt na jakiejś innej linii w pobliżu, typu 105.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 2838
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
105 to trochę średnio w pobliżu, odkąd skróciło trasę.
Wydaje mi się, że to powinna być linia która ma pętlę z ładowarką. Jak będą ładowarki w Wilanowie, to będzie łatwiej takie coś ogarnąć. Może 519? tylko tutaj może być trudno rozkład ułożyć, bo ma też kursy do Powsina.
Albo któraś linia z Sadyby? Nawet może być 131, które ma niektóre kursy do Wilanowa.
Wydaje mi się, że to powinna być linia która ma pętlę z ładowarką. Jak będą ładowarki w Wilanowie, to będzie łatwiej takie coś ogarnąć. Może 519? tylko tutaj może być trudno rozkład ułożyć, bo ma też kursy do Powsina.
Albo któraś linia z Sadyby? Nawet może być 131, które ma niektóre kursy do Wilanowa.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26836
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
zakładam że PT do Daszyńskiego (czy Sadyby, też dobra myśl) to jednak lepsze, niż do zajezdni. No i wóz pracuje. Uwaga z ładowarką słuszna.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 12141
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Pytanie, czy podwojenie PT spalinowców z tras tych linii też jest takie opłacalne. Jeśli mamy załóżmy 10c i 5d to zamiast 30PT w relacji kraniec - zajezdnia robi się ich już 60.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26836
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No tak, ale zakłądam że jednak 2xPT to wciaż mniej kilometrów, niż by zrobiły w międzyszczycie.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 2838
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Trochę offtopic, ale podobna zasada (BWLki na międzyszczyt) powinna też dotyczyć kilku linii tramwajowych, tak aby niskopodłogowe Jazzy nie marnowały się jeżdżąc tylko kilka godzin dziennie jako dodatki linii takich jak 2 czy 31 - tym bardziej że wysokich tramwajów mamy dość dużo.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26836
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Też tak uważam. Jazzowe dodatki z 14 (były o ile pamiętam) w międzyszczycie mogłyby pracować na 18, a swingi z 1 - na 25 (nawet się oba krańce zgadzają!) co by umożliwiło przesunięcie części stozłomek na dodatki. Dla dodatków z 31 czy 2 chwilowo pomysłu nie mam, ale może 33, tam zdaje się całki wysokie w normalnym rozkładzie bywały.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 2838
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Z 14? 14 nie jeździ na Służewiec, a Jazzy (krótkie) były tylko na całkach. Na dodatkach były i są nadal - składy stopiątkowe z R3.
To właśnie jazzy z 31 by pasowały na 18. Z 2-ki mogą przechodzić na 33 o ile nie będzie narzekania że opóźnienia wpływają na regularność kursowania.
Tylko na 11 pomysłu nie mam, bo kończy na Kole, będąc tam jedyną linią.
To właśnie jazzy z 31 by pasowały na 18. Z 2-ki mogą przechodzić na 33 o ile nie będzie narzekania że opóźnienia wpływają na regularność kursowania.
Tylko na 11 pomysłu nie mam, bo kończy na Kole, będąc tam jedyną linią.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26836
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Myślałem, że 14 była 100% na szczeniakach i dlatego tak mało ich na 27. No to tak, mogą być jazzy na 31 z tym, że na geriatyczną Puławską tramwaj bez siedzeń jest takisobie.
11? PT z Koła na Bemowo i tam podmiana dodatku na czymkolwiek, ewentualnie kurs wariantowy na Nowe Bemowo, ewentualnie kurs wydłużony z Daszyńskiego na Kielecką i podmiana wysokiego dodatku na 33.
11? PT z Koła na Bemowo i tam podmiana dodatku na czymkolwiek, ewentualnie kurs wariantowy na Nowe Bemowo, ewentualnie kurs wydłużony z Daszyńskiego na Kielecką i podmiana wysokiego dodatku na 33.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Zajezdnie się nie zgodzą. Będą chcieli mieć większą rezerwę. Przynajmniej tak to kiedyś tłumaczył pawcio. Dzięki temu, że niektóre wozy jeżdżą na dodatkach, fizycznie w ogóle na miasto wyjeżdżają. Zresztą ZTM liczył może, że E-2 będzie przynajmniej w jakiejś części na elektryki, bobw takim razie dlaczego nie dali tej Kleszczowej, która praktycznie zawsze wysyłała na Trakt gazowce?michael112 pisze: ↑29 kwie 2021, 12:06Trochę offtopic, ale podobna zasada (BWLki na międzyszczyt) powinna też dotyczyć kilku linii tramwajowych, tak aby niskopodłogowe Jazzy nie marnowały się jeżdżąc tylko kilka godzin dziennie jako dodatki linii takich jak 2 czy 31 - tym bardziej że wysokich tramwajów mamy dość dużo.
Dziwi jednak mocno powrót diesli na E-2, skoro docelowo wszystko, co porusza się TK ma być elektryczne... Na takim Nowym Świecie będzie to jedyna, obok 518, która zapewne stanie się zaraz elektryczna (jeden elektryk przejeździł już na tym cały dzień, stąd mniemam, że ładowarka na Nowodworach już działa) dzienna linia ze spalinowymi autobusami.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
102wincenty pisze: ↑01 maja 2021, 16:39Dziwi jednak mocno powrót diesli na E-2, skoro docelowo wszystko, co porusza się TK ma być elektryczne... Na takim Nowym Świecie będzie to jedyna, obok 518, która zapewne stanie się zaraz elektryczna (jeden elektryk przejeździł już na tym cały dzień, stąd mniemam, że ładowarka na Nowodworach już działa) dzienna linia ze spalinowymi autobusami.
Nawet jeśli jest plan skrócić 102, to chociażby do tego czasu można by było dac wozy CNG.
Zamiana 102/152 Arriva/ITS, ten sam bilans brygadowy.
Chyba że ZTM planuje na 102 i 117 zagospodarować nowe Su12 CNG?