Zmiany obsługowe - styczeń 2022

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

bartoni722
Posty: 12141
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 05 sty 2022, 16:13

Georg pisze:
05 sty 2022, 16:05
bartoni722 pisze:
05 sty 2022, 16:03
Nie, wiesz co, generalnie można poheheszkować że "kluczowy autobus" i tak dalej ale moim zdaniem dobrze to zrobi regularności 228. Jednak ten podjazd to jest "parę" ładnych minut z postoju który trzeba zabrać. A jeśli mamy tam mieć równy takt to przy czterech brygadach zabieramy tym samym brygadom. Więc pod koniec szczytu różnica w opóźnieniu potrafiła mieć znaczenie, więc to mimo wszystko dobra decyzja.
Tak. Tylko dlaczego w ogóle 206 było zawieszone?
Bardziej myślałem o skierowaniu w obie strony 129. Blisko, a postoje przy 4 brygadach godziwe.
206 było zawieszane jednak w czasie kiedy ruch na mieście i co za tym idzie opóźnienia 228 były diametralnie inne.
Ad. 129 - ale odcinek który musiałby się męczyć z nieregularnym taktem dłuższy i mimo wszystko dosyć ważny. +Techników oraz wyjazd przy Wałowickiej dają się we znaki (tak jak na 228) i generowałyby podobne problemy z regularnością na dalszych odcinkach trasy, nawet jeśli postoje by w miarę niwelowały opóźnienia.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Georg
Posty: 5991
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 05 sty 2022, 16:16

Przekonałeś mnie.

Mateusz950
Posty: 737
Rejestracja: 12 cze 2012, 18:59
Lokalizacja: Pionki/Warszawa

Post autor: Mateusz950 » 05 sty 2022, 16:18

AdamKlocusky pisze:
05 sty 2022, 16:09
Georg pisze: Tak. Tylko dlaczego w ogóle 206 było zawieszone?
Bardziej myślałem o skierowaniu w obie strony 129. Blisko, a postoje przy 4 brygadach godziwe.
Zawieszono wraz z okresem świątecznym 2020 - powodu nie podali - można się tylko domyślać. 18 stycznia 2021 utrzymano zawieszenie.

Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka
206 było uruchomione w 2021 roku (konkretnie od 6 kwietnia do 15 maja). Ta miała za zadanie zastąpić zawieszoną na ten czas linię 228 na terenie Odolan.
https://uetbdu.webwave.dev/
NOWY ADRES OD 9.03.2023.

Zapraszam. :)

ashir
Posty: 27731
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 05 sty 2022, 16:23

206 to w ogóle kiedyś wróci do Odolany? Bo nawet słupek już zniknął. No i oczywiście 206 tylko w DP zgodnie z nową tradycją... :/

Awatar użytkownika
AdamKlocusky
Posty: 586
Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
Lokalizacja: Targówek
Kontakt:

Post autor: AdamKlocusky » 05 sty 2022, 16:25

ashir pisze:206 to w ogóle kiedyś wróci do Odolany? Bo nawet słupek już zniknął. No i oczywiście 206 tylko w DP zgodnie z nową tradycją... :/
Sądzę że będzie podobnie jak z pętlą przy Dworcu Gdańskim - póki nie zostaną wydane pieniądze na remont to prędko 206-ki tam nie zobaczymy.

Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka

Obrazek
___________________________________________________________________________________
1 13 20 22 124 137 138 154 206 307 340 406 444 460 462 512 517 805 N12

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2215
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 05 sty 2022, 16:49

Mateusz950 pisze:
05 sty 2022, 11:23
marko80 pisze:
05 sty 2022, 11:11
linia 319 będzie całodzienna czy szczytowa?
Linia ma mieć charakter szczytowy.
Czy tylko moim zdaniem to jest wygaszanie popytu na samym starcie?

Łukasz
Posty: 10625
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 05 sty 2022, 17:04

bartoni722 pisze:Nie, wiesz co, generalnie można poheheszkować że "kluczowy autobus" i tak dalej ale moim zdaniem dobrze to zrobi regularności 228. Jednak ten podjazd to jest "parę" ładnych minut z postoju który trzeba zabrać. A jeśli mamy tam mieć równy takt to przy czterech brygadach zabieramy tym samym brygadom. Więc pod koniec szczytu różnica w opóźnieniu potrafiła mieć znaczenie, więc to mimo wszystko dobra decyzja.
Dzięki temu 228 w DP będzie mogło pojechać na Idzikowskiego :d
MJ pisze:
Mateusz950 pisze:
05 sty 2022, 11:23
Linia ma mieć charakter szczytowy.


Czy tylko moim zdaniem to jest wygaszanie popytu na samym starcie?
Myślę, że przesadzasz. Założenie, ze już na początku akurat o 12 w sobotę będzie ktoś miał tym jechać, jest ryzykowne.
ŁK

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 05 sty 2022, 17:14

Ale 319 mogłoby kursować w DP przez cały dzień a nie tylko w godzinach szczytu.

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2215
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 05 sty 2022, 17:20

Sądzę, że można byłoby zrobić z 319 dobry dojazd do metra lub innych cywilizacji (w hierarchii oczywiście zaraz po pociągu).

ashir
Posty: 27731
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 05 sty 2022, 18:20

Są już rozkłady ważne od 10 stycznia:
163 co 30/30//-, ale tylko w szczycie na Stegny, a pozostałe kursy skrócone do Sadyby i okrojone godziny kursowania w DP
263 co 30/30//30, ale z kursami skróconymi z Powsinka co 15/15//15!
323 dalej będzie kursowało, według nowego rozkładu jazdy od 7:30 do 15 co ok. 1h

wincenty
Posty: 1335
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 05 sty 2022, 19:22

ashir pisze:
05 sty 2022, 18:20
Są już rozkłady ważne od 10 stycznia:
163 co 30/30//-, ale tylko w szczycie na Stegny, a pozostałe kursy skrócone do Sadyby i okrojone godziny kursowania w DP
263 co 30/30//30, ale z kursami skróconymi z Powsinka co 15/15//15!
323 dalej będzie kursowało, według nowego rozkładu jazdy od 7:30 do 15 co ok. 1h
Ciekawe skąd brygady :-k
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5268
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 05 sty 2022, 20:04

Walas pisze:
05 sty 2022, 8:52
319 bodajże przeguby z R-3
Ale to chwilowe, bo się turystów spodziewają, czy tacy optymiści i myślą, że się na stałe przyjmie?

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8620
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 05 sty 2022, 22:25

:arrow: Czasami więcej w jednym miejscu można przeczytać na stronie na przykład Urzędu Dzielnicy Ursynów: https://um.warszawa.pl/-/nowy-rok-nowe-linie niż na oficjalnych stronach ZTM i WTP, gdzie takie informacje są osobno w różnych miejscach.

reserved
Posty: 14615
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 06 sty 2022, 0:01

Co prawda nie często zdarza mi się jeździć 228, ale jak już miałem to widziałem że ludzie jadący do Wagonowni świetnie sobie radzili z ogarnianiem w które kursy 228 wsiadać. Komu to przeszkadzało? Moim zdaniem powinno tak zostać. A jeśli tworzymy w dni powszednie inaczej a w święto inaczej, to już w ogóle...

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2232
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 06 sty 2022, 0:07

Ponarzekam sobie, ale...
Linia dopiero startuje, a ZTM kompletnie przestrzela szacunki.
Zamiast przegubów w szczycie powinno być:
- Co 15 minut w szczycie na 12 - bez przesady, że będą takie potoki
- Co 20 minut po za szczytem i w dś - wozy 12 m w dp i 9/10 m w dś.
Ważne nie jest żeby miały miejsca leżące, a regularność... Ale co ja się tam znam. Brak kursów po za szczytem to na starcie strzał w kolano.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Zablokowany