To zawsze mogą zdarzyć się minimalnie luzniejsze dni, ale na trasie 150 i pochodnych korek zaczyna się w różnych punktach Warszawskiej, czasami nawet przed Wislaną i ciągnie aż po rozwidlenie Wislostrady i Marymonckiej.
Zmiany od grudnia 2022
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
-
- Posty: 12182
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Są korki betonowe i pełzające, ten o którym mówisz należy raczej do tych drugich. Poza tym 150 ma trochę luzu w porannych rozkładach na tę okoliczność i odchyłki w przyjazdach na Młociny nie są przez to wybitnie duże.
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. 

Nie wiem jak jest teraz, ale zdarzało mi się prześcignąć stojące na Warszawskiej autobusy...bartoni722 pisze: ↑02 gru 2022, 22:22Są korki betonowe i pełzające, ten o którym mówisz należy raczej do tych drugich. Poza tym 150 ma trochę luzu w porannych rozkładach na tę okoliczność i odchyłki w przyjazdach na Młociny nie są przez to wybitnie duże.
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
No powinni KML dać 110, myślę że te brygady łączone z 705 były by idealne

KMŁ przejęło 5/110, a straciło 1/150 i 09(A)/150. Czy Michalczewski dostał coś w zamian?
ITS niech nic nie dostaje bo i tak z planem nie wychodzą...
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Zdajesz sobie sprawę, że im niższy plan tym pani prezes ma mniejszą "mobilizację" do poprawy sytuacji? Taka postawa odbija się negatywnie zarówno na pasażerach, jak i kierowcach.
W ogóle powinni zakończyć kontrakt.
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Idealnie by nie puszczać już Jelcza
Mi pokazuje się na 09/150 wóz 749, więc chyba wciąż KMŁ.
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"
Tak, rano dodatek 09(A) został zastąpiony przez przegubową brygadę 61/150+114 z Arrivy. Po południu dodatek kursuje bez zmian. 

Nie zdarza się aby dodatek o tym samym numerze obsługiwał inny przewoźnik w szczycie A i B. Są dwie możliwości: albo rano był KMŁ, albo dodatek 09 jeździ tylko w szczycie B (i ta druga odpowiedź jest prawidłowa).
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"
Proponuję nauczyć się czytać ze zrozumieniem. W szczególności co to znaczy, że ktoś coś stracił.
749 pracował dziś jako:
150/011 A i 150/09 B
Choć teoretycznie mógłby być to ten sam numerek.
150/011 A i 150/09 B
Choć teoretycznie mógłby być to ten sam numerek.