Strona 3 z 43

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2022

: 22 lut 2023, 19:56
autor: Glonojad
A mnie na Kasprzaka i Grójeckiej. Wygląda na to, że 17 miała dziś jednocześnie trzy, niestykające się trasy...

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2022

: 22 lut 2023, 20:39
autor: Robert 514
michael112 pisze:
22 lut 2023, 18:58
Od Nowogrodzkiej dokąd?
Zbawiciela

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2022

: 22 lut 2023, 20:40
autor: Robert 514
Glonojad pisze:
22 lut 2023, 19:56
A mnie na Kasprzaka i Grójeckiej. Wygląda na to, że 17 miała dziś jednocześnie trzy, niestykające się trasy...
Mijała mnie nowa 17 około godz 18 przy Hozej w kierunku Bankowego

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2023

: 22 lut 2023, 21:23
autor: altar
15 miała ciekawą trasę: Marymont-Potok - Metro Marymont przez Stawki

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2023

: 22 lut 2023, 21:31
autor: pawcio
altar pisze:
22 lut 2023, 21:23
15 miała ciekawą trasę: Marymont-Potok - Metro Marymont przez Stawki
A to akurat nic nadzwyczajnego - grane było wielokrotnie.

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2023

: 05 kwie 2023, 21:48
autor: Piotrek_2274
Za to, co dziś działo się po południu, ktoś powinien w trybie przyspieszonym wylecieć na pysk. Mocno przed 16 rozpoczęło się zatrzymanie tramwajowe na Nowowiejskiej w kierunku pl. Zbawiciela. Do 16 z minutami rozlało się już na wszystkie kierunki skrzyżowania Nowowiejska/al. Niepodległości, bo 4 i 78 nie mogły skręcać. O 18 nadal to wszystko stało (po ponad dwóch godzinach). Co stało na przeszkodzie, aby te 4 i 78 skierować na wprost, żeby nie blokowały całego ciągu trasy N-S dla 17 i 33?!

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2023

: 05 kwie 2023, 21:54
autor: pawcio
Strzelam w wydolność służb. Ktoś to musi obsłużyć i jeszcze jakoś (cudem?) dojechać na miejsce. O 18:30 kierowanie było.

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2023

: 05 kwie 2023, 22:07
autor: Paweł D.
Kierowanie przez radio to już przeszłość?
Ale faktycznie wychodzi na to, że ZTM lubi się chwalić nowoczesną centralą ruchu gdzie prowadzony jest bieżący nadzór na kursowaniem pojazdów, a jak robi się poważniejsza sprawa to bez instruktora na miejscu ani rusz.

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2023

: 06 kwie 2023, 8:18
autor: pawcio
Centrala ZTM nie ma bezpośredniej łączności z tramwajami na mieście. Musiałoby to iść przez CR-TW a potem SNRT. Które jest, jakie jest.

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2023

: 06 kwie 2023, 9:51
autor: Stary Pingwin
Bywało, że nasza Centrala prowadziła ruch za pomocą łączności komórkowej z motorniczymi i dosyć sprawnie to szło.

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2023

: 06 kwie 2023, 10:08
autor: Łukasz
A co by się stało, gdyby motorniczy pojechał prosto/w lewo i poinformował, że zmienił trasę?

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2023

: 06 kwie 2023, 10:10
autor: Stary Pingwin
Przy sterowaniu nie obowiązuje rozkład jazdy, tylko polecenia nadzoru. Niewłaściwe wykonanie polecenia jest naganne.

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2023

: 06 kwie 2023, 10:33
autor: Flash8222
Kiedyś podczas jednego z wielu strajku kobiet miałem linie 4, na pl. Zbawiciela podchodzi do mnie NR i pyta czy wiem jak mama jechać, odpowiadam że wiem. Tak więc pojechałem Nowowiejską -Filtrową - zawrotka na Narutowicza - Grójecka - Towarowa - Solidarności i wróciłem na trasę od ratusza. Potem okazało się, że linia 4 była podzielona na dwie trasy Wyścigi - Narutowicza oraz Żerań Wschodni - cm. Wolski XD Czy ktoś się dowiedział? Nie i też nic nie miałem z przejazdu taką trasą XD

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2023

: 06 kwie 2023, 12:25
autor: Paweł D.
pawcio pisze:
06 kwie 2023, 8:18
Centrala ZTM nie ma bezpośredniej łączności z tramwajami na mieście. Musiałoby to iść przez CR-TW a potem SNRT. Które jest, jakie jest.
Z TW łączność mają, bo często TW się powołuje na decyzję ZTM. Nawet nie wyobrażam sobie, aby ZTM sam kierował "za plecami" CR TW.Ale że SNRT taki sobie, to sobie wszystko stoi w zatrzymaniu. XXI wiek.
Stary Pingwin pisze:
06 kwie 2023, 9:51
Bywało, że nasza Centrala prowadziła ruch za pomocą łączności komórkowej z motorniczymi i dosyć sprawnie to szło.
Wiele razy tak było. Ale to bardziej czynnik ludzki, który nie boi się tak pokierować, a nie czekać aż przyjedzie na miejsce instruktor, przekaże sytuację, poczeka na zgodę ZTM.... A wszystko stoi.
Powiedz koledze Łukaszowi co by się stało, gdybyś samowolnie zmienił trasę aby nie wjechać w zatrzymanie....


Wszyscy się chwalą jacy są nowocześni, a jak przyjdzie co do czego, to radiowóz na "żółtych" jedzie na miejsce najpierw.

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2023

: 06 kwie 2023, 14:50
autor: pawcio
Paweł D. pisze:
06 kwie 2023, 12:25
pawcio pisze:
06 kwie 2023, 8:18
Centrala ZTM nie ma bezpośredniej łączności z tramwajami na mieście. Musiałoby to iść przez CR-TW a potem SNRT. Które jest, jakie jest.
Z TW łączność mają, bo często TW się powołuje na decyzję ZTM. Nawet nie wyobrażam sobie, aby ZTM sam kierował "za plecami" CR TW.Ale że SNRT taki sobie, to sobie wszystko stoi w zatrzymaniu. XXI wiek.
SNRT jest już prawie na wylocie. Będzie nowe, cudowne, genialne etc. Ale na szczęście nie siedzę w tym.