
Zmiany od kwietnia 2023
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
- Posty: 4455
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Tak, mój błąd. Nawet każdemu pracownikowi nie przysługuje co reguluje Kodeks Pracy, a nie tylko kierowcy
Jak to bylo z tym prawem do autokompromitacji?

Nie no, najlepiej niech stoją 2/3 czasu, a potem narzekajmy, że nie ma kierowców.
ŁK
To pośrednio dzięki "Ostrobramskiej ", która uwolniła Mobilis z 525, który znowu przejął brygady z Woronicza. Bo tak nie byłoby wystarczającej liczby kierowców na R-1. Ciekawe, jak długo R-3 da radę ze zwiększonym planem.
-
- Posty: 12182
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Ale te 26-27 minut nie jest nominalnego stania tylko od wysiadu na Wierzbnie do wsiadu na Królikarni, odlicz czas na zawrotkę, odlicz 15 minut z zabranej brygady i faktycznie robi się ciasno.Łukasz pisze:Nie no, najlepiej niech stoją 2/3 czasu, a potem narzekajmy, że nie ma kierowców.Domas pisze:No pewnie, zajedźmy kierowców.
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. 

Przecież szczyt poranny na 308 trwa krócej niż połowa przejazdów trasy 141 w szczycie popołudniowym.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
No nawet 7 minut co pół godziny na dodatku to jest dużo. Poza tym na tej linii jedyne zaplecze sanitarne to jest tojka na Wierzbnie, to ile tam można siedzieć?bartoni722 pisze:Ale te 26-27 minut nie jest nominalnego stania tylko od wysiadu na Wierzbnie do wsiadu na Królikarni, odlicz czas na zawrotkę, odlicz 15 minut z zabranej brygady i faktycznie robi się ciasno.Łukasz pisze: Nie no, najlepiej niech stoją 2/3 czasu, a potem narzekajmy, że nie ma kierowców.
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Inny aspekt jest, że to linia jeżdżąca kilkadziesiąt razy dziennie koło R-1, wiec nawet można trzeciego kierowcę na godzine wziąć, żeby zwiększyć przerwy. Tylko musieliby się wymienić wozami w połowie szczytu.
ŁK
-
- Posty: 775
- Rejestracja: 12 cze 2012, 18:59
- Lokalizacja: Pionki/Warszawa
Już wiadomo, że to kurs o 8:13 z <M>Bemowo. Od 11.04. ten kurs jest już widocznyKonied Makevski pisze: ↑03 kwie 2023, 8:51Dokładniej to 719+149+320.Mateusz950 pisze:Jeżeli chodzi o poranną odsłonę 320 to do 71 BWL dołączy 064/719+320.![]()
Kleszcze ten BWL mają.Jelcz4755 pisze: ↑03 kwie 2023, 18:22Kto i czym to obsługuje?Mateusz950 pisze: ↑31 mar 2023, 14:34Warto zauważyć fakt, że od poniedziałku (03.04.) dojdzie do dołożenia kursów na 320. Po południu będzie BWL 074/320+523 (2 kółka na 320, dalej tak jak dotychczasowe 024B/523).
No ale dajmy jakieś racjonalne zmiany. Z jednej strony każdy by chciał zmiany max. 8 godzin, z drugiej strony stać po 30 minut na krańcu. No nie bardzo tu jest jakiś wspólny mianownik.
Wiadukt na ul. Marywilskiej został udostępniony. Linia 176 kursuje już na Choszczówkę (1 SU12 + 1 Otokar).
-
- Posty: 775
- Rejestracja: 12 cze 2012, 18:59
- Lokalizacja: Pionki/Warszawa
Otokar raczej tylko dziś, bo on pochodzi jeszcze z linii Z76 której kursowanie zakończyło się o 10:26 na Choszczówce. Od tego czasu jest domyślne zestawienie brygad na 176 (2c+2d).
Dlaczego na 111 od paru dni około połowa brygad to diesle? To jakaś planowa zmiana? Linia do niedawna była niemalże cała na elektryki, szczególnie że zahacza o Trakt Królewski po którym miały jeżdzić pojazdy bardziej ekologiczne...
-
- Posty: 775
- Rejestracja: 12 cze 2012, 18:59
- Lokalizacja: Pionki/Warszawa
Od wtorku masa Kleszczowych łączeń 149+712+714+729.
Od 11 do 21 kwietnia w związku z wzmocnieniem 517 do 6 całek Kleszczowych dołączy spora liczba zadań szczytowych. Plan przedstawia się w następujący sposób:
R-1: 3dA
R-2: 12dA+3dB
R-3: 5dB
R-4: 3dB
Od 11 do 21 kwietnia w związku z wzmocnieniem 517 do 6 całek Kleszczowych dołączy spora liczba zadań szczytowych. Plan przedstawia się w następujący sposób:
R-1: 3dA
R-2: 12dA+3dB
R-3: 5dB
R-4: 3dB
Brygady 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 85, 88, 083, 086(A), 089(A)
Podział 517:
R-1: 07(A), 08(A), 09(A)
R-2: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 010, 011, 012, 013(A), 014(A), 015(A),
016(A), 017(A), 018(A), 019(A), 020(A), 021(A)
R-3: 022(B), 023(B), 024(B), 025(B), 026(B)
R-4: 027(B), 028(B), 029(B)
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1