Komunikacja w trakcie zamknięcia linii średnicowej
Moderator: Wiliam
Jak oni chcą skręcać na Daszyniaku w czasie remontu średnicy, jak nie chcą go robić przed remontem średnicy.
ŁK
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36646
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Spodziewam się, że zarówno tam, jak i przy Rotundzie, mowa jest o torach/skrętach tymczasowych.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
No nie powiem, ale zapowiada trudna dekada do życia oraz poruszania się w Warszawie. CI co mieszkają na starym Mokotowie już mają przedsmak tego.
A ci, którzy zdani są na KM już od wielu miesięcy....
To miałem na myśli. Obecnie komunikacja na starym Mokotowie to dno i dwa metry mułu... Już nie mogę doczekać się jak we wrześniu wrócą tramwaje do centrum.
Jako mieszkaniec okolic ronda ONZ, które to przez kilka lat było rozkopane pod budowę M2C, stwierdzam: przeżyliśmy zamknięcie Prostej i Świętokrzyskiej to remont linii średnicowej nas nie zabije. Jesteśmy już zahartowani w boju.
Nie zawsze poważne opinie
Przy Wileńskim się mieszkało podczas budowy metra, a wcześniej podczas kilku remontów mostu - szybko się zmieniają ścieżki.primoż pisze:Jako mieszkaniec okolic ronda ONZ, które to przez kilka lat było rozkopane pod budowę M2C, stwierdzam: przeżyliśmy zamknięcie Prostej i Świętokrzyskiej to remont linii średnicowej nas nie zabije. Jesteśmy już zahartowani w boju.
ŁK
-
- Posty: 451
- Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
- Kontakt:
Tak się zastanawiam, czy na prawdę nie da się ułożyć tymczasowego torowiska przy budynkach, podobnego jak w latach 50. przy remoncie ulicy? (Nie mówię konkretnie o tym odcinku, ale ogólnie o Jerozolimskich).
Źródło: PKF 38/1954 (od 06:24): https://35mm.online/vod/kroniki/polska- ... mowa-54-38
Źródło: PKF 38/1954 (od 06:24): https://35mm.online/vod/kroniki/polska- ... mowa-54-38
To jeszcze pytanie, czy robiąc strop tunelu połówkami nie będzie zbyt dużego ryzyka, że połówka nad którą kursowałyby tramwaje po tymczasowym torowisku lub autobusy po zwężonej/tymczasowej jezdni nie pieprznie? Z czego ten sufit: żelbeton, beton?
Chyba, że to nie jest kwestia wytrzymania konstrukcji, tylko tego, że przynajmniej teoretycznie robiąc całość za jednym zamachem krócej będą trwały utrudnienia
Chyba, że to nie jest kwestia wytrzymania konstrukcji, tylko tego, że przynajmniej teoretycznie robiąc całość za jednym zamachem krócej będą trwały utrudnienia
Nie zawsze poważne opinie
Radny Gminy Michałowice na Twitterze/X zamieścił proponowany układ komunikacyjny w czasie przebudowy średnicy. Co uważacie o nim ?
https://twitter.com/agnusagnus/status/1 ... 2595262464
https://twitter.com/agnusagnus/status/1 ... 2595262464
Uważam(y), że i tak wszystko się jeszcze kilka razy zmieni, a ZTM nie pozwoli na żadną marszrutyzację.
ZTM ma swoją koncepcję komunikacji zastępczej. Wzmocniono 7 ale kompletnie pominięto wzmocnienie dojazdu do Zachodniej gdzie kończy sporo pociągów KM i SKM. Ale pewnie PLK zbyt chętne do płacenia też nie jest, bo przecież całkowitego zamknięcia nie ma.
W szczycie 7 jeździ dwa razy częściej. Co drugi kurs jest do Dw. Wschodniego.
O, nie wiedziałem.
BTW - czy dodatkowe pociągi na DWW/Rakowcu są tylko w szczycie? W międzyszczycie nie ma dodatkowych pasażerów?
BTW - czy dodatkowe pociągi na DWW/Rakowcu są tylko w szczycie? W międzyszczycie nie ma dodatkowych pasażerów?