Strona 3 z 264

: 21 gru 2005, 23:49
autor: fik
Lukasz436 pisze:1. Ludzi nie interesuje czy jest to stary Jelcz czy stary Ikarus w opakowaniu czegoś tam!!! Zrozum to!!!
Nie interesuje ich, czy coś jest ładne. Interesuje ich, czy i jak szybko dojadą do pracy. SKM nie dojadą. A to, co to jest w jakim opakowaniu zacznie ich interesować, jak będą musieli wysiąść z pociągu między przystankami trzeci raz w miesiącu, bo znowu się popsuł.

I zacznij ciąć cytaty i odpowiadać pod odpowiednią ich częścią, jeśli możesz. Ułatwi to 'dyskusję'.

[ Dodano: 2005-12-21, 23:51 ]
bohun pisze:No dobra, przy rezerwie na krancach 10 min się da, ale watpie by na taką rezerwę PLK się zgodziło na dłużsżą mete...
Po pierwsze - 6 składów oznacza maks 5 w ruchu. Brak rezerwy nie wchodzi w grę, chyba, że SKM to samobójcy już absolutni, co by mnie absolutnie nie zdziwiło. 5 składów i 94 minuty przelotu w dwie strony i jeszcze po min 10 minut na krańcach... cienko.

: 21 gru 2005, 23:54
autor: bohunu
Fikander pisze:Po pierwsze - 6 składów oznacza maks 5 w ruchu. Brak rezerwy nie wchodzi w grę, chyba, że SKM to samobójcy już absolutni, co by mnie absolutnie nie zdziwiło. 5 składów i 94 minuty przelotu w dwie strony i jeszcze po min 10 minut na krańcach... cienko.
Wynajmie 1107 z gdyni na rezerwe :lol:
przy 5 składach to moga dać 3 min na krańcach - biedny bedzie mechanik i kierpoc, nie dość, ze bedzie miał 3 min na przejście na drugą stronę, to nawet nie zdąży do WC skoczyć...

: 22 gru 2005, 21:42
autor: MeWa
Lukasz436 pisze:2. Nie będzie - ale będzie wygodniejsza oraz bezpieczniejsza oraz ładna - a to jest magnes przyciągający pasażerów.
ale SKM nie poprawi bezpieczeństwa na stacjach.
Lukasz pisze:3. A teraz jeśli chodzi o rozkład. Przykład: Są 4 wejścia do tunelu. 3 z nich rezerwuje KM. Jeden pozostaje dla SKM. To podpowiedz mi jak do 4 tunelów wepchnąć równoczęśnie 6 pociagów.......
Pierwszeńśtwo miał ten przewoźnik, który złożył pierwszy wniosek.
Fikander pisze:Nie interesuje ich, czy coś jest ładne. Interesuje ich, czy i jak szybko dojadą do pracy.
Najlepszym dowodem był wspólny bilet - ludzi nie interesowało, czy pociąg ładny, czy brzydki, a bilet cieszył się popularnością. Akurat wygląd to jedna z mniej ważnych kwestii, poza tym SKM nie zmieni zbytnio nic w architekturze przystanków i stacji, a to one jeżeli już to odstraszają podróżnych

: 27 gru 2005, 9:31
autor: Lukasz436
25 grudnia byłem ponownie przejechać się SKM. Na całej trasie Warszawa Zachodnia - Warszawa Falenica - Warszawa Zachodnia w kolejce występowały potoki w ilości maksymalnie 20 pasażerów. Można uznać to za sukces ponieważ w pociagach KM potoki wynosiły następująco:
Obserwacja Warszawa Olszynka Grochowska:
3
10
5
0
1
Najniższe potoki występowały na linii do Otwocka (0 osób).

Pasażerowie wysiadający z SKM na przystanku Warszawa Falenica podkreślam rozchodzili się do domów a nie czekali na dalszą podróż KM.

Ja wiem że 20 osób w pociągu to mało ale jak widać SKM zaczyna powoli przyciagać pasażerów.

: 27 gru 2005, 13:38
autor: fik
Lukasz436 pisze:25 grudnia byłem ponownie przejechać się SKM.
Patrz, ja też;)

poc nr 504269, frekwencja (podaję tylko przystanki i stacje, na których NASTĄPIŁA jakakolwiek wymiana)

Warszawa Wschodnia +3
Warszawa Anin +1
Warszawa Międzylesie +1/-1
Warszawa Miedzeszyn -2
Warszawa Falenica -2

Mijane pociągi w drugą stronę były równie puste, góra 2 osoby.


Plesim pisze:Zawsze wydawało mi się że z Lublina. Ponoć Łódż nie ma kilbli.
Kiedyś była lubelska, teraz jest łódzka chyba rzeczywiście. No i Łódź ma kible :)

: 27 gru 2005, 19:36
autor: Lukasz436
Fikander pisze:
Lukasz436 pisze:25 grudnia byłem ponownie przejechać się SKM.
Patrz, ja też;)

poc nr 504269, frekwencja (podaję tylko przystanki i stacje, na których NASTĄPIŁA jakakolwiek wymiana)

Warszawa Wschodnia +3
Warszawa Anin +1
Warszawa Międzylesie +1/-1
Warszawa Miedzeszyn -2
Warszawa Falenica -2

Mijane pociągi w drugą stronę były równie puste, góra 2 osoby.


Plesim pisze:Zawsze wydawało mi się że z Lublina. Ponoć Łódż nie ma kilbli.
Kiedyś była lubelska, teraz jest łódzka chyba rzeczywiście. No i Łódź ma kible :)
To mamy zbieżne pomiary. Szkoda że aparatu nie miałem to bym udowodnił jak wyglądała częstotliwość. W dodatku otrzymałem informację że autobusy 521 są o ok. 10% lużniejsze od momentu kiedy ruszyła SKM.

PS. Chyba że pomiary robiłeś w godz 5 - 10 oraz 18 - 23 wtedy to i 517 powietrze woziło..... hehehehe

[ Dodano: 2005-12-27, 19:39 ]
O zgrozo - pomiary robiłeś w pociągu który kursuje na skróconej trasie. W takim razie od ręki dostaniesz pracę jako pomiarowy w ZTM ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)

: 27 gru 2005, 19:46
autor: bohunu
Lukasz436 pisze:Szkoda że aparatu nie miałem to bym udowodnił jak wyglądała częstotliwość.
Do tego apartu nie trzeba, wystarczy strona ZTM, SKM lub PKP... :wink:

: 27 gru 2005, 20:49
autor: fik
Lukasz436 pisze: O zgrozo - pomiary robiłeś w pociągu który kursuje na skróconej trasie. W takim razie od ręki dostaniesz pracę jako pomiarowy w ZTM ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)
Biorąc pod uwagę, że na 'skróconej' trasie kursuje zdecydowana większość pociągów SKM, to uważam, że to mój pomiar jest wiarygodny.

: 27 gru 2005, 21:02
autor: bohunu
chwila moment... Chodzi Ci o to, ze jest więcej pociągów S10 niż S1? czy o to, że na tym odcinku jeździ więcej pociągów SKM, niż na odcinku Zachodnia - Wschodnia?

: 27 gru 2005, 21:06
autor: fik
OK, uściślając -
Fikander pisze: Biorąc pod uwagę, że na 'skróconej' trasie kursuje zdecydowana większość pociągów SKM
zmieńmy na

Biorąc pod uwagę, że w szczycie zdecydowana większość pociągów SKM kursuje na 'skróconej' trasie.

Będzie precyzyjniej i bliżej prawdy ;)

[ Dodano: 2005-12-27, 21:07 ]
PS. WTF jest S1 i S10?

: 27 gru 2005, 21:13
autor: bohunu
I see.

W umowie SKM - ZTM są określone linie SKM (widoczne póki co tylko na rozkładach SKMki i biletach skasowanych w pociągu, mimo, że powinny być na wyświetlaczu).
S0 Warszawa Zachodnia - Warszawa Wschodnia
S1 Warszawa Zachodnia - Warszawa Falenica
S10 Warszawa Wschodnia - Warszawa Falenica

Docelowo mają być ponumerowane wszystkie linie zarówno SKM jak i KM (po wprowadzeniu wspólnego biletu KM - ZTM w całej aglomeracji).

: 03 sty 2006, 17:37
autor: Banan
Jeszcze przed wprowadzenie "płatnego" wspólnego biletu SKM na trasie Falenica -Wschodni mogła liczyć na średnio-dobre wykorzystanie. Ludzie wysiadali na stacji końcowej i przechodzili na peron obok, aby dostać się do składu Kolei Mazowieckich. Ten już zawieść mógł nawet do Ursusa. Obecnie zauważyłem, że frekwencja na takiej zmalała znacznie. A można było się niedawno doliczyć nawet do 50 pasażerów :!:

: 04 sty 2006, 15:35
autor: CYP
czy wiadomo już kiedy SKM Warszawa dojedzie do Ozarowa Maz. i Błonia ??

mówi sie o słabym wykożystaniu SKM na obecnej trasie do Falenicy, a z Błonia i Ożarowa pociągi były by pełne

: 04 sty 2006, 16:18
autor: Lukasz436
CYP pisze:czy wiadomo już kiedy SKM Warszawa dojedzie do Ozarowa Maz. i Błonia ??

mówi sie o słabym wykożystaniu SKM na obecnej trasie do Falenicy, a z Błonia i Ożarowa pociągi były by pełne
Są napewno plany. Ale kiedy to nastąpi. Pewno drugą linią SKM będzie trasa z Legionowa do Dworac Gdańskiego.

: 04 sty 2006, 17:54
autor: fik
Lukasz436 pisze:Są napewno plany. Ale kiedy to nastąpi. Pewno drugą linią SKM będzie trasa z Legionowa do Dworac Gdańskiego.
Najpierw muszą mieć tabor na niskie perony :lol: czyli za kilka lat może tę drugą linię uruchomią... jeśli pierwsza jeszcze będzie do tego czasu funkcjonować. Plany to se mogą być, chwilowo nie ma możliwości. O sensie nie wspominam :roll:
Gość pisze:a z Błonia i Ożarowa pociągi były by pełne
Na linii Sochaczewskiej nie ma wolnych slotów. Gratulować budowy linii bez wydzielonych torów podmiejskich...