Strona 3 z 264
: 21 gru 2005, 23:49
autor: fik
Lukasz436 pisze:1. Ludzi nie interesuje czy jest to stary Jelcz czy stary Ikarus w opakowaniu czegoś tam!!! Zrozum to!!!
Nie interesuje ich, czy coś jest ładne. Interesuje ich, czy i jak szybko dojadą do pracy. SKM nie dojadą. A to, co to jest w jakim opakowaniu zacznie ich interesować, jak będą musieli wysiąść z pociągu między przystankami trzeci raz w miesiącu, bo znowu się popsuł.
I zacznij ciąć cytaty i odpowiadać pod odpowiednią ich częścią, jeśli możesz. Ułatwi to 'dyskusję'.
[ Dodano: 2005-12-21, 23:51 ]
bohun pisze:No dobra, przy rezerwie na krancach 10 min się da, ale watpie by na taką rezerwę PLK się zgodziło na dłużsżą mete...
Po pierwsze - 6 składów oznacza maks 5 w ruchu. Brak rezerwy nie wchodzi w grę, chyba, że SKM to samobójcy już absolutni, co by mnie absolutnie nie zdziwiło. 5 składów i 94 minuty przelotu w dwie strony i jeszcze po min 10 minut na krańcach... cienko.
: 21 gru 2005, 23:54
autor: bohunu
Fikander pisze:Po pierwsze - 6 składów oznacza maks 5 w ruchu. Brak rezerwy nie wchodzi w grę, chyba, że SKM to samobójcy już absolutni, co by mnie absolutnie nie zdziwiło. 5 składów i 94 minuty przelotu w dwie strony i jeszcze po min 10 minut na krańcach... cienko.
Wynajmie 1107 z gdyni na rezerwe
przy 5 składach to moga dać 3 min na krańcach - biedny bedzie mechanik i kierpoc, nie dość, ze bedzie miał 3 min na przejście na drugą stronę, to nawet nie zdąży do WC skoczyć...
: 22 gru 2005, 21:42
autor: MeWa
Lukasz436 pisze:2. Nie będzie - ale będzie wygodniejsza oraz bezpieczniejsza oraz ładna - a to jest magnes przyciągający pasażerów.
ale SKM nie poprawi bezpieczeństwa na stacjach.
Lukasz pisze:3. A teraz jeśli chodzi o rozkład. Przykład: Są 4 wejścia do tunelu. 3 z nich rezerwuje KM. Jeden pozostaje dla SKM. To podpowiedz mi jak do 4 tunelów wepchnąć równoczęśnie 6 pociagów.......
Pierwszeńśtwo miał ten przewoźnik, który złożył pierwszy wniosek.
Fikander pisze:Nie interesuje ich, czy coś jest ładne. Interesuje ich, czy i jak szybko dojadą do pracy.
Najlepszym dowodem był wspólny bilet - ludzi nie interesowało, czy pociąg ładny, czy brzydki, a bilet cieszył się popularnością. Akurat wygląd to jedna z mniej ważnych kwestii, poza tym SKM nie zmieni zbytnio nic w architekturze przystanków i stacji, a to one jeżeli już to odstraszają podróżnych
: 27 gru 2005, 9:31
autor: Lukasz436
25 grudnia byłem ponownie przejechać się SKM. Na całej trasie Warszawa Zachodnia - Warszawa Falenica - Warszawa Zachodnia w kolejce występowały potoki w ilości maksymalnie 20 pasażerów. Można uznać to za sukces ponieważ w pociagach KM potoki wynosiły następująco:
Obserwacja Warszawa Olszynka Grochowska:
3
10
5
0
1
Najniższe potoki występowały na linii do Otwocka (0 osób).
Pasażerowie wysiadający z SKM na przystanku Warszawa Falenica podkreślam rozchodzili się do domów a nie czekali na dalszą podróż KM.
Ja wiem że 20 osób w pociągu to mało ale jak widać SKM zaczyna powoli przyciagać pasażerów.
: 27 gru 2005, 13:38
autor: fik
Lukasz436 pisze:25 grudnia byłem ponownie przejechać się SKM.
Patrz, ja też;)
poc nr 504269, frekwencja (podaję tylko przystanki i stacje, na których NASTĄPIŁA jakakolwiek wymiana)
Warszawa Wschodnia +3
Warszawa Anin +1
Warszawa Międzylesie +1/-1
Warszawa Miedzeszyn -2
Warszawa Falenica -2
Mijane pociągi w drugą stronę były równie puste, góra 2 osoby.
Plesim pisze:Zawsze wydawało mi się że z Lublina. Ponoć Łódż nie ma kilbli.
Kiedyś była lubelska, teraz jest łódzka chyba rzeczywiście. No i Łódź ma kible
: 27 gru 2005, 19:36
autor: Lukasz436
Fikander pisze:Lukasz436 pisze:25 grudnia byłem ponownie przejechać się SKM.
Patrz, ja też;)
poc nr 504269, frekwencja (podaję tylko przystanki i stacje, na których NASTĄPIŁA jakakolwiek wymiana)
Warszawa Wschodnia +3
Warszawa Anin +1
Warszawa Międzylesie +1/-1
Warszawa Miedzeszyn -2
Warszawa Falenica -2
Mijane pociągi w drugą stronę były równie puste, góra 2 osoby.
Plesim pisze:Zawsze wydawało mi się że z Lublina. Ponoć Łódż nie ma kilbli.
Kiedyś była lubelska, teraz jest łódzka chyba rzeczywiście. No i Łódź ma kible
To mamy zbieżne pomiary. Szkoda że aparatu nie miałem to bym udowodnił jak wyglądała częstotliwość. W dodatku otrzymałem informację że autobusy 521 są o ok. 10% lużniejsze od momentu kiedy ruszyła SKM.
PS. Chyba że pomiary robiłeś w godz 5 - 10 oraz 18 - 23 wtedy to i 517 powietrze woziło..... hehehehe
[ Dodano: 2005-12-27, 19:39 ]
O zgrozo - pomiary robiłeś w pociągu który kursuje na skróconej trasie. W takim razie od ręki dostaniesz pracę jako pomiarowy w ZTM
: 27 gru 2005, 19:46
autor: bohunu
Lukasz436 pisze:Szkoda że aparatu nie miałem to bym udowodnił jak wyglądała częstotliwość.
Do tego apartu nie trzeba, wystarczy strona ZTM, SKM lub PKP...
: 27 gru 2005, 20:49
autor: fik
Biorąc pod uwagę, że na 'skróconej' trasie kursuje zdecydowana większość pociągów SKM, to uważam, że to mój pomiar jest wiarygodny.
: 27 gru 2005, 21:02
autor: bohunu
chwila moment... Chodzi Ci o to, ze jest więcej pociągów S10 niż S1? czy o to, że na tym odcinku jeździ więcej pociągów SKM, niż na odcinku Zachodnia - Wschodnia?
: 27 gru 2005, 21:06
autor: fik
OK, uściślając -
Fikander pisze:
Biorąc pod uwagę, że na 'skróconej' trasie kursuje zdecydowana większość pociągów SKM
zmieńmy na
Biorąc pod uwagę, że w szczycie zdecydowana większość pociągów SKM kursuje na 'skróconej' trasie.
Będzie precyzyjniej i bliżej prawdy
[ Dodano: 2005-12-27, 21:07 ]
PS. WTF jest S1 i S10?
: 27 gru 2005, 21:13
autor: bohunu
I see.
W umowie SKM - ZTM są określone linie SKM (widoczne póki co tylko na rozkładach SKMki i biletach skasowanych w pociągu, mimo, że powinny być na wyświetlaczu).
S0 Warszawa Zachodnia - Warszawa Wschodnia
S1 Warszawa Zachodnia - Warszawa Falenica
S10 Warszawa Wschodnia - Warszawa Falenica
Docelowo mają być ponumerowane wszystkie linie zarówno SKM jak i KM (po wprowadzeniu wspólnego biletu KM - ZTM w całej aglomeracji).
: 03 sty 2006, 17:37
autor: Banan
Jeszcze przed wprowadzenie "płatnego" wspólnego biletu SKM na trasie Falenica -Wschodni mogła liczyć na średnio-dobre wykorzystanie. Ludzie wysiadali na stacji końcowej i przechodzili na peron obok, aby dostać się do składu Kolei Mazowieckich. Ten już zawieść mógł nawet do Ursusa. Obecnie zauważyłem, że frekwencja na takiej zmalała znacznie. A można było się niedawno doliczyć nawet do 50 pasażerów
: 04 sty 2006, 15:35
autor: CYP
czy wiadomo już kiedy SKM Warszawa dojedzie do Ozarowa Maz. i Błonia ??
mówi sie o słabym wykożystaniu SKM na obecnej trasie do Falenicy, a z Błonia i Ożarowa pociągi były by pełne
: 04 sty 2006, 16:18
autor: Lukasz436
CYP pisze:czy wiadomo już kiedy SKM Warszawa dojedzie do Ozarowa Maz. i Błonia ??
mówi sie o słabym wykożystaniu SKM na obecnej trasie do Falenicy, a z Błonia i Ożarowa pociągi były by pełne
Są napewno plany. Ale kiedy to nastąpi. Pewno drugą linią SKM będzie trasa z Legionowa do Dworac Gdańskiego.
: 04 sty 2006, 17:54
autor: fik
Lukasz436 pisze:Są napewno plany. Ale kiedy to nastąpi. Pewno drugą linią SKM będzie trasa z Legionowa do Dworac Gdańskiego.
Najpierw muszą mieć tabor na niskie perony
czyli za kilka lat może tę drugą linię uruchomią... jeśli pierwsza jeszcze będzie do tego czasu funkcjonować. Plany to se mogą być, chwilowo nie ma
możliwości. O sensie nie wspominam
Gość pisze:a z Błonia i Ożarowa pociągi były by pełne
Na linii Sochaczewskiej nie ma wolnych slotów. Gratulować budowy linii bez wydzielonych torów podmiejskich...