Stacja A-19 Marymont
Moderator: JacekM
Jak byłem w zeszłym roku na wycieczce w STP, to jakiś ekspert, bodajże Szydłowski się nazywał, zdaje się mówił, że oddanie stacji Marymont bez stacji Słodowiec spowodowałoby jakieś poważne problemy z zawrotkamiMeWa pisze:oddzielnie mają zostać włączone do ruchu. W tym zakresie nic isę nie zmieniło.Dennis pisze: jest właśnie oddanie stacji Marymont (bodajże ma być równolegle ze Słodowcem).
Po prostu nie będzie zawrotek na Marymoncie. Będzie albo jeździło wahadło do Wilsona, albo co trzeci pociąg, dlatego ze zmianami w komunikacji trzeba będzie poczekać do Słodowca.Dennis pisze:Jak byłem w zeszłym roku na wycieczce w STP, to jakiś ekspert, bodajże Szydłowski się nazywał, zdaje się mówił, że oddanie stacji Marymont bez stacji Słodowiec spowodowałoby jakieś poważne problemy z zawrotkamiMeWa pisze: oddzielnie mają zostać włączone do ruchu. W tym zakresie nic isę nie zmieniło.
Czyli można powiedzieć, że najpierw będzie takie pół-otwarcie...
Oby tylko ZTM się nie pospieszył i w takiej sytuacji ze zmianami na Bielanach poczekał do otwarcia A-20 Słodowiec, bo inaczej będzie zamiast lepiej, to gorzej...
Oby tylko ZTM się nie pospieszył i w takiej sytuacji ze zmianami na Bielanach poczekał do otwarcia A-20 Słodowiec, bo inaczej będzie zamiast lepiej, to gorzej...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Szydłowski do kierownik Działu Taboru. Będzie jeździł pociąg po jednym torze tam i z powrotem - częstotliwość nie ustalona, ale będzie to rzadko...Dennis pisze:Jak byłem w zeszłym roku na wycieczce w STP, to jakiś ekspert, bodajże Szydłowski się nazywał, zdaje się mówił, że oddanie stacji Marymont bez stacji Słodowiec spowodowałoby jakieś poważne problemy z zawrotkamiMeWa pisze: oddzielnie mają zostać włączone do ruchu. W tym zakresie nic isę nie zmieniło.
[ Dodano: 2006-09-14, 23:07 ]
Logicznie rzecz biorąc, to jeśli miałoby nie być zawrotek na Marymoncie, to i którykolwiek pociąg z głównej linii, z Kabat, nie może dojeżdżać do Marymontu.Nazgul pisze:Po prostu nie będzie zawrotek na Marymoncie. Będzie albo jeździło wahadło do Wilsona, albo co trzeci pociąg, dlatego ze zmianami w komunikacji trzeba będzie poczekać do Słodowca.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Miejmy nadzieję, że nie na tyle rzadko żeby ludzi odstraszyć bo szybciej będzie piechotą
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
- R-9 Chełmska
- Posty: 7820
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec
ależ oczywiście, ze szybciej będzie przesiąść się w autobus na górze jeżdżący co chwilę!R-11 Kleszczowa pisze:Miejmy nadzieję, że nie na tyle rzadko żeby ludzi odstraszyć bo szybciej będzie piechotą
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
a jak częściej będą jeździć, to odstraszysz ludzi korzystających z głównej linii Kabaty - Plac Wilsona, bo dotychczasowej częstotliwości nie uda się utrzymać. Więc im rzadziej tym lepiej.R-11 Kleszczowa pisze:Miejmy nadzieję, że nie na tyle rzadko żeby ludzi odstraszyć bo szybciej będzie piechotą
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Jest nowa koncepcja odnośnie możliwej częstotliwości kursowania pociągów metra na Marymont - co 2 minuty 50 sekund (w szczycie) po torze drugim. Wszystko zależeć będzie jeszcze oczywiście od uzgodnień Metra z ZTM i od jazd w rzeczywistych warunkach ruchowych.
Natomiast w II poł. października przewidziany jest pierwszy przejazd pociągu na nową stację.
Natomiast w II poł. października przewidziany jest pierwszy przejazd pociągu na nową stację.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36836
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Mowa o częstotliwości wahadła. Inna rzecz, że będzie ono ściśle zgrane z resztą linii (odjazdy z Wilsona "na zakładkę").
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
tak, nie ma możliwości (i wydaje mi się, że również potrzeby) puszczania składu 6-wagonowego. Będzie dwóch maszynistów. Czy uda się utrzymać założoną częstotliwość to wyjdziew momencie, gdy rozpoczną się jazdy próbne i potem kursowanie z pasażerami. W praktyce pociąg do Marymontu z tą częstotliwością powinien wbijać się po każdym odjeździe pociągu do Kabat.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]