Stacja A-19 Marymont

Moderator: JacekM

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 13 wrz 2006, 19:33

Dzisiejszy 'Dziennik'
(C) by Sławomir Ślubowski
Załączniki
marymont2.jpg

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 13 wrz 2006, 19:38

Redaktor coś pokręcił... AKurat sprawa dodatkowych wagonów nie ma związku z organizacją ruchu na Marymont.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Dennis
Posty: 2346
Rejestracja: 09 sty 2006, 15:25
Lokalizacja: Bemowo niegdyś

Post autor: Dennis » 14 wrz 2006, 8:43

MeWa pisze:
Dennis pisze: jest właśnie oddanie stacji Marymont (bodajże ma być równolegle ze Słodowcem).
oddzielnie mają zostać włączone do ruchu. W tym zakresie nic isę nie zmieniło.
Jak byłem w zeszłym roku na wycieczce w STP, to jakiś ekspert, bodajże Szydłowski się nazywał, zdaje się mówił, że oddanie stacji Marymont bez stacji Słodowiec spowodowałoby jakieś poważne problemy z zawrotkami :-k

Awatar użytkownika
Nazgul
Posty: 705
Rejestracja: 13 sty 2006, 18:19
Lokalizacja: z XI RP

Post autor: Nazgul » 14 wrz 2006, 8:51

Dennis pisze:
MeWa pisze: oddzielnie mają zostać włączone do ruchu. W tym zakresie nic isę nie zmieniło.
Jak byłem w zeszłym roku na wycieczce w STP, to jakiś ekspert, bodajże Szydłowski się nazywał, zdaje się mówił, że oddanie stacji Marymont bez stacji Słodowiec spowodowałoby jakieś poważne problemy z zawrotkami :-k
Po prostu nie będzie zawrotek na Marymoncie. Będzie albo jeździło wahadło do Wilsona, albo co trzeci pociąg, dlatego ze zmianami w komunikacji trzeba będzie poczekać do Słodowca.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14825
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 14 wrz 2006, 13:41

Czyli można powiedzieć, że najpierw będzie takie pół-otwarcie...
Oby tylko ZTM się nie pospieszył i w takiej sytuacji ze zmianami na Bielanach poczekał do otwarcia A-20 Słodowiec, bo inaczej będzie zamiast lepiej, to gorzej...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 14 wrz 2006, 23:06

Dennis pisze:
MeWa pisze: oddzielnie mają zostać włączone do ruchu. W tym zakresie nic isę nie zmieniło.
Jak byłem w zeszłym roku na wycieczce w STP, to jakiś ekspert, bodajże Szydłowski się nazywał, zdaje się mówił, że oddanie stacji Marymont bez stacji Słodowiec spowodowałoby jakieś poważne problemy z zawrotkami :-k
Szydłowski do kierownik Działu Taboru. Będzie jeździł pociąg po jednym torze tam i z powrotem - częstotliwość nie ustalona, ale będzie to rzadko...

[ Dodano: 2006-09-14, 23:07 ]
Nazgul pisze:Po prostu nie będzie zawrotek na Marymoncie. Będzie albo jeździło wahadło do Wilsona, albo co trzeci pociąg, dlatego ze zmianami w komunikacji trzeba będzie poczekać do Słodowca.
Logicznie rzecz biorąc, to jeśli miałoby nie być zawrotek na Marymoncie, to i którykolwiek pociąg z głównej linii, z Kabat, nie może dojeżdżać do Marymontu.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 14 wrz 2006, 23:07

Miejmy nadzieję, że nie na tyle rzadko żeby ludzi odstraszyć bo szybciej będzie piechotą :roll:
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7820
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 14 wrz 2006, 23:10

R-11 Kleszczowa pisze:Miejmy nadzieję, że nie na tyle rzadko żeby ludzi odstraszyć bo szybciej będzie piechotą :roll:
ależ oczywiście, ze szybciej będzie przesiąść się w autobus na górze jeżdżący co chwilę!
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 14 wrz 2006, 23:11

R-11 Kleszczowa pisze:Miejmy nadzieję, że nie na tyle rzadko żeby ludzi odstraszyć bo szybciej będzie piechotą :roll:
a jak częściej będą jeździć, to odstraszysz ludzi korzystających z głównej linii Kabaty - Plac Wilsona, bo dotychczasowej częstotliwości nie uda się utrzymać. Więc im rzadziej tym lepiej.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 15 wrz 2006, 23:38

Jest nowa koncepcja odnośnie możliwej częstotliwości kursowania pociągów metra na Marymont - co 2 minuty 50 sekund (w szczycie) po torze drugim. Wszystko zależeć będzie jeszcze oczywiście od uzgodnień Metra z ZTM i od jazd w rzeczywistych warunkach ruchowych.
Natomiast w II poł. października przewidziany jest pierwszy przejazd pociągu na nową stację.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

EMU 6011
Posty: 133
Rejestracja: 07 maja 2006, 19:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: EMU 6011 » 16 wrz 2006, 10:12

Możesz podać troszkę więcej szcegółów :?: Jak na razie brzmi nieźle, ale nie wiem czy częstotliwość 2:50 ma być na całej trasie czy tylko do Wilsona.
Jeden lud! Jeden wawkom! Jeden MeWa!

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36836
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 16 wrz 2006, 10:26

Mowa o częstotliwości wahadła. Inna rzecz, że będzie ono ściśle zgrane z resztą linii (odjazdy z Wilsona "na zakładkę").
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

EMU 6011
Posty: 133
Rejestracja: 07 maja 2006, 19:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: EMU 6011 » 16 wrz 2006, 12:58

Jak rozumiem wahadłem będzie 4 wagonowy skład jeżdżący po torze do Centrum :?: To byłoby najrozsądniejsze rozwiązanie. Inna rzecz to częstotliwość. Wątpię żeby 2:50 było do osiągnięcia, ale jeśli się uda to pełen szacunek.
Jeden lud! Jeden wawkom! Jeden MeWa!

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 16 wrz 2006, 15:52

tak, nie ma możliwości (i wydaje mi się, że również potrzeby) puszczania składu 6-wagonowego. Będzie dwóch maszynistów. Czy uda się utrzymać założoną częstotliwość to wyjdziew momencie, gdy rozpoczną się jazdy próbne i potem kursowanie z pasażerami. W praktyce pociąg do Marymontu z tą częstotliwością powinien wbijać się po każdym odjeździe pociągu do Kabat.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 16 wrz 2006, 16:38

Nie chcę nic mówic, ale Ci maszyniści zwariują jeżdżąc przez pół-dnia w te i nazad co chwila.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

ODPOWIEDZ