Strona 3 z 5

: 15 maja 2006, 10:03
autor: khangoor
MisiekK pisze:urzedas z UD Wola forsuje polaczenie tego toru z torem na chlodnej i puszczenie bryczki ciagnionej przez rumaki....
no to powodzenia życzę... zwłaszcza, iż pozostałości toru na chłodnej mają jeszcze przedwojenny, szeroki rozstaw...

: 15 maja 2006, 10:13
autor: Kleszczu
MisiekK pisze:W sprawie tego toru pojawiaja sie ostatnio pomysly, zeby puscic tam... tramwaj konny (...) puszczenie bryczki ciagnionej przez rumaki....

I znów pojawi sie problem kto będzie po rumakach sprzątał #-o jak miało to miejsce ostatnio na Starym Mieście.

: 15 maja 2006, 14:31
autor: Wolfchen
Każą pewnie założyć koniom pieluchy, bonie ma mozliwosci, żeby ktos regularnie, co chwilę latał z łopatą. Przecież wystarczy, że take coś poleży godzinę, ktoś rozjedzie i jest smród na całego :sick:
:arrow: A na poważnie: mogą tamtędy (jak to wybudują) puścić jakąś linięturystyczną obsługiwaną N-kami.

: 15 maja 2006, 14:34
autor: fik
khangoor pisze:
MisiekK pisze:urzedas z UD Wola forsuje polaczenie tego toru z torem na chlodnej i puszczenie bryczki ciagnionej przez rumaki....
no to powodzenia życzę... zwłaszcza, iż pozostałości toru na chłodnej mają jeszcze przedwojenny, szeroki rozstaw...
SUW zamontują:D

: 15 maja 2006, 16:38
autor: Bastian
inż. Glonojad pisze:Szkoda, że nie pojawiły się pomysły, by tego toru nie robić w ogóle :p
Bo najprostsze zazwyczaj najtrudniej przychodzi do głowy... :roll:

: 16 maja 2006, 19:11
autor: MisiekK
khangoor pisze:no to powodzenia życzę... zwłaszcza, iż pozostałości toru na chłodnej mają jeszcze przedwojenny, szeroki rozstaw...
Od razu zbuduje sie szerokie.

: 16 maja 2006, 22:10
autor: Bastian
To wtedy z kolei nie pojedzie tam tramwaj. :-s

: 16 maja 2006, 22:23
autor: tarantula01
Bastian pisze:To wtedy z kolei nie pojedzie tam tramwaj. :-s
To będzie pretekst do sprowadzenia zabytkowego wozu. Trzeba będzie tylko znależć miejsce postojowe dla tego tramwaju.

: 16 maja 2006, 22:26
autor: JacekM
O czym my wogóle mówimy? W mieście w którym drogi są dziurawsze od sera szwajcarskiego, a Wy tu chcecie budować groteskową linię "turystyczną"?

: 16 maja 2006, 22:28
autor: mobil one
"Piętus" na "Setce",moim zdaniem całkowicie wystarczy.
Po co snuć fantazje i nierealne plany?

Czy jesteśmy tak bogatym krajem i aż tak bogatym miastem?!

: 16 maja 2006, 23:12
autor: Bastian
jacek2357 pisze:O czym my wogóle mówimy? W mieście w którym drogi są dziurawsze od sera szwajcarskiego, a Wy tu chcecie budować groteskową linię "turystyczną"?
Chcecie, jak chcecie. Ani Glonojad, ani ja - nie chcemy.

: 16 maja 2006, 23:38
autor: MisiekK
Bastian pisze:To wtedy z kolei nie pojedzie tam tramwaj. :-s
Jak to? Pojedzie konny.

[ Dodano: 2006-05-16, 23:38 ]
jacek2357 pisze:O czym my wogóle mówimy? W mieście w którym drogi są dziurawsze od sera szwajcarskiego, a Wy tu chcecie budować groteskową linię "turystyczną"?
My nie chcemy - chca nieudaczni urzednicy miejscy.

: 17 maja 2006, 9:04
autor: khangoor
jacek2357 pisze:O czym my wogóle mówimy? W mieście w którym drogi są dziurawsze od sera szwajcarskiego, a Wy tu chcecie budować groteskową linię "turystyczną"?
jako wielbiciel każdego kawałka toru w warszawie, ze szczególnym uwzględnieniem szyn tramwajowych mogę chyba z czystym sumieniem powiedzieć, że... ta inwestycja jest kompletnie nie na miejscu... owszem chciałbym, żeby taka mini-trasa powstała, ale na pewno nie wcześniej niż inne, pilniejsze i sensowniejsze trasy (wilanów, powstańców śląskich, czy też ostatecznie ordona-kasprzaka).
a od torów już abstrahując to pieniądze zamiast w tory i trakcję powinny być wydane na system kierowania ruchem, o którym mówi się już od iluś tam lat...

: 17 maja 2006, 12:52
autor: Siecool
MisiekK pisze:
Bastian pisze:
To wtedy z kolei nie pojedzie tam tramwaj. :-s
Jak to? Pojedzie konny.
Co marzy się jednemu z architektów przebudowy ulicy Chłodnej na wolski Nowy Świat. :wink: Wspomina o tym w artykule w dodatku Nieruchomości do poniedziałkowej Rzeczpospolitej.

: 18 maja 2006, 9:42
autor: Glonojad
Jakby do tego dołączyła Żelazna, to może byłby jakiś sens puścić regularną zabytkową linię MPW - Chłodna - Żelazna - Plac Starynkiewicza.
Tyle, że trase w Chłodnej trzebaby było przekuć, w Żelaznej zbudować od nowa... szkoda kasy chyba.