[RJ] O rozkładzie jazdy pociągów 2007

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27433
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 11 sie 2006, 0:46

boh. pisze:Obawiam sie, ze dziś juz nie bedzie gdzie tego czasu odrobić...
jest: krakow gl 10 minut, stroze 12 minut, jaslo 23 minuty
mogloby byc: krakow gl 2 minuty, stroze 0 minut, jaslo 10 minut

i pol godziny na samych postojach
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 11 sie 2006, 0:50

oki, i gdyby to jeszcze walnąć przez CMK (późniejszy wyjazd) to by był git. Problem, ze ominie Radom i Kielce. I PRy tego nie puszczą ;/
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 12 sie 2006, 10:31

boh. pisze:Problem, ze ominie Radom i Kielce. I PRy tego nie puszczą
I tak w nowym rozkładzie PKP PR olały Radom w połączeniach całorocznych...
Wogóle przeglądając te tabelki mam dziwne wrażenie, że za parę lat PR zniknie z rynku, bo co roku mają mniej pociągów. A ludzie zaczęli dostrzegać, że w większości przypadków kolej jest szybsza, wygodniejsza (zwłaszcza na trasach międzynarodowych, jechałem na trasie Warszawa-Berlin PKS-em i pociągiem i pociąg ma znacznie wyższy komfort, a zwłaszcza miejsce na nogi) i tańsza. Potencjalny beneficjent tego ożywienia traci na rzecz PKP IC, które na odwrót coraz więcej pociągów uruchamiają... Może kiedyś TLK zawita do Radomia?
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27433
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 12 sie 2006, 13:13

Busmann pisze: Wogóle przeglądając te tabelki mam dziwne wrażenie, że za parę lat PR zniknie z rynku, bo co roku mają mniej pociągów.
Jakoś w tym roku liczba połączeń nie spada...
Potencjalny beneficjent tego ożywienia traci na rzecz PKP IC, które na odwrót coraz więcej pociągów uruchamiają...
A jakie to są te nowe pociągi PICu, oprócz ukradzionych pospiechow z 300 i 400? Bo chyba nie Pojezierze i Wolin, jezdzace 9 razy w roku...
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 13 sie 2006, 8:26

Aleksandria, Starosta, Kujawy...
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 13 sie 2006, 10:04

Fikander pisze:Jakoś w tym roku liczba połączeń nie spada...
Zależy gdzie... Np. linia do Płocka ma zniknąć...
Fikander pisze:A jakie to są te nowe pociągi PICu, oprócz ukradzionych pospiechow z 300 i 400? Bo chyba nie Pojezierze i Wolin, jezdzace 9 razy w roku...
Np. TLK, międzynarodowe, sezonowe. Proponuję porównać cegły z 2006 i 2004 roku. Tam najbardziej widać różnicę. Może teraz się trochę uspokoi z przesunięciami u przewoźników...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27433
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 13 sie 2006, 11:28

Busmann pisze:Zależy gdzie... Np. linia do Płocka ma zniknąć...
Mowa była o połączeniach dalekobieżnych AFAIR :-k
Busmann pisze:Np. TLK
Dzienne w 90% są kradzione, więc się nie liczy.
Busmann pisze:międzynarodowe
Na przykład Balti-bus do Wilna? Czy mowa o likwidacji Posnanii? :-k
Busmann pisze:Proponuję porównać cegły z 2006 i 2004 roku. Tam najbardziej widać różnicę.
Bardzo sprytny dobór, jednak ja sięgnę nieco wcześniej - rj 2002. I co widzę? Ano widzę godzinny takt przez cały dzień do Gdyni. Widzę całoroczne Exy w Lublinie, Kielcach, Raciborzu (!), Wiśle, Gnieznie (Gdynia-Wrocław), Ostrowie Wielkopolskim (Odra) i Częstochowie (Panorama). Rozkład wcześniej widzę Exy do Olsztyna i Piły. Ba, nawet Stare Juchy miały swój ekspres! ;] Czymże przy tym jest jeden nowy pociąg do Bydgoszczy, drugi do Białegostoku i parę nowych Nexów (BTW, pamięta ktoś pomysł Nexa do Zagórza? ;])

Koronnym argumentem obalającym Twoją tezę jest fakt, że te wszystkie nowe i wspaniałe połączenia są obsługiwane przy niezmienionym od momentu powstania spółki stanie wagonów...
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 13 sie 2006, 12:20

NEx do Zagórza to w końcu pojechał, czy cały czas był w F?
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27433
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 13 sie 2006, 12:22

Nie mam pojęcia, ale sam pomysł mnie rozłożył i rozkłada na łopatki...
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 13 sie 2006, 12:25

Neptun do Łeby będzie fajny ;)
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 14 sie 2006, 10:28

Fikander pisze:Koronnym argumentem obalającym Twoją tezę jest fakt, że te wszystkie nowe i wspaniałe połączenia są obsługiwane przy niezmienionym od momentu powstania spółki stanie wagonów...
I z tym argumentem się zgadzam. Rzeczywiście, w SRJP 2001, 2002 PKP ma dużo połączeń Ex, IC. Jednak o ile pamiętam te Ex były lekko na siłę. Pamiętam Ex JAGIEŁŁO i Ex NIDA i o ile dobrze sobie przypominam, to były one obsługiwane wagonami z pośpiechów o jednakowym standardzie (NIDZIE to do tej pory zostało). A BALTI (IC-Bus) to jest dla mnie połączenie PKS-owskie, tylko za cenę pociągu. O niskim komforcie podróży nie wspominam.
:arrow: Jedno jest bezdyskusyjne: przy wzrastającej ilości pasażerów liczba pociągów powinna rosnąć, a nie spadać...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27433
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 15 sie 2006, 1:52

Busmann pisze:(NIDZIE to do tej pory zostało).
Żeby tylko Nidzie...
Busmann pisze:Jednak o ile pamiętam te Ex były lekko na siłę.
A obecne nie są? 4 wagony, w których jedzie 15 osob tylko po to, aby był godzinny takt? Bezdennie durne Pojezierze jadące okrężną trasą na Mazury 9 razy w roku tylko po to, aby maznąć kreskę na mapie i pochwalić się zasięgiem?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 15 sie 2006, 9:44

Fikander pisze:A obecne nie są?
NIDA nadal jest na siłę, co do reszty nie wypowiadam się, bo za rzadko je obserwuję, chociaż patrząc na terminy kursowania niektórych pociągów odnosi się wrażenie, że PKP IC robi pociągi tylko po to, żeby iluzorycznie powiększyć zasięg.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27433
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 15 sie 2006, 14:10

Ano właśnie...


BTW, też sądzicie, że Ełcka część Hańczy powinna zostać w sezonie wyłużona do Giżycka? :>
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 15 sie 2006, 23:14

W sumie to dziwne- czy możliwe, żeby były takie potoki, że 9 dni w roku się opłaca, a w żaden z pozostałych już nie? W sumie, jeśli nałożyć na trzy miesiące wakacji dni, gdy są wolne składy, to może tak wychodzić... Może za jakiś czas powstanie sobotnio-niedzielna para Białystok - Ełk, żeby nocować w Białym skład nie musiał? ;)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ODPOWIEDZ