jest: krakow gl 10 minut, stroze 12 minut, jaslo 23 minutyboh. pisze:Obawiam sie, ze dziś juz nie bedzie gdzie tego czasu odrobić...
mogloby byc: krakow gl 2 minuty, stroze 0 minut, jaslo 10 minut
i pol godziny na samych postojach
Moderator: JacekM
I tak w nowym rozkładzie PKP PR olały Radom w połączeniach całorocznych...boh. pisze:Problem, ze ominie Radom i Kielce. I PRy tego nie puszczą
Jakoś w tym roku liczba połączeń nie spada...Busmann pisze: Wogóle przeglądając te tabelki mam dziwne wrażenie, że za parę lat PR zniknie z rynku, bo co roku mają mniej pociągów.
A jakie to są te nowe pociągi PICu, oprócz ukradzionych pospiechow z 300 i 400? Bo chyba nie Pojezierze i Wolin, jezdzace 9 razy w roku...Potencjalny beneficjent tego ożywienia traci na rzecz PKP IC, które na odwrót coraz więcej pociągów uruchamiają...
Zależy gdzie... Np. linia do Płocka ma zniknąć...Fikander pisze:Jakoś w tym roku liczba połączeń nie spada...
Np. TLK, międzynarodowe, sezonowe. Proponuję porównać cegły z 2006 i 2004 roku. Tam najbardziej widać różnicę. Może teraz się trochę uspokoi z przesunięciami u przewoźników...Fikander pisze:A jakie to są te nowe pociągi PICu, oprócz ukradzionych pospiechow z 300 i 400? Bo chyba nie Pojezierze i Wolin, jezdzace 9 razy w roku...
Mowa była o połączeniach dalekobieżnych AFAIRBusmann pisze:Zależy gdzie... Np. linia do Płocka ma zniknąć...
Dzienne w 90% są kradzione, więc się nie liczy.Busmann pisze:Np. TLK
Na przykład Balti-bus do Wilna? Czy mowa o likwidacji Posnanii?Busmann pisze:międzynarodowe
Bardzo sprytny dobór, jednak ja sięgnę nieco wcześniej - rj 2002. I co widzę? Ano widzę godzinny takt przez cały dzień do Gdyni. Widzę całoroczne Exy w Lublinie, Kielcach, Raciborzu (!), Wiśle, Gnieznie (Gdynia-Wrocław), Ostrowie Wielkopolskim (Odra) i Częstochowie (Panorama). Rozkład wcześniej widzę Exy do Olsztyna i Piły. Ba, nawet Stare Juchy miały swój ekspres!Busmann pisze:Proponuję porównać cegły z 2006 i 2004 roku. Tam najbardziej widać różnicę.
I z tym argumentem się zgadzam. Rzeczywiście, w SRJP 2001, 2002 PKP ma dużo połączeń Ex, IC. Jednak o ile pamiętam te Ex były lekko na siłę. Pamiętam Ex JAGIEŁŁO i Ex NIDA i o ile dobrze sobie przypominam, to były one obsługiwane wagonami z pośpiechów o jednakowym standardzie (NIDZIE to do tej pory zostało). A BALTI (IC-Bus) to jest dla mnie połączenie PKS-owskie, tylko za cenę pociągu. O niskim komforcie podróży nie wspominam.Fikander pisze:Koronnym argumentem obalającym Twoją tezę jest fakt, że te wszystkie nowe i wspaniałe połączenia są obsługiwane przy niezmienionym od momentu powstania spółki stanie wagonów...
Żeby tylko Nidzie...Busmann pisze:(NIDZIE to do tej pory zostało).
A obecne nie są? 4 wagony, w których jedzie 15 osob tylko po to, aby był godzinny takt? Bezdennie durne Pojezierze jadące okrężną trasą na Mazury 9 razy w roku tylko po to, aby maznąć kreskę na mapie i pochwalić się zasięgiem?Busmann pisze:Jednak o ile pamiętam te Ex były lekko na siłę.
NIDA nadal jest na siłę, co do reszty nie wypowiadam się, bo za rzadko je obserwuję, chociaż patrząc na terminy kursowania niektórych pociągów odnosi się wrażenie, że PKP IC robi pociągi tylko po to, żeby iluzorycznie powiększyć zasięg.Fikander pisze:A obecne nie są?