Powsin - Park Kultury

Moderator: Wiliam

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10154
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23

Post autor: JacekM » 26 kwie 2009, 10:28

fik pisze:b) Okrzeszyn zyskuje na częstotliwości. Nawet gdyby to miało jeździć co obecne 30 minut, to 30<70.
dwa pytania:
1. Czy Okrzeszyn & Kępa Okrze(w)ska potrzebują takiej częstotliwości?
2. Czy Okrzeszyn & Kępa Okrze(w)ska będą chciały płacić za więcej kursów?
fik pisze:c) Stare Kabaty zyskują jak wyżej, dodatkowo dogodną przesiadkę w Powsinie, gdyby komuś nie chciało się telepać przez Zawady.
No tak, będą musieli płacić za bilet na dwie strefy, jak będą chcieli jechać bez przesiadki.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

altar
Posty: 884
Rejestracja: 03 kwie 2008, 11:48
Lokalizacja: Warszawa-Wilanów

Post autor: altar » 26 kwie 2009, 10:30

Według koncepcji Fika chyba te dwa przystanki (Kępa Okrzewska-Cmentarz i Okrzeszyn) byłyby włączone do strefy miejskiej (vide casus Ząbek i Bliznego...) :-k
Wilanowski miłośnik KM i zakładu R-1.
Objęty obsługą linii 116, 139, 164, 180, 217, 317, 519, 522, 700, 710, 724, E-2, N31, N50, N81.
ZP Instytut Neurologii, ZP Łowcza i ZP Sobieskiego.

Awatar użytkownika
ziomal
Posty: 2191
Rejestracja: 02 cze 2006, 20:22
Lokalizacja: Gabinet Cieni ZTM Pion Wentylacyjny

Post autor: ziomal » 26 kwie 2009, 10:49

JacekM pisze:1. Czy Okrzeszyn & Kępa Okrze(w)ska potrzebują takiej częstotliwości?
Myślę, ze potrzebują.
JacekM pisze:2. Czy Okrzeszyn & Kępa Okrze(w)ska będą chciały płacić za więcej kursów
Spytaj się w gminie Bielawa czy tam Konstancin-Jez. ;P

[ Dodano: |26 Kwi 2009|, 2009 10:53 ]
Bastian pisze:A Powsin na dzień dobry powinien dostać jakąś porządną linię z Wilanowskiej.
DZIEN DOBRY!
"Pociąg zawsze dojedzie"
Paweł Ney


Jakoś tak wyszło, że czestotliwość kursowania mojej linii na tym forum zmniejszyła sie ;-) To tylko efekt uboczny.

Zły chłopiec i troll pozdrawia

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27567
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 26 kwie 2009, 11:27

altar pisze:Według koncepcji Fika chyba te dwa przystanki (Kępa Okrzewska-Cmentarz i Okrzeszyn) byłyby włączone do strefy miejskiej (vide casus Ząbek i Bliznego...) :-k
Trzy, ale oczywiście, że o to chodziło.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

pasażer
Posty: 885
Rejestracja: 25 lip 2007, 10:19
Lokalizacja: Warszawa- Praga Południe

Post autor: pasażer » 26 kwie 2009, 11:53

I już macie powód do pozbawienia Parku Kultury w Powsinie komunikacji szybko to poszlo Fikowi. Bzdurą jest rozkład 139 (za rzadko i wozy za duże) i zapominanie o Parku Kultury . Do parku mają jeżdzić tylko blaszaki? Przecież do PK jeździ więcej (tyle samo) co do Ogrodu zastanówcie się nad całoroczną i całodzienną linią z (Wilanowa, Wilanoiwskiej, ze Stegien czy Sadyby) przez Sobieskiego i Drewny

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27567
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 26 kwie 2009, 12:00

Tak, zwłaszcza w grudniowe wieczory jest sens pchać tam linię na przegubach co 15 minut. Opanuj się.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10154
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23

Post autor: JacekM » 26 kwie 2009, 12:07

fik pisze:
altar pisze:Według koncepcji Fika chyba te dwa przystanki (Kępa Okrzewska-Cmentarz i Okrzeszyn) byłyby włączone do strefy miejskiej (vide casus Ząbek i Bliznego...) :-k
Trzy, ale oczywiście, że o to chodziło.
No ale Ząbki i Blizne za to płacą, a czy O. & K.O. będą chciały za to płacić?
Myślę, ze potrzebują.
A może by tak odrobinę obiektywizmu na dzień dobry, co? :roll:
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27567
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 26 kwie 2009, 12:15

JacekM pisze:No ale Ząbki i Blizne za to płacą, a czy O. & K.O. będą chciały za to płacić?
A czy płaci za to Opacz, Sulejówek i Zagórze? Wszędzie, gdzie strefa 1 wykracza poza granice miasta, wynika to z interesów Warszawy; jeżeli opłaty dla sąsiadujących gmin są z tego tytułu większe, to mogą one co najwyżej całkowicie zrezygnować z usług ZTM; myślisz, że naprawdę ktoś pytał Starych Babic, czy łaskawie zgodzą się na wytrasowanie linii łączących Groty z miastem właśnie tamtędy?
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5405
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 26 kwie 2009, 13:21

E tam. 117 zamiast 130 w sezonie i już.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

pasażer
Posty: 885
Rejestracja: 25 lip 2007, 10:19
Lokalizacja: Warszawa- Praga Południe

Post autor: pasażer » 26 kwie 2009, 16:15

fik pisze:Tak, zwłaszcza w grudniowe wieczory jest sens pchać tam linię na przegubach co 15 minut. Opanuj się.
Opanauje się,
Tam tzn. gdzie.? 519 można skrócić co drugi kurs do Wilanowa, a
139 zostawić tak jak jest.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26915
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 26 kwie 2009, 16:36

TGM pisze:E tam. 117 zamiast 130 w sezonie i już.
To może od razu 186 albo 189, co się będziemy...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27567
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 26 kwie 2009, 16:59

Glonojad pisze:
TGM pisze:E tam. 117 zamiast 130 w sezonie i już.
To może od razu 186 albo 189, co się będziemy...
Ja proponuję 186 - z jednej strony nad Zegrze, z drugiej do Powsina. :rotfl:
pasażer pisze:519 można skrócić co drugi kurs do Wilanowa, a
Proponuję pójść o krok dalej - co czwarty kurs do Wilanowa, co czwarty na Stare Kabaty, co czwarty na Kępę Zawadowską, a co czwarty do Kępy Okrzeskiej. W końcu wydajną komunikację publiczną buduje się łącząc każdy szałas w promieniu 80km od PKiNu bezpośrednią linią z patelnią, oczywiście obsługiwaną Ik280, żeby miłośnicy mieli ładne fotki i mogli się podniecać smrodem spalin i rykiem silnika.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
Santos
Zbanowany
Posty: 3448
Rejestracja: 06 kwie 2006, 16:07

Post autor: Santos » 26 kwie 2009, 17:05

fik pisze:oczywiście obsługiwaną Ik280, żeby miłośnicy mieli ładne fotki i mogli się podniecać smrodem spalin i rykiem silnika.
Wysokie mniemanie masz o sobie, nie ma co ;]

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27567
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 26 kwie 2009, 17:07

Ja tylko uderzyłem w stół, panie Nożyce.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
Santos
Zbanowany
Posty: 3448
Rejestracja: 06 kwie 2006, 16:07

Post autor: Santos » 26 kwie 2009, 17:16

fik pisze:Ja tylko uderzyłem w stół, panie Nożyce.
Nie obrażaj się, nie chciałem przecież Cię urazić ;]

ODPOWIEDZ