: 24 wrz 2006, 20:20
Chyba mówimy o róznych torach.Fikander pisze:To z czym one są połączone, jak nie z linią radomską?
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Chyba mówimy o róznych torach.Fikander pisze:To z czym one są połączone, jak nie z linią radomską?
ale nie z planowaną stacją na lotniskuColony pisze:No przecież są tory na Boga, sam widziałem. Idą prosto do PKP Okęcie.
nie KM a SKM, 8 skladow, trasa Lotnisko okecie...rakowiec itp...DWZ,DWC,DWW.Dęboszczak pisze:Na lotnisko nie ma sensu pchać kolejnego busa. Tylko szynobusy KM może pomóc w tej relacji.
Nie potrafię sobie wyobrazić torów w tamtym rejonie nie mających połączenia ze stacją Okęcie.R-11 Kleszczowa pisze:Chyba mówimy o róznych torach.Fikander pisze:To z czym one są połączone, jak nie z linią radomską?
Pociąg co 8 minut na lotnisko? Zdecydowana przesada.chruscik pisze:nie KM a SKM, 8 skladow, trasa Lotnisko okecie...rakowiec itp...DWZ,DWC,DWW.
Jak na Europejskie standarty to nie ma przesady. Jak na nasze jest przesada.Fikander pisze:Pociąg co 8 minut na lotnisko? Zdecydowana przesada.
cały czas móimy o nowej stacji na lotnisku budowanej w bezpośredniej bliskości dworca pod parkingiem.Fikander pisze:Nie potrafię sobie wyobrazić torów w tamtym rejonie nie mających połączenia ze stacją Okęcie.R-11 Kleszczowa pisze: Chyba mówimy o róznych torach.
Szynobusy KM, bo tylko one gwarantują szybką zmianę kierunku na st. W-wa Okęcie. Tu myślę o rozwiązaniu "na od zaraz" pod Etiudę.chruscik pisze:nie KM a SKM, 8 skladow, trasa Lotnisko okecie...rakowiec itp...DWZ,DWC,DWW.Dęboszczak pisze:Na lotnisko nie ma sensu pchać kolejnego busa. Tylko szynobusy KM może pomóc w tej relacji.
Ej no nie Nie róbmy krakowskich błędów z podjazdem pociagiem i z przesiadką w autobus. Należy poczekać na wybudowanie bocznicy do stacji kolejowej Warszawa- Lotnisko.Dęboszczak pisze:Szynobusy KM, bo tylko one gwarantują szybką zmianę kierunku na st. W-wa Okęcie. Tu myślę o rozwiązaniu "na od zaraz" pod Etiudę.chruscik pisze: nie KM a SKM, 8 skladow, trasa Lotnisko okecie...rakowiec itp...DWZ,DWC,DWW.
Pisałem wyraźnie, że uruchamiając takie połączenie "na od zaraz" trzeba zmieniać kierunek jazdy.Busmann pisze:Przy PL Okęcie jest budowana stacja kolejowa, więc pociągi nie będą zawracały na W-wa Okęcie. A i tak po daniu pociągów na PL trzeba będzie dorzucić jakąś linię autobusową, bo 175 i 188 nie obsłuży dwóch terminali.Dęboszczak pisze:Szynobusy KM, bo tylko one gwarantują szybką zmianę kierunku na st. W-wa Okęcie.
PS. Jednak najlepszym rozwiązaniem na Okęciu jest 175+188+E-x+SKM (bo jest taryfa ZTM).
Nie zgodzę się. Zmiana czoła pociągu to strata 2-3 minut. Oczywiście, DOCELOWO, należy kierować się w stronę układu pozwalającego zaoszczędzić ten czas, niemniej jednak nie jest to czynnik UNIEMOŻLIWIAJĄCY uruchomienie połączenia.Bastian pisze: Tory, aby miały sens, powinny wychodzić w stronę centrum, a nie tak, jak obecna bocznice\a - w stronę Radomia.
Śmiem twierdzić, że od obecnie istniejących torów do wejścia do budynku jest wielokrotnie [!] bliżej, niż w Balicach; mimo to, połączenie krakowskie (gdy już działa), jest tłumnie oblegane.Bastian pisze:Z kolei stację powinno się zrobić w takim miejscu, aby korzystanie z niej było wygodne.
No zgoda, ale do czego dążysz? Przecież jedynym sposobem na osiągnięcie układu docelowego jest jego zbudowanie?Fikander pisze:Nie zgodzę się. Zmiana czoła pociągu to strata 2-3 minut. Oczywiście, DOCELOWO, należy kierować się w stronę układu pozwalającego zaoszczędzić ten czas, niemniej jednak nie jest to czynnik UNIEMOŻLIWIAJĄCY uruchomienie połączenia.Bastian pisze: Tory, aby miały sens, powinny wychodzić w stronę centrum, a nie tak, jak obecna bocznice\a - w stronę Radomia.