Strona 3 z 113

: 24 wrz 2006, 20:20
autor: Kleszczu
Fikander pisze:To z czym one są połączone, jak nie z linią radomską? #-o
Chyba mówimy o róznych torach. :-s

: 24 wrz 2006, 20:20
autor: MeWa
Colony pisze:No przecież są tory na Boga, sam widziałem. Idą prosto do PKP Okęcie.
ale nie z planowaną stacją na lotnisku

: 24 wrz 2006, 21:27
autor: Colony
A to inna sprawa. No cóż czuję się naprostowany w swoim błędnym rozumowaniu.

: 24 wrz 2006, 21:37
autor: chruscik
Dęboszczak pisze:Na lotnisko nie ma sensu pchać kolejnego busa. Tylko szynobusy KM może pomóc w tej relacji.
nie KM a SKM, 8 skladow, trasa Lotnisko okecie...rakowiec itp...DWZ,DWC,DWW.

: 24 wrz 2006, 22:11
autor: fik
R-11 Kleszczowa pisze:
Fikander pisze:To z czym one są połączone, jak nie z linią radomską? #-o
Chyba mówimy o róznych torach. :-s
Nie potrafię sobie wyobrazić torów w tamtym rejonie nie mających połączenia ze stacją Okęcie.

[ Dodano: 2006-09-24, 22:12 ]
chruscik pisze:nie KM a SKM, 8 skladow, trasa Lotnisko okecie...rakowiec itp...DWZ,DWC,DWW.
Pociąg co 8 minut na lotnisko? Zdecydowana przesada.

: 24 wrz 2006, 22:14
autor: Piotrek
Fikander pisze:Pociąg co 8 minut na lotnisko? Zdecydowana przesada.
Jak na Europejskie standarty to nie ma przesady. Jak na nasze jest przesada.

: 24 wrz 2006, 22:22
autor: MeWa
Fikander pisze:
R-11 Kleszczowa pisze: Chyba mówimy o róznych torach. :-s
Nie potrafię sobie wyobrazić torów w tamtym rejonie nie mających połączenia ze stacją Okęcie.
cały czas móimy o nowej stacji na lotnisku budowanej w bezpośredniej bliskości dworca pod parkingiem.

: 25 wrz 2006, 0:18
autor: Dęboszczak
chruscik pisze:
Dęboszczak pisze:Na lotnisko nie ma sensu pchać kolejnego busa. Tylko szynobusy KM może pomóc w tej relacji.
nie KM a SKM, 8 skladow, trasa Lotnisko okecie...rakowiec itp...DWZ,DWC,DWW.
Szynobusy KM, bo tylko one gwarantują szybką zmianę kierunku na st. W-wa Okęcie. Tu myślę o rozwiązaniu "na od zaraz" pod Etiudę.

: 25 wrz 2006, 0:33
autor: MeWa
sama obecna stacja jest nieco oddalona od portu i z pewnością nie może stanowić alternatywy dla autobusów - trzeba poczekać na skońćzenie prac przy budowie nowej stacji na lotnisku.

: 25 wrz 2006, 10:10
autor: Kleszczu
Dęboszczak pisze:
chruscik pisze: nie KM a SKM, 8 skladow, trasa Lotnisko okecie...rakowiec itp...DWZ,DWC,DWW.
Szynobusy KM, bo tylko one gwarantują szybką zmianę kierunku na st. W-wa Okęcie. Tu myślę o rozwiązaniu "na od zaraz" pod Etiudę.
Ej no nie :/ Nie róbmy krakowskich błędów z podjazdem pociagiem i z przesiadką w autobus. Należy poczekać na wybudowanie bocznicy do stacji kolejowej Warszawa- Lotnisko.

: 25 wrz 2006, 11:24
autor: Dęboszczak
Busmann pisze:
Dęboszczak pisze:Szynobusy KM, bo tylko one gwarantują szybką zmianę kierunku na st. W-wa Okęcie.
Przy PL Okęcie jest budowana stacja kolejowa, więc pociągi nie będą zawracały na W-wa Okęcie. A i tak po daniu pociągów na PL trzeba będzie dorzucić jakąś linię autobusową, bo 175 i 188 nie obsłuży dwóch terminali.
PS. Jednak najlepszym rozwiązaniem na Okęciu jest 175+188+E-x+SKM (bo jest taryfa ZTM).
Pisałem wyraźnie, że uruchamiając takie połączenie "na od zaraz" trzeba zmieniać kierunek jazdy.

: 25 wrz 2006, 13:57
autor: fik
Moment, chwila. Czyli sytuacja jest taka:

w jednym miejscu są tory
a w zupełnie innym miejscu buduje się stację kolejową, do której dopiero trzeba doprowadzić tory?



=D> #-o

: 25 wrz 2006, 14:47
autor: Bastian
Ja trochę nie rozumiem twojej desperacji.

Tory, aby miały sens, powinny wychodzić w stronę centrum, a nie tak, jak obecna bocznice\a - w stronę Radomia. Z kolei stację powinno się zrobić w takim miejscu, aby korzystanie z niej było wygodne.

Na pewno więc bezcelowe byłoby budowanie jej przy istniejących torach.

: 25 wrz 2006, 14:53
autor: fik
Bastian pisze: Tory, aby miały sens, powinny wychodzić w stronę centrum, a nie tak, jak obecna bocznice\a - w stronę Radomia.
Nie zgodzę się. Zmiana czoła pociągu to strata 2-3 minut. Oczywiście, DOCELOWO, należy kierować się w stronę układu pozwalającego zaoszczędzić ten czas, niemniej jednak nie jest to czynnik UNIEMOŻLIWIAJĄCY uruchomienie połączenia.
Bastian pisze:Z kolei stację powinno się zrobić w takim miejscu, aby korzystanie z niej było wygodne.
Śmiem twierdzić, że od obecnie istniejących torów do wejścia do budynku jest wielokrotnie [!] bliżej, niż w Balicach; mimo to, połączenie krakowskie (gdy już działa), jest tłumnie oblegane.

: 25 wrz 2006, 16:10
autor: Bastian
Fikander pisze:
Bastian pisze: Tory, aby miały sens, powinny wychodzić w stronę centrum, a nie tak, jak obecna bocznice\a - w stronę Radomia.
Nie zgodzę się. Zmiana czoła pociągu to strata 2-3 minut. Oczywiście, DOCELOWO, należy kierować się w stronę układu pozwalającego zaoszczędzić ten czas, niemniej jednak nie jest to czynnik UNIEMOŻLIWIAJĄCY uruchomienie połączenia.
No zgoda, ale do czego dążysz? Przecież jedynym sposobem na osiągnięcie układu docelowego jest jego zbudowanie? :-k