Remont pętli ZOO

Moderator: Wiliam

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 21 paź 2006, 15:12

Zapchane wisdać było bo z przodu nic nie jechało...

Awatar użytkownika
kocur
Posty: 1320
Rejestracja: 09 mar 2006, 10:43
Lokalizacja: Ursynów Północny

Post autor: kocur » 26 paź 2006, 13:15

Bastian pisze:No i właśnie dlatego brakuje 4.
Ale 4 nie dojedzie do Feminy.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36664
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 26 paź 2006, 13:25

I nie musi. Największa frekwencja jest do Bankowego.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
kocur
Posty: 1320
Rejestracja: 09 mar 2006, 10:43
Lokalizacja: Ursynów Północny

Post autor: kocur » 27 paź 2006, 9:32

Bastian pisze:I nie musi. Największa frekwencja jest do Bankowego.
Dlatego nie widzę sensu reaktywowania 4. Frekwencja jest we wszystkim, co jedzie odcinkiem DW. WILEŃSKI - METRO RATUSZ. 4 jadąca na Pragę miała sens, gdy metro kończyło się w Centrum. Poza tym, naprawdę sporo osób jedzie do Feminy, a nie tylko do Bankowego. Ale to dyskusja nie na to podforum.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25416
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 27 paź 2006, 20:06

Jest. Są przynajmniej trzy powody:
4 wspomoże zestaw 13+23+26 na najbardziej oblężonym odicnku Ratusz-Wileniak.
Podaż miejsc na Marymoncie zostanie dostosowana do popytu.
Likwidacja 32 pozwoli na uzupełnienie nowego rozkładu 4+36 do pełnych 5 minut w szczycie i likwidacji obecnie występuących dziur.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36664
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 27 paź 2006, 20:38

Czwarty: ograniczenie skrętów na Kercelaku.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
piotram
Posty: 2849
Rejestracja: 27 lut 2006, 19:42
Lokalizacja: W-wa Kercelak

Post autor: piotram » 27 paź 2006, 20:54

Bastian pisze:Czwarty: ograniczenie skrętów na Kercelaku.
Niewiele to da, bo świateł i tak nie zmienią. A były przez miesiąc wydłużone ale komuś się nie spodobały...

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36664
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 27 paź 2006, 21:07

Nie trzeba zaraz zmieniać świateł. Wystarczy, by stojące 32 nie blokowało innego wozu, jadącego na wprost.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 27 paź 2006, 21:52

piotram pisze:A były przez miesiąc wydłużone ale komuś się nie spodobały...
Na czas zamknięcie odcinka DT Wola - Kercelak i tak przez jakiś czas zostało.
Bastian pisze:Wystarczy, by stojące 32 nie blokowało innego wozu, jadącego na wprost.
Jadące na wprost często przejeżdżają jeszcze na tej samej fazie. Gorzej z 20 czy 24, bo to jest trudniejszy skręt. Bo 32 skręca sprawnie i szybko, a 20/24 muszą zawsze czekać na zjeżdżające ze skrzyżowania samochody.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
piotram
Posty: 2849
Rejestracja: 27 lut 2006, 19:42
Lokalizacja: W-wa Kercelak

Post autor: piotram » 28 paź 2006, 18:27

bohun pisze: Jadące na wprost często przejeżdżają jeszcze na tej samej fazie. Gorzej z 20 czy 24, bo to jest trudniejszy skręt. Bo 32 skręca sprawnie i szybko, a 20/24 muszą zawsze czekać na zjeżdżające ze skrzyżowania samochody.
Zależy dużo też od motorowego, są tacy co nie przejadą bo nie. Poza tym 32 jest blokowane przez hordy autobusów skręcających z Okopowej. Tego oczywiście ZDM "nie widzi".

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 28 paź 2006, 23:37

piotram pisze: są tacy co nie przejadą bo nie.
to jest wówczas chyba wina motorniczych, a nie świateł, jeśli motorniczy woli zwolnić i poczytać sobie gazetę... Rzeczywiście niektórzy to czasem tam w ogóle się nie śpieszą...

Awatar użytkownika
Siecool
Posty: 4958
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:47
Lokalizacja: Warszawa :: Nowe Bemowo

Post autor: Siecool » 29 paź 2006, 17:13

MeWa pisze:
piotram pisze: są tacy co nie przejadą bo nie.
to jest wówczas chyba wina motorniczych, a nie świateł, jeśli motorniczy woli zwolnić i poczytać sobie gazetę... Rzeczywiście niektórzy to czasem tam w ogóle się nie śpieszą...
Z moich obserwacji wynika, że drugi tramwaj przejeżdżający na skrzyżowaniu ma szanse zmieścić się na zielonym tylko wtedy, jeśli oba jadą prosto i pierwszy wjedzie na skrzyżowanie jeszcze na czerwonym...
[ ... ::: Mądry głupiemu ustępuje... i dlatego ten świat tak wygląda ::: ... ]

Awatar użytkownika
piotram
Posty: 2849
Rejestracja: 27 lut 2006, 19:42
Lokalizacja: W-wa Kercelak

Post autor: piotram » 29 paź 2006, 18:16

Siecool pisze:
Z moich obserwacji wynika, że drugi tramwaj przejeżdżający na skrzyżowaniu ma szanse zmieścić się na zielonym tylko wtedy, jeśli oba jadą prosto i pierwszy wjedzie na skrzyżowanie jeszcze na czerwonym...
Zasadniczo tak, tylko że jeśli wjedzie jeszcze na czerwonym to z reguły czeka aż wszystkie samochody i autobusy zjadą. Natomiast często drugi rusza przed zwolnieniem się zwrotnicy, bo jakby czekał aż przestanie migać to już raczej nie zdąży, chyba że przed nim jest 27 to wtedy na szczęście wcześniej się odblokowuje, bo jedzie solówka.

ODPOWIEDZ