Strona 3 z 409
: 10 sty 2006, 20:44
autor: Kleszczu
: 10 sty 2006, 21:07
autor: R-9 Chełmska
177 jest w tej chwili muchowozem, a częstotliwość 30, czy 40 minut nie zadowoli pasażerów na Wirażowej, bądź z Cargo...
: 10 sty 2006, 22:26
autor: Jarek
Co 30 zadowoli. Tam 154 się bardzo marnuje.
: 10 sty 2006, 22:28
autor: Tm
Jarek pisze:Co 30 zadowoli. Tam 154 się bardzo marnuje.
a samo 154 mogłoby pojechac na lotnisko dając mu tak potrzebne połączenie z Zachodnim
: 11 sty 2006, 1:36
autor: Bastian
R-11 Kleszczowa pisze:Po drugie na Szuberta są garby, a Piątkowska jest jednokierunkowa
.
To raz. Dwa, że na Obywatelskiej są już od bodajże dwóch lat wiaty, czemu ich nie wykorzystać. No i trzy, że jeśli 177 ma cokolwiek poprawić na Nowych Włochcach, to nie może omijać nie tylko pętli, ale nawet i przystanku na Chr... Mikowej przy Szuberta właśnie. Powinny być wspólne ze 127, bo inaczej to nie ma sensu.
Aha, co do Globusowej. Powinno tam być połączenie zatoki ze skrętem w Wałowicką. Gdyby było, to powinny tam jeździć zarówno 177, jak i 127. Bo w tej chwili przesiadki z Nowych Włoch na 189 itp. de facto nie ma...
: 11 sty 2006, 8:04
autor: reserved
Bastian pisze:R-11 Kleszczowa pisze:Po drugie na Szuberta są garby, a Piątkowska jest jednokierunkowa
.
To raz. Dwa, że na Obywatelskiej są już od bodajże dwóch lat wiaty, czemu ich nie wykorzystać. No i trzy, że jeśli 177 ma cokolwiek poprawić na Nowych Włochcach, to nie może omijać nie tylko pętli, ale nawet i przystanku na Chr... Mikowej przy Szuberta właśnie. Powinny być wspólne ze 127, bo inaczej to nie ma sensu.
Aha, co do Globusowej. Powinno tam być połączenie zatoki ze skrętem w Wałowicką. Gdyby było, to powinny tam jeździć zarówno 177, jak i 127. Bo w tej chwili przesiadki z Nowych Włoch na 189 itp. de facto nie ma...
a moze 188 przedluzyc wawelska do zachodniego , potem w bitwy, banacha, i zwirkami na lotnisko
: 11 sty 2006, 10:03
autor: Dennis
Bastian pisze:To raz. Dwa, że na Obywatelskiej są już od bodajże dwóch lat wiaty, czemu ich nie wykorzystać. No i trzy, że jeśli 177 ma cokolwiek poprawić na Nowych Włochcach, to nie może omijać nie tylko pętli, ale nawet i przystanku na Chr... Mikowej przy Szuberta właśnie. Powinny być wspólne ze 127, bo inaczej to nie ma sensu.
Przyjmuję Wasze argumenty, jako że - przyznaję - nie znam na wylot tamtych terenów. A co Mikowej. Czy to faktycznie była Mikowa od miki, czy nie czasem od jakiegoś tow. Mikowa? Jeśliby była od miki, to dlaczegoby zmieniali tę nazwę? Wszak mika nie jest czerwona
Bastian pisze:Aha, co do Globusowej. Powinno tam być połączenie zatoki ze skrętem w Wałowicką. Gdyby było, to powinny tam jeździć zarówno 177, jak i 127. Bo w tej chwili przesiadki z Nowych Włoch na 189 itp. de facto nie ma...
Nie wiem czy jest miejsce na takie połączenie. Jeśliby było, to ten de facto trzeci pas należałoby przeciągnąc za skrzyżowanie z Wałowicką przynajmniej na kilkadziesiąt metrów i zrobić pas włączeniowy. Dla busów oraz dla tych, co wyjeżdżają z Wałowickiej w prawo,w kier. Ciepłowni. A wogóle to powinno się wydzielić buspas na Globusowej
: 11 sty 2006, 13:00
autor: fik
dennis pisze:Czy to faktycznie była Mikowa od miki, czy nie czasem od jakiegoś tow. Mikowa? Jeśliby była od miki, to dlaczegoby zmieniali tę nazwę?
Była od miki, a zaszła po prostu potrzeba uhonorowania towarzysza, tyle że z drugiej strony barykady
: 11 sty 2006, 13:09
autor: Bastian
Ztcp, ks. Chróścicki był długoletnim proboszczem kościoła położonego przy tej ulicy i człowiekiem zasłużonym dla Włoch, co się nie musi wykluczać...
Zmiana nazwy była chyba lokalną inicjatywą. Nie zmienia to faktu, że zawsze wg mnie lepiej jest zmieniać nazwy kontrowersyjne, niż neutralne, jak Mikowa...
: 11 sty 2006, 13:16
autor: fik
Bastian pisze:Ztcp, ks. Chróścicki był długoletnim proboszczem kościoła położonego przy tej ulicy i człowiekiem zasłużonym dla Włoch, co się nie musi wykluczać...
Możliwe
niemniej jednak jest to zmiana, która wyjątkowo opornie we mnie wchodzi, podobnie jak Popiełuszki, z powodów przez Ciebie wymienionych
: 11 sty 2006, 19:18
autor: Kleszczu
Chrościcki był do śmierci w 1973 proboszczem parafii i budowniczym nowego kościoła.
Co do linii na Obywatelskiej to jestem na tak. Zatoki są . Budowa pasa dla autobusów na Globusowej to bardzo dobry pomysł, tylko podejrzewam, że gorzej byłoby z uzytkowaniem go tylko przez autobusy.
: 12 sty 2006, 14:07
autor: Dennis
R-11 Kleszczowa pisze:Chrościcki był do śmierci w 1973 proboszczem parafii i budowniczym nowego kościoła.
Co do linii na Obywatelskiej to jestem na tak. Zatoki są . Budowa pasa dla autobusów na Globusowej to bardzo dobry pomysł, tylko podejrzewam, że gorzej byłoby z uzytkowaniem go tylko przez autobusy.
Jak zwykle w naszym kraju
W teorii jeteśmy świetni. I tylko w niej!
: 23 lut 2006, 20:44
autor: Kleszczu
Drobna sugestia do omawianego pomysłu.
177 ODOLANY - tak jak proponowano - Posag 7 Panien - Gierdziejewskiego - Warszawska - Bony - Orłów Piastowskich - Keniga - powórt Warszawską - Keniga - Wojciechowskiego - Jagiełły - Lalki -... - MDL CARGO
: 24 lut 2006, 9:04
autor: Dennis
Tam naprawdę można przjechać busem
Z Gierdziejewskiego w Warszawską, potem w Bony
A z powrotem z Warszawskiej w Warszawską do samej Gierdziejewskiego
Poza tym to już by maksymalny zawijas był i chyba nikt w relacji dłuższej niż kilka przystanków nie dałby rady tym podróżować
: 24 lut 2006, 9:29
autor: MZ
R-11 Kleszczowa pisze:Gierdziejewskiego - Warszawska - Bony - Orłów Piastowskich
Masz na myśli tę drogę, którą kiedyś przebiegał objazd podczas budowy ronda? To chyba nie jest Bony, tylko Rakuszanki (Bony jest na zachód od Orłów Piastowskich)
. Tak przynajmniej przypominają mi się tabliczki z nazwami ulic. Kiedyś Rakuszanki nazywała się bodajże Żołądkowskiego.