Przed chwilą mówiłeś, że będzie zbyt mała, aby pomieścić przeguby, więc raczej nie jesteś głęboko przekonanyR-11 Kleszczowa pisze:Ja też jestem głęboko przekonany, że te przeguby tam się zmieszczą.
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Moderator: Wiliam
Bo z tego co widziałem to doszedłem do wnionsku, że mogą się nie zmieścić, ale tak czy siak wierzę, że jednak wozy przegubowe będą mogły zawracać na nowym krańcu. Przy okazji dodam, że przejazd przez samą łezkę będzie odbywał się wewnętrzną jej stroną tzn. tak jakby 197 na Tunelowej jechało przez kraniec w przeciwną stronę. Wiaty stoją na środku wysepki.Piotrek pisze:Przed chwilą mówiłeś, że będzie zbyt mała, aby pomieścić przeguby, więc raczej nie jesteś głęboko przekonanyR-11 Kleszczowa pisze:Ja też jestem głęboko przekonany, że te przeguby tam się zmieszczą.
Gdzie Ty te plany widziałeśpawcio pisze:Tak było na planach. Trochę mnie to zdzwiwiło, ale tak już musi być. Dzięki temu jednak będzie można robić łuk po dłuższym promieniu.
Będę musiał poszukać- jakoś umknęło to mojej uwadzepawcio pisze:W SIWZie do przetargu. Był nawet link na forum. Gdzieś koło maja-czerwca to było. Nawet wyrażałem potem zdziwienie, że nie ma oddzielnego wyjazdu i wjazdu z Regulskiej.
No właśnie nie. Dzięki temu autobusy do wykręcania mają wolną zewnętrzną krawędź łezki.Dennis pisze:Jeśli po wewnętrznej stronie "łezki" (czyli przeciwnie do kierunku jazdy 197 na Tunelowej), to będzie to raczej mniejszy promień.pawcio pisze:Tk było na planach. Trochę mnie to zdzwiwiło, ale tak już musi być. Dzięki temu jednak będzie można robić łuk po dłuższym promieniu.