Strona 3 z 24

: 23 mar 2007, 20:58
autor: ITS A 218
A wiadomo coś jeszcze co do zmian czy tylko to narazie wiadomo ??

: 23 mar 2007, 21:02
autor: dzidek
Dobrze, że tylko jedna brygada będzie wyjeżdżać na pusto na Wilanów. Nie ma co ZTM się popisał wysyłając coraz bardziej na wschód zajezdnię Kleszczowa...

: 23 mar 2007, 21:08
autor: ITS A 218
To wogóle kompletna głupota żeby dawać Kleszczową na 180. R7 i Veolia Transport pasują na tą linię. Dawny Connex ma blisko na zakład z Powązek a R7 ma blisko z Wilanowa i z Powązek dobre zjazdy są. A Kleszczowa to niby po co ma jechać na Wilanów na 180 ? ](*,)

: 23 mar 2007, 21:10
autor: dzidek
1. po to by odciążyć 189 dwoma wtyczkami
2. po to by po TK kursowały najnowsze niskopodłogowe autobusy.

: 23 mar 2007, 21:11
autor: JacekM
Sądzę, że tu się kierowano "turystycznością" linii. Zastąpienie śmierdzących Jelczy z 180 nowymi SU12 jest dobrym krokiem, ku podwyższeniu komfortu jazdy:)

: 23 mar 2007, 21:36
autor: ITS A 218
Nie wiem czy SU12 z R11 długo będą w świetnym stanie. Podobno mają one wyjeżdżać na nocniki więc można się spodziewać po naszym społeczeństwie że po kilku nocach taki Solarisek nie będzie już w idealnym stanie.

: 23 mar 2007, 21:38
autor: dzidek
Będzie w lepszym niż Jelcz wyjeżdżający na nocki ;) Poza tym nie wszystkie SU12 wyjadą na nocki.

: 23 mar 2007, 22:05
autor: ITS A 218
A co, Ty uważasz że to dobrze że ZTM wysyła np. R11 w tak dość odległe strony miasta do obsługi linii, np. 180 ?

: 23 mar 2007, 22:20
autor: Maciek
ITS A 218 pisze:A co, Ty uważasz że to dobrze że ZTM wysyła np. R11 w tak dość odległe strony miasta do obsługi linii, np. 180 ?
Wcale nie jest aż tak daleko. Na Powązki w sumie prosta i w miarę szybka droga. Alejami Jerozolimskimi do Zachodniego potem Prymasa i AK i już jest na miejscu.

: 24 mar 2007, 9:27
autor: ITS A 218
Kleszczowa mogła by wreszcie powrócić na 136 i tam wysyłać też swoje SU12.

: 24 mar 2007, 10:01
autor: fraktal
ITS A 218 pisze:A co, Ty uważasz że to dobrze że ZTM wysyła np. R11 w tak dość odległe strony miasta do obsługi linii, np. 180 ?
To niech MZA wyekspediuje część SU12 na przykład na Redutową, a wtedy linię 180 przejmie ponownie R-6 - miałaby bliżej. Czy myślałeś, że gdy MZA wyśle wszystkie SU12 na Kleszczową, to będą obsługiwały one tylko jeden rejon miasta - tradycyjnie obsługiwany przez R-11? To i tak było mało prawdopodobne.

: 24 mar 2007, 11:27
autor: ITS A 218
Może i racja. W końcu na 180 będzie nowy tabor a to w końcu linia turystyczna więc należy się jej chyba. Ale zamiast 150 bym dał je na 136 np.

: 24 mar 2007, 12:04
autor: R-9 Chełmska
Tony pisze: Wcale nie jest aż tak daleko. Na Powązki w sumie prosta i w miarę szybka droga. Alejami Jerozolimskimi do Zachodniego potem Prymasa i AK i już jest na miejscu.
Kleszczowa będzie startować z Wilanowa, tak mi się zdaje :-k

: 24 mar 2007, 12:50
autor: dzidek
R-9 Chełmska pisze:
Tony pisze: Wcale nie jest aż tak daleko. Na Powązki w sumie prosta i w miarę szybka droga. Alejami Jerozolimskimi do Zachodniego potem Prymasa i AK i już jest na miejscu.
Kleszczowa będzie startować z Wilanowa, tak mi się zdaje :-k
toż to napisałem powyżej. Dwie z trzech brygad dojeżdżać na Wilanów będą zapewne jako 189 na Sadybę. Być może zjazdy będą wykonywane z Powązek.
Co do zmian to na 127 znowu pojawią się dodatki. Udział Kleszczowej spadnie o jedną całkę a druga przerobi się na dodatek (012)
W DS Kleszczowa odda jedną całkę na 125.
Dużo więcej Kleszczowej na 106 zarówno w DP jak i DS.

: 24 mar 2007, 13:20
autor: 5744
Dużo więcej Kleszczowej na 106 zarówno w DP jak i DS.[/quote]


No tak, czyżby Redutowa solówkami objęła pogrodziowe brygady typu 714, 729 itp.>?