Jeśli już głównie dla warszawiaków (czyli w sumie dla Bródna i Tarchomina), to także i dla Wesołej, która nie dość, że ucierpi na tej drodze najbardziej, to nie będzie miała z niej żadnego pożytku w postaci wjazdu.SISKOM pisze: Jak napiałem - źle się stało, że zrezygnowano z węzła w Wesołej. Utrudni to mieszkańcom tej dzielnicy dostęp do trasy. Jednak WOW będzie głownie dla warszawiaków.
I tak jest zawsze - coś spartolą, a potem powiedzą, że trzeba było bardziej protestować!
W planowanym ponoć od dawna wariancie WIIIA był wjazd w Wesołej, ale zablokował to jakiś milioner spychając WOW na Sulejówek, który teraz odwala jakieś akcje i widać tego skutki.
Czy tak się zatem buduje drogi w normalnym kraju???
Wkurza mnie nie tyle sama trasa, a te wszystkie przekłamania i zabiegi, której dzieją się wokół jej powstawania.
I kiedy ta obwodnica pozamiejska dla tranzytu ma być dokończona???SISKOM pisze: A poważnie - dla tranzytu ma być obwodnica pozamiejska - 50-tka.
Po dokończeniu modernizacji będzie to całkiem wygodna i przyjemna trasa.
Wiem, że ludzie boją się tego tranzytu, a dodatkowo są straszeni przez wszelkiej maści "wiedzących lepiej". Lepiej nawet od specjalistów od drogownictwa.
Jeśli więc ludzie boją się tranzytu, to władze Wesołej, jako Wasz przedstawiciel, powinny domagać się od GDDKiA gwarancji i odpowiednich zabezpieczeń, by tranzyt był kierowany w całosci na 50-tkę.
Z tego co napisałeś, to wynika też, że dopóki nie będzie ona dokończona to tranzyt jednak będzie kierowany na WOW. A jeśli Wesoła się nie postara to zostanie tu już na zawsze.
Wolę nie, bo nawdycham się za dużo spalin i zacznę pisać takie głupoty, jak co poniektórzy piszący tu wielkomiejscy warszawiacy.SISKOM pisze: Poza tym, bez przeasady. Na WOW planowane natężenie ogólnego ruchu na rok 2025 jest takie, ile obecnie dwa razy wiecej kursuje po Al.Niepodległości, przy których mam przyjemność mieszkać w odległosci 60 metrów.
Ty pisałes, że będziesz miał około 200.
Jak chcesz, to możemy się zamienić.