Czynna Rezerwa na Centralnym

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

NR
(tygrys)
Posty: 3178
Rejestracja: 03 gru 2007, 8:53
Lokalizacja: Dzielnica Bemowo m. st. Warszawy

Post autor: NR » 20 lut 2011, 22:36

Od nocy 17/18-02-2010r. rezerwa nocna stacjonuje na zakładzie R-5

Awatar użytkownika
Bernard
(MANiak3333)
Posty: 10808
Rejestracja: 09 sie 2006, 21:15
Lokalizacja: Legionowo/Rembertów

Post autor: Bernard » 20 lut 2011, 22:38

Jakie zajezdnie i w jakie dni będą ją obstawiać :?:
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9

Awatar użytkownika
Desert
Zbanowany
Posty: 3030
Rejestracja: 23 lis 2007, 16:09
Lokalizacja: 100-(L)ica

Post autor: Desert » 20 lut 2011, 22:47

Zapewne wszystkie MZA jak zawsze...
Obrazek
"Jak coś wiem to wiem, a jak czegoś nie wiem to mógłbym wiedzieć czyli i tak wiem, jeżeli się mylę to przepraszam, bo mógłbym się mylić, ale ja się nie mylę."

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 20 lut 2011, 23:58

Bernard pisze:Jakie zajezdnie i w jakie dni będą ją obstawiać :?:
Poza miejscem stacjonowania, nic się nie zmieniło. Tak w ogóle, to naprawdę można było to rozwiązać znacznie lepiej, z pożytkiem dla pasażerów. Ktoś w MZA niestety nie pomyślał.
noidea

Awatar użytkownika
gregory5576
Posty: 1257
Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
Kontakt:

Post autor: gregory5576 » 21 lut 2011, 14:24

NR pisze:Od nocy 17/18-02-2010r. rezerwa nocna stacjonuje na zakładzie R-5

Tak dokładnie i każdy dyżurny przyjeżdża na R5 i tam jest do dyspozycji centrali.
Bernard pisze:Jakie zajezdnie i w jakie dni będą ją obstawiać :?:
R5 ma dyżury: 1,6,11,16,20,24,28,30 każdego miesiąca

Awatar użytkownika
Bernard
(MANiak3333)
Posty: 10808
Rejestracja: 09 sie 2006, 21:15
Lokalizacja: Legionowo/Rembertów

Post autor: Bernard » 21 lut 2011, 16:24

gregory5576 pisze:R5 ma dyżury: 1,6,11,16,20,24,28,30 każdego miesiąca
Dziękuję, o coś takiego mi chodziło. A jak to wygląda w przypadku innych zajezdni :?: .
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9

Awatar użytkownika
gregory5576
Posty: 1257
Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
Kontakt:

Post autor: gregory5576 » 21 lut 2011, 18:00

Bernard pisze:Dziękuję, o coś takiego mi chodziło. A jak to wygląda w przypadku innych zajezdni :?: .
To trzeba zapytać kierowców z innych zajezdni.

Awatar użytkownika
Aleksander2560
(Aleksander2634)
Posty: 2220
Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
Lokalizacja: Warszawa-Białołęka

Post autor: Aleksander2560 » 21 lut 2011, 18:16

Adam G. pisze:
Bernard pisze:Jakie zajezdnie i w jakie dni będą ją obstawiać :?:
Poza miejscem stacjonowania, nic się nie zmieniło. Tak w ogóle, to naprawdę można było to rozwiązać znacznie lepiej, z pożytkiem dla pasażerów. Ktoś w MZA niestety nie pomyślał.
Niby jak Panie Najmądrzjeszy? :-k
Miejskie Zakłady Autobusowe m. st. Warszawy
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa

Awatar użytkownika
gregory5576
Posty: 1257
Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
Kontakt:

Post autor: gregory5576 » 21 lut 2011, 18:35

Adam G. pisze:Poza miejscem stacjonowania, nic się nie zmieniło. Tak w ogóle, to naprawdę można było to rozwiązać znacznie lepiej, z pożytkiem dla pasażerów. Ktoś w MZA niestety nie pomyślał.
Padło na Redutową i nasi dyspozytorzy no i kierowcy zapewniam cię ,że nie są cali w "skowronka", bo po każdorazowym wyjeździe na koniec pracy niestety MUSZĄ przyjechać na R5 i pozdawać deski i papiery. A podejrzewam ,że chyba nie dało się tego inaczej zrobić. Chyba,że byłoby to wszystko w "lotnej" ekspedycji (czytaj:radio-wóz).Tylko gdzie by miała się podziać ta rezerwa, na zakorkowanej "emilce" :?: :D

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 21 lut 2011, 19:57

Aleksander2560 pisze:
Adam G. pisze:Poza miejscem stacjonowania, nic się nie zmieniło. Tak w ogóle, to naprawdę można było to rozwiązać znacznie lepiej, z pożytkiem dla pasażerów. Ktoś w MZA niestety nie pomyślał.
Niby jak Panie Najmądrzjeszy? :-k
Panie Najgłupszy: opcji jest kilka. Pierwszą i - jak dla mnie - najprostszą oraz oczywistą byłoby wgranie do sterowników rozkładów wszystkich linii nocnych oraz wymóg wysyłania na rezerwę wozów z wyświetlaczami. Wtedy autobus z kierowcą mógłby stać gdziekolwiek w okolicy Centralnego (miejsce - wbrew obawom Gregorego - jest) i czekać na dyspozycje CR. W tym momencie (przy stacjonowaniu na R-6) gdy coś zepsuje się o godzinie odjazdu na dworcu, ciężko jest już włączyć rezerwę na pełny kurs.
noidea

Awatar użytkownika
gregory5576
Posty: 1257
Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
Kontakt:

Post autor: gregory5576 » 21 lut 2011, 20:16

Adam G. pisze: i czekać na dyspozycje CR. W tym momencie (przy stacjonowaniu na R-6) gdy coś zepsuje się o godzinie odjazdu na dworcu, ciężko jest już włączyć rezerwę na pełny kurs.

Zgoda ale nie zawsze działa "interkom", a wszystkie papiery potrzebne na linię i boczne dechy :?: Pomyślałeś o tym :?: :D

kajo
Posty: 2796
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 21 lut 2011, 20:19

gregory5576 pisze:
Adam G. pisze: i czekać na dyspozycje CR. W tym momencie (przy stacjonowaniu na R-6) gdy coś zepsuje się o godzinie odjazdu na dworcu, ciężko jest już włączyć rezerwę na pełny kurs.

Zgoda ale nie zawsze działa "interkom", a wszystkie papiery potrzebne na linię i boczne dechy :?: Pomyślałeś o tym :?: :D
Jak mamy elektro-dechy to nie ma problemu, czas ze sterownika i jazda:)
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

Awatar użytkownika
gregory5576
Posty: 1257
Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
Kontakt:

Post autor: gregory5576 » 21 lut 2011, 20:31

kajo pisze:Jak mamy elektro-dechy to nie ma problemu, czas ze sterownika i jazda:)
Kierowca nie ma prawa wyjechać bez takich dokumentów jak :rozkład jazdy,karta drogowa,koncesji i brygadówki ( aczkolwiek to nie jest dokument), i zapasowego rozkładu.Jest więc problem, bo pisarz stoi i bazgrze brak brygady,brak dekoracji itepe itde.

Najpierw się dowiedz co jest potrzebne, a potem pisz.Żaden kierowca nie pojedzie bez tych dokumentów. Po to to wszystko jest na ekspedycji na centralnym.

kajo
Posty: 2796
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 21 lut 2011, 20:37

gregory5576 pisze:
kajo pisze:Jak mamy elektro-dechy to nie ma problemu, czas ze sterownika i jazda:)
Kierowca nie ma prawa wyjechać bez takich dokumentów jak :rozkład jazdy,karta drogowa,koncesji i brygadówki ( aczkolwiek to nie jest dokument), i zapasowego rozkładu.Jest więc problem, bo pisarz stoi i bazgrze brak brygady,brak dekoracji itepe itde.

Najpierw się dowiedz co jest potrzebne, a potem pisz.Żaden kierowca nie pojedzie bez tych dokumentów. Po to to wszystko jest na ekspedycji na centralnym.
A nie da się tego częściowo obejść (na przykład w przypadku rezerwy ZTM może nie zwracać uwagi na brygadówkę:)
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 21 lut 2011, 20:49

To by się może nawet dało, ale ITD raczej zdecydowanie zwraca uwagę na dokumenty.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

ODPOWIEDZ