Nie, ale mogą im lekko pozmieniać trasy... Niezbadane są wyroki ZTM-u... Ale II linia metra na Bemowie to jeszcze bardzo odległą przyszłość...inż. Glonojad pisze:A co, myślisz, że polegną z powodu budowy II linii metra?
KM po ukoĹczeniu budowy pierwszej linii Metra
Moderator: Wiliam
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36653
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
No to pozmieniają! Spodziewam się, że relacja Bemowo/Jelonki - DWZ w jakimś kształcie zostanie utrzymana, prócz 523 i 408 mamy przecież "w odwodzie" choćby 154, 167 itp., ale bajanie o tym teraz jest co najmniej bezcelowe.Wolfchen pisze:Nie, ale mogą im lekko pozmieniać trasy...
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Mój projekt:
103: CM.PÓŁNOCNY-BRAMA GŁ. - ... - Krasińskiego - Pl.Wilsona - Mickiewicza - Potocka - Gwiaździsta - GWIAŹDZISTA (zastąpienie linii 185)
110: likwidacja linii (połączenie z linią 132)
112: KAROLIN - ... - Broniewskiego - Perzyńskiego - Żeromskiego - Al.Armii Krajowej - ... - CH MARKI (połączenie z Metrem)
114: BRÓDNO-PODGRODZIE - ... - Słowackiego - WŁOŚCIAŃSKA (wycofanie z Bielan, zastąpienie przez Metro)
121: GWIAŹDZISTA - ... - Gdańska - Popiełuszki - Krasińskiego - Przasnyska - Duchnicka - Powązkowska - Rudnickiego - Kochanowskiego - Conrada - Sokratesa - Kasprowicza - METRO MŁOCINY (zastąpienie linii 122 na Przasnyskiej)
122: STARE BEMOWO - ... - Powstańców Śl. - Al.Reymonta - Broniewskiego - Krasińskiego - ... - SPARTAŃSKA (zastąpienie linii 121 na Broniewskiego)
129: REGULSKA - ... - Górczewska - Al.Prymasa Tysiąclecia - Al.Armii Krajowej - Broniewskiego - Jarzębskiego - Al.Zjednoczenia - Kasprowicza - METRO MŁOCINY (zastąpienie na Bielanach linii 132)
132: SKARBKA Z GÓR - ... - Most Grota-Roweckiego - Al.Armii Krajowej - Żeromskiego - trasa linii 110 - CM.PÓŁNOCNY-BRAMA ZACH. (połączenie linii 132 z 110)
167: SIEKIERKI-SANKTUARIUM - ... - Conrada - Sokratesa - Kasprowicza - METRO MŁOCINY(dodatkowe połączenie Chomiczówki z Metrem)
185: URSYNÓW ZACH. - ... - Pl.Wilsona - Słowackiego - WŁOŚCIAŃSKA lub skierowanie dalej ul.Kasprowicza do krańca METRO MŁOCINY (zastąpienie linii 195)
195: NATOLIN PŁN - WŁOŚCIAŃSKA (linia zastąpiona na Bielanach przez 185 i Metro)
197: DW.ZACHODNI (TUNELOWA) - ... - Perzyńskiego - Podczaszyńskiego - Kasprowicza - Al.Zjednoczenia - Marymoncka - Pułkowa - Dzierżoniowska - Żubrowa - Wóycickiego - MŁOCINY-UKSW (połączenie UKSW przy Wóycickiego oraz przy Dewajtis ze stacją metra STARE BIELANY, nowe przystanki: AWF 05 na Al.Zjednoczenia w kier.Młocin, oraz METRO STARE BIELANY 04 na ul.Kasprowicza przed skrzyżowaniem z al.Zjednoczenia)
310: CM.PÓŁNOCNY-BRAMA ZACH. - Estrady - Arkuszowa - Wólczyńska - Żeromskiego - WŁOŚCIAŃSKA lub przez Broniewskiego, Krasińskiego, Popiełuszki, Słowackiego, WŁOŚCIAŃSKA
409: PL.WILSONA - CM.PÓŁNOCNY-BRAMA ZACH. (uruchomienie przystanków PRZYBYSZEWSKIEGO i PERZYŃSKIEGO)
508: NOWODWORY - ... - Al.Armii Krajowej - Żeromskiego - Al.Reymonta - Powstańców Śl. - Wrocławska - Radiowa - STARE BEMOWO (dodatkowe połączenie WAT-u z metrem)
511: BUKÓW - WŁOŚCIAŃSKA
520 wycofanie z Bielan i Żoliborza (zastąpienie przez linię E-1)
701: ŁOMIANKI - METRO MŁOCINY
708: TRUSKAW - METRO MŁOCINY
726: SIERAKÓW - METRO MŁOCINY
732: wydłużenie Al.Armii Krajowej do krańca WŁOŚCIAŃSKA
E-1: połączenie linii E-1 z linią E-3 na trasie: BRÓDNO-PODGRODZIE - trasa linii E-3 - Rondo Radosława - Popiełuszki - Broniewskiego - Al.Reymonta - Conrada - Sokratesa - METRO MŁOCINY (przystanki na Żoliborzu i Bielanach: WŁOŚCIAŃSKA, DURACZA, RUDNICKIEGO, AL.REYMONTA, CONRADA, KWITNĄCA, METRO MŁOCINY
E-3: likwidacja (zastąpienie przez linię E-1)
E-4: NOWODWORY - ... - Most Grota-Roweckiego - Al.Armii Krajowej - Słowackiego - WŁOŚCIAŃSKA
ewentualnie dodać można korektę tras linii:
103: wycofanie z Młocin i skrócenie do METRO MŁOCINY (HUTA) (na Młocinach linia 106 ze zwiększoną częstotliwością)
105: likwidacja linii (zastąpienie na Bemowie przez linię 184)
106: MŁOCINY-UKSW - ... - Kasprowicza - Oczapowskiego/Przybyszewskiego - Al.Reymonta - Powstańców Śl. - ... - OKĘCIE (zwiększenie częstotliwości, zastąpienie linii 184 na Bielanach, połączenie Chomiczówki z węzłem Młociny zapewniają linie 121, 167, E-1)
184: SZCZĘŚLIWICE - ... - Połczyńska - Szeligowska - Lazurowa - Kaliskiego - Radiowa - Wrocławska - Piastów Śl. - Powstańców Śl. - NOWE BEMOWO (zastąpienie linii 105 na Bemowie)
103: CM.PÓŁNOCNY-BRAMA GŁ. - ... - Krasińskiego - Pl.Wilsona - Mickiewicza - Potocka - Gwiaździsta - GWIAŹDZISTA (zastąpienie linii 185)
110: likwidacja linii (połączenie z linią 132)
112: KAROLIN - ... - Broniewskiego - Perzyńskiego - Żeromskiego - Al.Armii Krajowej - ... - CH MARKI (połączenie z Metrem)
114: BRÓDNO-PODGRODZIE - ... - Słowackiego - WŁOŚCIAŃSKA (wycofanie z Bielan, zastąpienie przez Metro)
121: GWIAŹDZISTA - ... - Gdańska - Popiełuszki - Krasińskiego - Przasnyska - Duchnicka - Powązkowska - Rudnickiego - Kochanowskiego - Conrada - Sokratesa - Kasprowicza - METRO MŁOCINY (zastąpienie linii 122 na Przasnyskiej)
122: STARE BEMOWO - ... - Powstańców Śl. - Al.Reymonta - Broniewskiego - Krasińskiego - ... - SPARTAŃSKA (zastąpienie linii 121 na Broniewskiego)
129: REGULSKA - ... - Górczewska - Al.Prymasa Tysiąclecia - Al.Armii Krajowej - Broniewskiego - Jarzębskiego - Al.Zjednoczenia - Kasprowicza - METRO MŁOCINY (zastąpienie na Bielanach linii 132)
132: SKARBKA Z GÓR - ... - Most Grota-Roweckiego - Al.Armii Krajowej - Żeromskiego - trasa linii 110 - CM.PÓŁNOCNY-BRAMA ZACH. (połączenie linii 132 z 110)
167: SIEKIERKI-SANKTUARIUM - ... - Conrada - Sokratesa - Kasprowicza - METRO MŁOCINY(dodatkowe połączenie Chomiczówki z Metrem)
185: URSYNÓW ZACH. - ... - Pl.Wilsona - Słowackiego - WŁOŚCIAŃSKA lub skierowanie dalej ul.Kasprowicza do krańca METRO MŁOCINY (zastąpienie linii 195)
195: NATOLIN PŁN - WŁOŚCIAŃSKA (linia zastąpiona na Bielanach przez 185 i Metro)
197: DW.ZACHODNI (TUNELOWA) - ... - Perzyńskiego - Podczaszyńskiego - Kasprowicza - Al.Zjednoczenia - Marymoncka - Pułkowa - Dzierżoniowska - Żubrowa - Wóycickiego - MŁOCINY-UKSW (połączenie UKSW przy Wóycickiego oraz przy Dewajtis ze stacją metra STARE BIELANY, nowe przystanki: AWF 05 na Al.Zjednoczenia w kier.Młocin, oraz METRO STARE BIELANY 04 na ul.Kasprowicza przed skrzyżowaniem z al.Zjednoczenia)
310: CM.PÓŁNOCNY-BRAMA ZACH. - Estrady - Arkuszowa - Wólczyńska - Żeromskiego - WŁOŚCIAŃSKA lub przez Broniewskiego, Krasińskiego, Popiełuszki, Słowackiego, WŁOŚCIAŃSKA
409: PL.WILSONA - CM.PÓŁNOCNY-BRAMA ZACH. (uruchomienie przystanków PRZYBYSZEWSKIEGO i PERZYŃSKIEGO)
508: NOWODWORY - ... - Al.Armii Krajowej - Żeromskiego - Al.Reymonta - Powstańców Śl. - Wrocławska - Radiowa - STARE BEMOWO (dodatkowe połączenie WAT-u z metrem)
511: BUKÓW - WŁOŚCIAŃSKA
520 wycofanie z Bielan i Żoliborza (zastąpienie przez linię E-1)
701: ŁOMIANKI - METRO MŁOCINY
708: TRUSKAW - METRO MŁOCINY
726: SIERAKÓW - METRO MŁOCINY
732: wydłużenie Al.Armii Krajowej do krańca WŁOŚCIAŃSKA
E-1: połączenie linii E-1 z linią E-3 na trasie: BRÓDNO-PODGRODZIE - trasa linii E-3 - Rondo Radosława - Popiełuszki - Broniewskiego - Al.Reymonta - Conrada - Sokratesa - METRO MŁOCINY (przystanki na Żoliborzu i Bielanach: WŁOŚCIAŃSKA, DURACZA, RUDNICKIEGO, AL.REYMONTA, CONRADA, KWITNĄCA, METRO MŁOCINY
E-3: likwidacja (zastąpienie przez linię E-1)
E-4: NOWODWORY - ... - Most Grota-Roweckiego - Al.Armii Krajowej - Słowackiego - WŁOŚCIAŃSKA
ewentualnie dodać można korektę tras linii:
103: wycofanie z Młocin i skrócenie do METRO MŁOCINY (HUTA) (na Młocinach linia 106 ze zwiększoną częstotliwością)
105: likwidacja linii (zastąpienie na Bemowie przez linię 184)
106: MŁOCINY-UKSW - ... - Kasprowicza - Oczapowskiego/Przybyszewskiego - Al.Reymonta - Powstańców Śl. - ... - OKĘCIE (zwiększenie częstotliwości, zastąpienie linii 184 na Bielanach, połączenie Chomiczówki z węzłem Młociny zapewniają linie 121, 167, E-1)
184: SZCZĘŚLIWICE - ... - Połczyńska - Szeligowska - Lazurowa - Kaliskiego - Radiowa - Wrocławska - Piastów Śl. - Powstańców Śl. - NOWE BEMOWO (zastąpienie linii 105 na Bemowie)
Nie przekonuje mnie kilka propozycji, tzn. wycofanie z Żeromskiego wielu linii 7xx i 114. Tam naprawdę bardzo dużo ludzi jeździ w relacjach lokalnych (szkoły przy Żeromskiego). Pomysł ze 121 godny uwagi moim zdaniem.
Czy 7xx na Hutę ? Niby tak miało być ale patrząc ile osób z tych linii (zwłaszcza 708) wysiada na Żeromskiego (do szkoły) mam też wątpliwości. Pamiętajmy też o dojeździe do zakładu w Laskach (a to był ważny argument kursowania tej linii z Pl. Wilsona podczas zamknięcia Słowackiego).
Pomyłka to E-1 do Metro Dw. Gdański - będzie jeszcze bardziej pusta niż obecne E-1 do Wilsona, z tych powodów jeżeli likwidować 520 to tylko poprzez połączenie z 508 (i z jego obecną częstotliwością), da możliwość pozbycia się np. 103.
Czy strefa dojścia pieszego do metra w 10-15 minut wymaga dowozu? Nie wiem (tu myślę o Aspekcie).
Patrząc na budowę stacji Młociny zastanawiam się tylko czy nie za wcześnie na rozważania o docelowym rozwiązaniu. Chyba wcześniej powstanie pętla przy Włościańskiej dla linii Tarchomińskich.
Czy 7xx na Hutę ? Niby tak miało być ale patrząc ile osób z tych linii (zwłaszcza 708) wysiada na Żeromskiego (do szkoły) mam też wątpliwości. Pamiętajmy też o dojeździe do zakładu w Laskach (a to był ważny argument kursowania tej linii z Pl. Wilsona podczas zamknięcia Słowackiego).
Pomyłka to E-1 do Metro Dw. Gdański - będzie jeszcze bardziej pusta niż obecne E-1 do Wilsona, z tych powodów jeżeli likwidować 520 to tylko poprzez połączenie z 508 (i z jego obecną częstotliwością), da możliwość pozbycia się np. 103.
Czy strefa dojścia pieszego do metra w 10-15 minut wymaga dowozu? Nie wiem (tu myślę o Aspekcie).
Patrząc na budowę stacji Młociny zastanawiam się tylko czy nie za wcześnie na rozważania o docelowym rozwiązaniu. Chyba wcześniej powstanie pętla przy Włościańskiej dla linii Tarchomińskich.
Jeśli ma być to atrakcyjny środek transportu, to sądzę, że tak...Kra pisze:Czy strefa dojścia pieszego do metra w 10-15 minut wymaga dowozu?
Zamiast tych linii można pomyślec o szybkiej i krótkiej dowozówceKra pisze:Nie przekonuje mnie kilka propozycji, tzn. wycofanie z Żeromskiego wielu linii 7xx i 114.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
114 to i tak będzie do zmiany trasy wtedy. Z 7XX jest kłopot. Bo powinny jeździć do Huty po otwarciu metra. Z drugiej strony jeśli niewidomi przekonają ZTM do pozostawienia 708 na obecnej trasie, to wtedy i 726 zostanie. Do tego Łomianki też będą walczyć, więc 701 może również zostać.Nie przekonuje mnie kilka propozycji, tzn. wycofanie z Żeromskiego wielu linii 7xx i 114. Tam naprawdę bardzo dużo ludzi jeździ w relacjach lokalnych (szkoły przy Żeromskiego). Pomysł ze 121 godny uwagi moim zdaniem.
Czy 7xx na Hutę ? Niby tak miało być ale patrząc ile osób z tych linii (zwłaszcza 708) wysiada na Żeromskiego (do szkoły) mam też wątpliwości. Pamiętajmy też o dojeździe do zakładu w Laskach (a to był ważny argument kursowania tej linii z Pl. Wilsona podczas zamknięcia Słowackiego).
Oczywiście gdyby 7XX nie było na Żeromskiego to musi powstać jakaś silna lokalna linia. No i dowozówki
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
Pozdrawiam, Szafran.
- a/p TALENT
- Posty: 1715
- Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
- Lokalizacja: Flughafen Bemowo
Rzeczywiście , Bastian i Glonojad mają rację , bez zakończenia odcinka linii tramwajowej od Radiowej do Powst. Śl. nasze dywagacje na temat zmian linii autobusowych wzdłuż Powst. Śl. to sztuka dla sztuki. Bastian z pewnością pisząc o wiadukcie miał na myśli wiadukt nad S-8 . Jestem ciekaw co będzie z torami bocznicy kolejowej , torami 20 czy przedłużeniem ul. Dywizjonu 303. Bo samą trasę pewnie schowają na poziom - 1. Dzięki Robertowi Ch. znam generalia , ale diabeł tkwi w szczegółach.
ZUS fundatorem emigracji
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Przez chwilę był w sieci dostępny projekt S-8, ale zniknął... 20 zostaje gdzie jest, ale rozjazd od trasy nowobemowskiej zostanie przesunięty trochę na północ - w obecnym miejscu będzie wiadukt nad S-8.
Linia (nie bocznica!) kolejowa do Huty także ocaleje, ale szczegółów nie jestem pewien.
Linia (nie bocznica!) kolejowa do Huty także ocaleje, ale szczegółów nie jestem pewien.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- a/p TALENT
- Posty: 1715
- Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
- Lokalizacja: Flughafen Bemowo
Co nie zmienia faktu, że jest eksploatowana i niezbędna dla funkcjonowania huty...a/p TALENT pisze:Linia to brzmi dumnie , a liczne wychlapy i pełzający skład pociągu do i z Huty świadczy o marnej kondycji tej magistrali.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
- a/p TALENT
- Posty: 1715
- Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
- Lokalizacja: Flughafen Bemowo