Nowe Mastero dla Warszawy
Jechałem wczoraj 4901 na 6/156.
NA ZEWNĄTRZ: dużo ładniejszy od poprzedników z przed 10 lat. Równa linia okien, nowe ładniejsze malowanie, szczególnie nad oknami, nowy przód (taki jak w np. 4773) nowy tył inny niż w 4773 naprawdę bardzo fajny, gorące guziki do otwierania drzwi, nowe nadkola, okrągłe, wąskie, już nie te kanciaste ala berliet.
WEWNĄTRZ: wykończenie takie samo jak w modernizacjach, wyróżniają się tylko zmodernizowana deska rozdzielcza, nowy fotel kierowcy (wreszcie porządny) taki jak w Lionsach czy SU '07, zupełnie inne wreszcie porządne ogrzewanie, przyciski do otwierania drzwi, sygnalizacja głosowa zamykania drzwi i po wciśnięciu przycisku na żądanie oraz gorącego guzika (wtedy po zatrzymaniu autobusu i uaktywnieniu przez kiermana funkcji gorący guzik drzwi, przy których został on wciśnięty otworzą się automatycznie. Do największych zalet zaliczyć możną nowe wyższe a w przedniej części wozu dużo wyższe przesuwane okna (na pół okna). Nowe szklane, przezroczyste, otwierane przez kiermana szyberdachy.
POD MASKĄ: nowej generacji silnik spełniający normę EURO-4 marki Iveco (250 KM) z Ad-Blue, sporo cichszy.
A oto uroczyście przedstawiam 4901:
NA ZEWNĄTRZ: dużo ładniejszy od poprzedników z przed 10 lat. Równa linia okien, nowe ładniejsze malowanie, szczególnie nad oknami, nowy przód (taki jak w np. 4773) nowy tył inny niż w 4773 naprawdę bardzo fajny, gorące guziki do otwierania drzwi, nowe nadkola, okrągłe, wąskie, już nie te kanciaste ala berliet.
WEWNĄTRZ: wykończenie takie samo jak w modernizacjach, wyróżniają się tylko zmodernizowana deska rozdzielcza, nowy fotel kierowcy (wreszcie porządny) taki jak w Lionsach czy SU '07, zupełnie inne wreszcie porządne ogrzewanie, przyciski do otwierania drzwi, sygnalizacja głosowa zamykania drzwi i po wciśnięciu przycisku na żądanie oraz gorącego guzika (wtedy po zatrzymaniu autobusu i uaktywnieniu przez kiermana funkcji gorący guzik drzwi, przy których został on wciśnięty otworzą się automatycznie. Do największych zalet zaliczyć możną nowe wyższe a w przedniej części wozu dużo wyższe przesuwane okna (na pół okna). Nowe szklane, przezroczyste, otwierane przez kiermana szyberdachy.
POD MASKĄ: nowej generacji silnik spełniający normę EURO-4 marki Iveco (250 KM) z Ad-Blue, sporo cichszy.
A oto uroczyście przedstawiam 4901:
pozdrawiam Kozik
- Solaris U10
- Posty: 2706
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
Prowadząc chyba wczoraj na 506 wtyczkową solówkę widziałem już 4901 na awaryjnych w oczekiwaniu na pogota. Gnioty już ukazują swoje oblicze. Co prawda w moim lewarku czasem nie chciały się zamykać od razu drugie drzwi... Ale mój wóz miał dwadzieścia pare lat, a ten Jelcz to nówka. Ale popsuć się już zdążył. No i on musiał czekać na pogota, a ja nie. Przecież mogę ruszyć z otwartymi drzwiami, kiedy wiem że na pierwszym wyboju i tak same się zamkną
Pogrążacie się coraz bardziej!
A powoziłeś może popołudniu 310? Mułowaty strasznie!SP45-166 pisze:Prowadząc chyba wczoraj na 506 wtyczkową solówkę widziałem już 4901 na awaryjnych w oczekiwaniu na pogota. Gnioty już ukazują swoje oblicze. Co prawda w moim lewarku czasem nie chciały się zamykać od razu drugie drzwi... Ale mój wóz miał dwadzieścia pare lat, a ten Jelcz to nówka. Ale popsuć się już zdążył. No i on musiał czekać na pogota, a ja nie. Przecież mogę ruszyć z otwartymi drzwiami, kiedy wiem że na pierwszym wyboju i tak same się zamkną
Hm, gniotowski standard. Nadal nic nie zrobili z przednimi nadkolami, drzwi te same, co kilkanaście lat temu. Jeśli się nie mylę, to nadal straszy schodek w przejściu. W sumie czego się można dobrego spodziewać...Kozik pisze:A oto uroczyście przedstawiam 4901:
No i ta dolna czarna powierzchnia szyb w drugiej części autobusu...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
To chyba jakiś kiepski kierowca był. Ja tym cudem zasuwałem spoooooro. A ile nie będę tu pisał, bo się zaraz gromy posypią Tyle że strasznie zimny ten wózek. Albo piec nie działał w ogóle albo dawał ciepło nie tam gdzie trzeba. Jak nim ostatnio jeździłem to jak kołchoźnik- w czapce, szaliku kurtce i rękawiczkachalojzy pisze:A powoziłeś może popołudniu 310? Mułowaty strasznie!
Pogrążacie się coraz bardziej!
Kolego przednie nadkola są takie same jak tylne. Wąskie czarne, w kształcie łuku. W tym Jelczu nie ma już tych berlietowskich kanciastych wielkich nadkoli. Wszystkie cztery nadkola są takie same jak w modernizowanych M121M (4793,4861,4867 itd)Wolfchen pisze:Nadal nic nie zrobili z przednimi nadkolami
Ale nowe i szczelne, poza tym wyposażone w funkcję ciepłego guzika (chociaż mogłyby być po obu stronach drzwi, po ludzie się mylą, wciskają inwalidę i dziwią się, że drzwi się nie otwierają) i przycisk dla niepełnosprawnych.Wolfchen pisze:drzwi te same,
A co lepsza jest krzywa łamana linia okien na dole i uskok nagle u góryWolfchen pisze:No i ta dolna czarna powierzchnia szyb w drugiej części autobusu...
A może byś tak nad zaletami się zastanowił
A może Ty wolisz 25 letnie rozpadające się Ikarusy, w ktorych teraz wewnątrz jest taki sam mróz jak na zewnątrz, co
pozdrawiam Kozik
Wczoraj przejechałem się nowym Mastero i byłem pozytywnie zaskoczony. Najbardziej zdziwiło mnie to, że wnętrze różni się od tego z TWB (żółte listwy na kantach i rurki wokół siedzeń, szklana szyba przy drzwiach). Na niekorzyść z nowości można zaliczyć 'migacz' nad drzwiami - nie wiem po co jest to zamontowane.
Kierowcy może przeszkadzać ciągłe pikanie (maszyna robiąca piii ) gdy ktoś naciśnie przycisk 'na żądanie'. Silnik wydaje się w miarę dobry (znaczy się lepszy niż w poprzednich gniotach) - tylko nie wiem czy ma jakąś blokadę prędkości
Kierowcy może przeszkadzać ciągłe pikanie (maszyna robiąca piii ) gdy ktoś naciśnie przycisk 'na żądanie'. Silnik wydaje się w miarę dobry (znaczy się lepszy niż w poprzednich gniotach) - tylko nie wiem czy ma jakąś blokadę prędkości
Hanoi, Pekin, Hong Kong, Polska: http://pl.youtube.com/65floyd65
Pamiętnik sprzed lat: http://blogsprzedlat.blogspot.com/
Życie na dalekim wschodzie: http://ssm2003.blogspot.com/
Zawodowo
Pamiętnik sprzed lat: http://blogsprzedlat.blogspot.com/
Życie na dalekim wschodzie: http://ssm2003.blogspot.com/
Zawodowo