No przecież pisałem o tym wcześniej8315 pisze:8727 > 9001
![Razz :p](./images/smilies/tongue.gif)
pzdr
zadzior
No przecież pisałem o tym wcześniej8315 pisze:8727 > 9001
No pisałeś. A ja napisałem, że został tego dnia przenumerowanyzadzior pisze:No przecież pisałem o tym wcześniej8315 pisze:8727 > 9001Miałem cynk od człowieka, który ten wóz oklejał. A fotkę można zobaczyć na www.przegubowiec.com
pzdr
zadzior
Może i wróci. Ale Solaris nie będzie wyjeżdzał liniowo, bo nie ma bocznych kaset na tablice...mobil one pisze:I będzie jak z tym MAN-em NG 313 ze "Stalowej"![]()
![]()
Z wozu szkoleniowego powrócił do ruchu liniowego...
Znając braki w taborze, to wszystko jest możliwe.
Czy dużym problemem jest zamontowanie tych kaset?8315 pisze:No pisałeś. A ja napisałem, że został tego dnia przenumerowanyzadzior pisze: No przecież pisałem o tym wcześniejMiałem cynk od człowieka, który ten wóz oklejał. A fotkę można zobaczyć na www.przegubowiec.com
pzdr
zadziorBo na zakład przyjechał jako 8727
![]()
[ Dodano: 2006-08-21, 19:36 ]Może i wróci. Ale Solaris nie będzie wyjeżdzał liniowo, bo nie ma bocznych kaset na tablice...mobil one pisze:I będzie jak z tym MAN-em NG 313 ze "Stalowej"![]()
![]()
Z wozu szkoleniowego powrócił do ruchu liniowego...
Znając braki w taborze, to wszystko jest możliwe.
MZA powinno mieć co najmniej jeden niskopodłogowy wóz szkoleniowy. Bo niektórzy kierowcy MZA sprawiają wrażenie, jak gdyby nie potrafili poprawnie obsługiwać wozu niskopodłogowego. Chodzi mi o wysuwanie platformy, przyklęki itp. (Jeden kierowca naprawdę był bezradny, kiedy pasażer na wózku poprosił go o wyciągnięcie platformy - sam to widziałem "O co Panu chodzi? Co ja mam Panu zrobić" itp.). Poza tym to "szarpanie" w Solarisach przy hamowaniu i ruszaniu to nic innego jak efekt nieumiejętnego - zbyt mocnego - wciskania pedału gazu i hamulca. Takie jest moje zdanie, ale nawet gdybym się mylił, to tak, czy inaczej szkoleniowy niskopodłogowiec na pewno nie zaszkodzi - może tylko pomóc.jacek pisze:Dobrze by było gdyby powrócił.
Co mu się tam takiego wypaliło,że nie może jeżdzić w ruchu liniowym?
Teraz mnie przekonałeś.fraktal pisze:MZA powinno mieć co najmniej jeden niskopodłogowy wóz szkoleniowy. Bo niektórzy kierowcy MZA sprawiają wrażenie, jak gdyby nie potrafili poprawnie obsługiwać wozu niskopodłogowego. Chodzi mi o wysuwanie platformy, przyklęki itp. (Jeden kierowca naprawdę był bezradny, kiedy pasażer na wózku poprosił go o wyciągnięcie platformy - sam to widziałem "O co Panu chodzi? Co ja mam Panu zrobić" itp.). Poza tym to "szarpanie" w Solarisach przy hamowaniu i ruszaniu to nic innego jak nieumiejętne - zbyt mocne - wciskanie pedału gazu i hamulca. Takie jest moje zdanie, ale nawet gdybym się mylił, to tak, czy inaczej szkoleniowy niskopodłogowiec na pewno nie zaszkodzi - może tylko pomóc.jacek pisze:Dobrze by było gdyby powrócił.
Co mu się tam takiego wypaliło,że nie może jeżdzić w ruchu liniowym?
zaciszanin pisze:wypadek #5521 nie był na tyle poważny, by wycofać wóz z ruchu liniowego, prędzej #7272 na tej zasadzie powinien przestać wozić pasażerów
Jak ich bida przyciśnie z taborem to i 8727 i 5521 wrócą do ruchu liniowego.mobil one pisze:Co za problem założyć z powrotem Monetele i kasety na dechy?!
Już zapomnieliście że wozy ZKK,również mają zdjęte Monetele?
Po całej akcji zostaną im one ponownie zamontowane.
8727(9001) jest TEORETYCZNIE przygotowany, aby w każdej chwili powrócić do służby liniowej.
No wróci może za 10 latmobil one pisze:Co za problem założyć z powrotem Monetele i kasety na dechy?!
Już zapomnieliście że wozy ZKK,również mają zdjęte Monetele?
Po całej akcji zostaną im one ponownie zamontowane.
8727(9001) jest TEORETYCZNIE przygotowany, aby w każdej chwili powrócić do służby liniowej.
Inne wozy szkoleniowe nie mają takiego hamulca?Flash8222 pisze:No wróci może za 10 latmobil one pisze:Co za problem założyć z powrotem Monetele i kasety na dechy?!
Już zapomnieliście że wozy ZKK,również mają zdjęte Monetele?
Po całej akcji zostaną im one ponownie zamontowane.
8727(9001) jest TEORETYCZNIE przygotowany, aby w każdej chwili powrócić do służby liniowej.Pewno zapytasz dlaczego, to już odpowiadam tobie że ma zamontowany pedał hamulca dla instruktora
Więc wóz jest w 100% przygotowany do bycia nauką jazdy a nie jak napisał mobilny "TEORETYCZNIE"