Strona 3 z 53

: 11 mar 2006, 14:00
autor: SławekM
i to nie raz :wink: ....

: 14 mar 2006, 16:05
autor: chruscik
i nietylko tu ;) ale z tego co wiem to zabardzo nie ma co z nim zroibc :?: albo otrebusy albo jakis kmkm ??

: 14 mar 2006, 16:08
autor: R-9 Chełmska
Tja,a w Sierakowie stoi sobie ogórek...

: 14 mar 2006, 17:49
autor: 5291
Otrębusy już mają SANa, co naocznie stwierdziłem w sobotę.

: 14 mar 2006, 18:58
autor: TLG
Temat o Sanach-olsztyńskim i mędzyleskim zostały połączone pod wspólnym tytułem.

: 20 mar 2006, 22:45
autor: mobil one
193 pisze:czy nie byłoby dla niego lepiej
Nie sadzę.
Acz widzę,że apetyt kolekcjonerski tej Organizacji-rośnie coraz bardziej.

[ Dodano: 2006-03-20, 22:55 ]
MZ pisze:coś na temat Dennisa Lance
A to rzeczywiście "zabytek"... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
=D>

: 21 mar 2006, 0:27
autor: chruscik
w piasecznie na prywatnej posesji stoja trolejbsy jelcz i saureer z przyczepka

: 21 mar 2006, 9:50
autor: MZ
MZ pisze:coś na temat Dennisa Lance
mobil one pisze:A to rzeczywiście "zabytek".
:arrow: Nie chodzi o to, że to zabytek, tylko o to, że taki pojazd to ewenement w Polsce.
Więcej na ten temat można poczytać w książce "Warszawskie autobusy i trolejbusy".

: 21 mar 2006, 13:00
autor: jasiu
to są chyba jedyne autobusy Dennis dla ruchu prawostronnego

: 21 mar 2006, 17:30
autor: MisiekK
chruscik pisze:w piasecznie na prywatnej posesji stoja trolejbsy jelcz i saureer z przyczepka
U pana Skrzelinskiego. Jelcz to szrot, ale Saurer i przyczepa sa w dobrym stanie.

mobil one pisze:Acz widzę,że apetyt kolekcjonerski tej Organizacji-rośnie coraz bardziej.
A ty dales sie przez wlasna glupote z niej wyrzucic. Biedaku.....

: 21 mar 2006, 18:56
autor: zap
MZ pisze::arrow: A teraz coś na temat Dennisa Lance. O tym, ile tego typu pojazdów było wyprodukowanych w wersji z drzwiami po prawej stronie, można przeczytać w książce "Warszawskie autobusy i trolejbusy". Dwa z tych autobusów odkupił swego czasu od MZA radomski ITS. Jeden z nich niedawno został skasowany, a drugi nadal jeździ, ale ponoć już niedługo. Zastanawiam się, czy nie byłoby warto, żeby go jakoś ocalić.
Jasne, że Dennisa trzeba ocalić. MZA przed laty dało ciała, jak też KMKM- dotyczy to również Jelcza M11 i Ikarusów 405.

: 21 mar 2006, 21:53
autor: Piotrek
zap pisze:Jasne, że Dennisa trzeba ocalić.
Oj trzeba trzeba... Jest to naprawde nietypowy bus, więc jak się zużyje tam w Radomiu, to mam nadzieję, że miłośnicy wezmą go pod swoje skrzydła :)

: 22 mar 2006, 9:09
autor: MZ
Piotrek pisze:Oj trzeba trzeba... Jest to naprawde nietypowy bus, więc jak się zużyje tam w Radomiu, to mam nadzieję, że miłośnicy wezmą go pod swoje skrzydła
:arrow: To trzeba się pospieszyć, bo jeden z Dennisów już jest skasowany, a drugi wprawdzie jeszcze jeździ, ale ponoć już niedługo. Oby go nagle nie skasowali i nie pocięli [-o<.

: 29 mar 2006, 22:43
autor: zadzior
MZ pisze:
Piotrek pisze:Oj trzeba trzeba... Jest to naprawde nietypowy bus, więc jak się zużyje tam w Radomiu, to mam nadzieję, że miłośnicy wezmą go pod swoje skrzydła
:arrow: To trzeba się pospieszyć, bo jeden z Dennisów już jest skasowany, a drugi wprawdzie jeszcze jeździ, ale ponoć już niedługo. Oby go nagle nie skasowali i nie pocięli [-o<.
Ale trzeci jest zabezpieczony u Lemańskiego w Bydgoszczy. Podobnie, jak Ikarus 405. I styka. KMKM nie stac niestety na zabezpieczanie zabytków, które nie są zabytakami. Ani ich nie ma gdzie trzymac ani z czego zaplacic ubezpieczeń, bo na tego typu autobusy nie dostaniemy żadnych zniżek. Niestety takie są fakty. Póki nie ma muzeum nasze działania mają dośc ograniczony zasięg.

pzdr
zadzior

: 30 mar 2006, 8:27
autor: MZ
zadzior pisze:Póki nie ma muzeum nasze działania mają dośc ograniczony zasięg.
:arrow: Ech, no trudno. A jakie są teraz szanse na utworzenie tegoż muzeum?