Marki, Radzymin, Wołomin

Moderator: Wiliam

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 11 sie 2007, 12:22

rhemek pisze:Ja troche nie w temacie: Czy ZTM zamierza w niedziele uruchomic jakies linie do Ossowa?
)dbedzie sie tam slynna inscenizacja Bitwy o warszawe z 1920 roku.
Nigdy takiej linii nie było, więc w tym roku też nie.

Awatar użytkownika
florekf
Posty: 548
Rejestracja: 19 gru 2005, 22:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: florekf » 11 sie 2007, 18:15

rhemek pisze:Ile to jest? 2-3 km? Czy wiecej?
Od stacji Kobyłka- Ossów do Ossowa jest tylko 3 km..... :boohoo:
Obrazek

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36653
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 11 sie 2007, 18:46

No właśnie :)
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

pesa
Posty: 8
Rejestracja: 19 sie 2007, 20:44
Lokalizacja: dąbrówka city
Kontakt:

Post autor: pesa » 20 sie 2007, 8:44

no, czyli maksymalnie pół godziny spacerkiem... :dance:
najczęściej jeżdzę liniami: 165, 186, 319, 505 709, 715, 727

Awatar użytkownika
florekf
Posty: 548
Rejestracja: 19 gru 2005, 22:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: florekf » 02 wrz 2007, 22:59

6 września na Radzie Warszawy pojawią się dwie uchwały: jedna w sprawie wydłużenia N62 do Wołomina i Kobyłki, a druga o wyznaczeniu nowego przystanku granicznego w Ząbkach, na drodze 634 (KS Dolcan), w uzasadnieniu czytamy że:

Zarząd Transportu Miejskiego w porozumieniu z władzami gminy Zielonka przewiduje uruchomienie linii podmiejskiej obsługującej jej teren. Wymaga to wyznaczenia przystanku granicznego na ul. Ks. Skorupki w Ząbkach
Obrazek

PiotrekP
Posty: 3497
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 02 wrz 2007, 23:05

florekf pisze: Zarząd Transportu Miejskiego w porozumieniu z władzami gminy Zielonka przewiduje uruchomienie linii podmiejskiej obsługującej jej teren. Wymaga to wyznaczenia przystanku granicznego na ul. Ks. Skorupki w Ząbkach
Fajnie! :) Mogłaby być pętla obok cmentarza (żeby obsłużyć i tą okolicę km), bo pewnie będzie to Zielonka PKP :/

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 03 wrz 2007, 0:08

PiotrekP pisze:Fajnie! :) Mogłaby być pętla obok cmentarza (żeby obsłużyć i tą okolicę km), bo pewnie będzie to Zielonka PKP
Po co? Skoro jak sama nazwa wskazuje będzie tam PKP. Ciekawe dokąd będzie dojeżdżać w Wawie? Może do Wschodniego, a może też przez Janowiecką, aby ominąć korki na Łodygowej? :-k
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6104
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 03 wrz 2007, 9:52

Colony pisze:Może do Wschodniego, a może też przez Janowiecką, aby ominąć korki na Łodygowej? :-k
To byłoby fajne połączenie. Jak nie to może wylądować też na Targówku, albo np. przy M1.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 03 wrz 2007, 14:20

florekf pisze:Zarząd Transportu Miejskiego w porozumieniu z władzami gminy Zielonka przewiduje uruchomienie linii podmiejskiej obsługującej jej teren. Wymaga to wyznaczenia przystanku granicznego na ul. Ks. Skorupki w Ząbkach
Ciekawe dlaczego Ząbki :?:
Przez Marki o wiele szybciej np. ulicą Fabryczną (świeżo po gruntownym remoncie), ewentualnie trochę dalej wgłąb Marek i ulicą Lisa Kuli (po drobnej modernizacji) do Zielonki.
Zaleta byłaby taka, że wtedy można linią przeciąć praktycznie całą Zielonkę - od granicy Marek, przez osiedla, okolicę stacji PKP a na Bankówce kończąc.
A tak to pewnie zrobią po trasie N62, albo i tylko do Bankówki (jak to planował niegdyś ówczesny Burmistrz) i będzie lipa.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14787
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 03 wrz 2007, 14:33

Frencher pisze:Ciekawe dlaczego Ząbki :?:
Bo Marki nie zapłaciły za trasę na swoim terenie?
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 03 wrz 2007, 14:39

Wolfchen pisze:
Frencher pisze:Ciekawe dlaczego Ząbki :?:
Bo Marki nie zapłaciły za trasę na swoim terenie?
Ciężko mówić że nie zapłaciły, bo raz to obecnie nie ma za co, a po drugie nawet nie wiedzą o takiej możliwości.
Gdyby ZTM przedstawił oficjalnie taką możliwość, ewentualną kalkulację kosztów to można by o tym pewnie porozmawiać.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7767
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 03 wrz 2007, 14:52

I Marki by się stokroć zastanawiały nad taką możliwością, a Ząbki z Zielonką już zapewne dogadane...

Po drugie perfidnie tu pachnie załatwianiem własnych potrzeb poprzez linię do Zielonki.
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 03 wrz 2007, 15:00

R-9 Chełmska pisze:I Marki by się stokroć zastanawiały nad taką możliwością, a Ząbki z Zielonką już zapewne dogadane...
Czy są dogadane :?: - wątpię. raczej to Burmistrz Ząbek naciskał na ZTM aby coś tam jeździło, i połączono to z oczekiwaniami uruchomienia linii przez Zielonkę. Tylko przy korkach jakie są na drodze przez Ząbki taka linia jest z punktu widzenia Zielonki mocno kontrowersyjna.
R-9 Chełmska pisze:Po drugie perfidnie tu pachnie załatwianiem własnych potrzeb poprzez linię do Zielonki.
Jakich własnych potrzeb :?: Zobacz nowy rozkład linii 718+732+805 :arrow: kursów jest dosyć dla Marek.
Choć nie ukrywam że by się przydała linia ZTM w tamtej części Marek - jeden developer zaraz zacznie tam stawiać osiedle (rejon Fabrycznej/Ząbkowskiej) i taka linia by się tam przydała.
A to że by Zielonka zyskała przy tym szybsze połączenie i to takie które by jechało przez całe miasto, a nie tylko kawałek, to tylko z korzyścią dla nich.
Zresztą oni już się w tej materii określili od początku tego roku - uruchomili linię prywatną R, gdzie przewoźnikowi wręcz nakazano ułożyć trasę przez Marki, a nie Ząbki.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

Awatar użytkownika
JotPeCet
Posty: 2527
Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:07
Lokalizacja: WPT Ochota

Post autor: JotPeCet » 04 wrz 2007, 19:45

Frencher pisze:uruchomili linię prywatną R
Niech jeszcze raz pozatrzymuje się na przystankach ZTM gdzie nie ma zezwolenia, a nie będzie mu się opłacało jeździć.
Polityka złym doradcą w pracy!

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14787
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 04 wrz 2007, 19:47

Frencher pisze:Gdyby ZTM przedstawił oficjalnie taką możliwość, ewentualną kalkulację kosztów to można by o tym pewnie porozmawiać.
Nie no, to Marki powinny wystąpić do ZTM-u z oficjalnym zapytaniem...
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

ODPOWIEDZ