Nigdy takiej linii nie było, więc w tym roku też nie.rhemek pisze:Ja troche nie w temacie: Czy ZTM zamierza w niedziele uruchomic jakies linie do Ossowa?
)dbedzie sie tam slynna inscenizacja Bitwy o warszawe z 1920 roku.
Marki, Radzymin, Wołomin
Moderator: Wiliam
6 września na Radzie Warszawy pojawią się dwie uchwały: jedna w sprawie wydłużenia N62 do Wołomina i Kobyłki, a druga o wyznaczeniu nowego przystanku granicznego w Ząbkach, na drodze 634 (KS Dolcan), w uzasadnieniu czytamy że:
Zarząd Transportu Miejskiego w porozumieniu z władzami gminy Zielonka przewiduje uruchomienie linii podmiejskiej obsługującej jej teren. Wymaga to wyznaczenia przystanku granicznego na ul. Ks. Skorupki w Ząbkach
Zarząd Transportu Miejskiego w porozumieniu z władzami gminy Zielonka przewiduje uruchomienie linii podmiejskiej obsługującej jej teren. Wymaga to wyznaczenia przystanku granicznego na ul. Ks. Skorupki w Ząbkach
Fajnie! Mogłaby być pętla obok cmentarza (żeby obsłużyć i tą okolicę km), bo pewnie będzie to Zielonka PKPflorekf pisze: Zarząd Transportu Miejskiego w porozumieniu z władzami gminy Zielonka przewiduje uruchomienie linii podmiejskiej obsługującej jej teren. Wymaga to wyznaczenia przystanku granicznego na ul. Ks. Skorupki w Ząbkach
- Colony
- Posty: 2932
- Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
- Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
- Kontakt:
Po co? Skoro jak sama nazwa wskazuje będzie tam PKP. Ciekawe dokąd będzie dojeżdżać w Wawie? Może do Wschodniego, a może też przez Janowiecką, aby ominąć korki na Łodygowej?PiotrekP pisze:Fajnie! Mogłaby być pętla obok cmentarza (żeby obsłużyć i tą okolicę km), bo pewnie będzie to Zielonka PKP
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)
Ciekawe dlaczego Ząbkiflorekf pisze:Zarząd Transportu Miejskiego w porozumieniu z władzami gminy Zielonka przewiduje uruchomienie linii podmiejskiej obsługującej jej teren. Wymaga to wyznaczenia przystanku granicznego na ul. Ks. Skorupki w Ząbkach
Przez Marki o wiele szybciej np. ulicą Fabryczną (świeżo po gruntownym remoncie), ewentualnie trochę dalej wgłąb Marek i ulicą Lisa Kuli (po drobnej modernizacji) do Zielonki.
Zaleta byłaby taka, że wtedy można linią przeciąć praktycznie całą Zielonkę - od granicy Marek, przez osiedla, okolicę stacji PKP a na Bankówce kończąc.
A tak to pewnie zrobią po trasie N62, albo i tylko do Bankówki (jak to planował niegdyś ówczesny Burmistrz) i będzie lipa.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
Ciężko mówić że nie zapłaciły, bo raz to obecnie nie ma za co, a po drugie nawet nie wiedzą o takiej możliwości.Wolfchen pisze:Bo Marki nie zapłaciły za trasę na swoim terenie?Frencher pisze:Ciekawe dlaczego Ząbki
Gdyby ZTM przedstawił oficjalnie taką możliwość, ewentualną kalkulację kosztów to można by o tym pewnie porozmawiać.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
- R-9 Chełmska
- Posty: 7767
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
I Marki by się stokroć zastanawiały nad taką możliwością, a Ząbki z Zielonką już zapewne dogadane...
Po drugie perfidnie tu pachnie załatwianiem własnych potrzeb poprzez linię do Zielonki.
Po drugie perfidnie tu pachnie załatwianiem własnych potrzeb poprzez linię do Zielonki.
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Czy są dogadane - wątpię. raczej to Burmistrz Ząbek naciskał na ZTM aby coś tam jeździło, i połączono to z oczekiwaniami uruchomienia linii przez Zielonkę. Tylko przy korkach jakie są na drodze przez Ząbki taka linia jest z punktu widzenia Zielonki mocno kontrowersyjna.R-9 Chełmska pisze:I Marki by się stokroć zastanawiały nad taką możliwością, a Ząbki z Zielonką już zapewne dogadane...
Jakich własnych potrzeb Zobacz nowy rozkład linii 718+732+805 kursów jest dosyć dla Marek.R-9 Chełmska pisze:Po drugie perfidnie tu pachnie załatwianiem własnych potrzeb poprzez linię do Zielonki.
Choć nie ukrywam że by się przydała linia ZTM w tamtej części Marek - jeden developer zaraz zacznie tam stawiać osiedle (rejon Fabrycznej/Ząbkowskiej) i taka linia by się tam przydała.
A to że by Zielonka zyskała przy tym szybsze połączenie i to takie które by jechało przez całe miasto, a nie tylko kawałek, to tylko z korzyścią dla nich.
Zresztą oni już się w tej materii określili od początku tego roku - uruchomili linię prywatną R, gdzie przewoźnikowi wręcz nakazano ułożyć trasę przez Marki, a nie Ząbki.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
Nie no, to Marki powinny wystąpić do ZTM-u z oficjalnym zapytaniem...Frencher pisze:Gdyby ZTM przedstawił oficjalnie taką możliwość, ewentualną kalkulację kosztów to można by o tym pewnie porozmawiać.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43