Zmiany obsługowe - maj 2008

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 20 kwie 2008, 19:38

9 dp 6ds

Krzysiek_S
Posty: 5092
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 20 kwie 2008, 19:40

Dęboszczak pisze:9 dp 6ds
Aha dzięki, a ile z tego PKS, a ile inne zajezdnie, ostatnie pytanie z maja? ;-)

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 20 kwie 2008, 19:40

Dęboszczak pisze:pamiętaj o wyjeżdżanych wozokm one decydują o strukturze i obsłudze linii a nie widzimisię obsługowe ZTM
Czy dalekie niestety nie platne dojazdy, faktycznie ZTM, ma głęboko,ze po kilku miesiącach obsługowych zmieniany jest przewoznik (zapewne po wielu pismach i prosbach), mam na mysli np:wspomnianą linie 120 :-k
Dęboszczak pisze:Nie można zmienić SIWZ
Zapewne masz racje, w to nie neguje, ale w zaistniałej sytuacji, jaka jest Veolia, mozna nieco dać luzu i ułatwić życie, a nie utrudniać :-k
Dęboszczak pisze:podtrzymuję tym sposobem jednak zasadność tezy, że wypisujesz brednie
Może z teoretycznego, Twojego punktu widzenia, ale biorac to wszystko na chłopski zdrowy rozum, obserwując to zewnatrz, to akurat mam wrazenie że polityka ZTM jest bzdurna i włos sie na głowie jezy :-s

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 20 kwie 2008, 19:41

Krzysiek pisze:
Dęboszczak pisze:9 dp 6ds
Aha dzięki, a ile z tego PKS, a ile inne zajezdnie, ostatnie pytanie z maja? ;-)
sprawdzę i dam znać.

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 20 kwie 2008, 19:42

Dęboszczak pisze:ITS mega na 409
No to faktycznie ciekawostka ;-)

[ Dodano: 2008-04-20, 19:47 ]
Dęboszczak pisze:
jacek pisze: Kto w ZTMie wreście przejrzal na oczy ;-)
Z prostego rachunku:
mobilis miał 2+1 na 120 a Veolia 2+1 na 159. Pasuje na wymianę idealnie. A mobilis ma już zezwolenie na 159.
170 do PKS (parę brygad)
Czy po przybyciu reszty wozow do PKSu jest szansa na przejecie obsługi lini 140,141,146, zamiast ITSu? Teraz doczytałem, że jednak PKS obejmie częśc obsługi lini 170, więc jednak coś drgneło w dobrym kierunku

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 20 kwie 2008, 19:51

jacek pisze:
Dęboszczak pisze:ITS mega na 409
No to faktycznie ciekawostka ;-)

[ Dodano: 2008-04-20, 19:47 ]
Dęboszczak pisze: Z prostego rachunku:
mobilis miał 2+1 na 120 a Veolia 2+1 na 159. Pasuje na wymianę idealnie. A mobilis ma już zezwolenie na 159.
170 do PKS (parę brygad)
Czy po przybyciu reszty wozow do PKSu jest szansa na przejecie obsługi lini 140,141,146, zamiast ITSu? Teraz doczytałem, że jednak PKS obejmie częśc obsługi lini 170, więc jednak coś drgneło w dobrym kierunku
wszystko zależy od wyjeżdżanych wozokm, nie można zostawić dla ITS brygad tylko o wysokim kilometrażu, bo przekroczy się przewidziany limit pracy przewozowej.

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 20 kwie 2008, 19:52

Dęboszczak pisze:wszystko zależy od wyjeżdżanych wozokm, nie można zostawić dla ITS brygad tylko o wysokim kilometrażu, bo przekroczy się przewidziany limit pracy przewozowej.
To skad w takim razie od niedawna obsluga 410, przeciez tu jest zapewne podobna sytuacja?

Awatar użytkownika
Santos
Zbanowany
Posty: 3448
Rejestracja: 06 kwie 2006, 16:07

Post autor: Santos » 20 kwie 2008, 19:56

Drogi Dęboszczaku,a czy taka Woronicza wejdzie na przykładowe 184 i czy nie przejmie jakiś brygad na poszczególnych liniach od R11(siłą rzeczy bo chyba to R11 wejdzie na większość brygad po Conexie) ;-)

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 20 kwie 2008, 19:56

jacek pisze:
Dęboszczak pisze:wszystko zależy od wyjeżdżanych wozokm, nie można zostawić dla ITS brygad tylko o wysokim kilometrażu, bo przekroczy się przewidziany limit pracy przewozowej.
To skad w takim razie od niedawna obsluga 410, przeciez tu jest zapewne podobna sytuacja?
Dokładnie!
Nie wiem, bo woronicza musi mieć wozy na zetki (Puławska) więc na wymianę R11->R7 jeszcze chyba poczekamy.

Awatar użytkownika
Santos
Zbanowany
Posty: 3448
Rejestracja: 06 kwie 2006, 16:07

Post autor: Santos » 20 kwie 2008, 20:00

Dęboszczak pisze:
jacek pisze: To skad w takim razie od niedawna obsluga 410, przeciez tu jest zapewne podobna sytuacja?
Dokładnie!
Nie wiem, bo woronicza musi mieć wozy na zetki (Puławska) więc na wymianę R11->R7 jeszcze chyba poczekamy.
chyba chciałeś zacytować mój post ale spoko ;-) A jest szansa w przyszłość,żeby takie 188 czy 504 były Woroniczańskie ? :P

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 20 kwie 2008, 20:03

Dęboszczak pisze:
jacek pisze: To skad w takim razie od niedawna obsluga 410, przeciez tu jest zapewne podobna sytuacja?
Dokładnie!
Podejrzewam,że to temat na długą i ciekawą rozmowe, ale jesli to nie tajemnica, to chciałbym się dowiedziec, jak wygladaja rozmowy z ajentami, dotyczace zmian obsługowych (dosyc częste ostatnio).
Czy ZTM poprostu zmienia obsługe i z odpowiednim wyprzedzeniem informuje ajenta o tym,że od dnia ..., bedzie obsługiwal takie brygady, na takich liniach, z ktorych bedzie taka, lub inna liczba wozokilometrow? Czy jednak prowadza jakies rozmowy, typu negocjacie, idac, lub nie idac na ustepstwa? Wspomniales o 126 i o tym,ze PKSowi, ta linia odpowiada-stad moje pytanie? Zadałbym Ci je na PW,ale mam zablokowane...

TOMEK
Posty: 2494
Rejestracja: 04 lut 2006, 18:12
Lokalizacja: URSYNÓW

Post autor: TOMEK » 20 kwie 2008, 20:20

@Jacek, a możesz wyjaśnić dlaczego tak bardzo się przejmujesz ajentami :?: Z punktu widzenia pasażera to przecież nie ma znaczenia gdzie ma bazę ajent obsługujący daną linie, bo i tak mają zjazdy na pusto, więc co si kryje za twoim zaangażowaniem w tą dyskusję :-k :?:

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 20 kwie 2008, 21:47

do usunięcia

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2276
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 20 kwie 2008, 22:04

Santos pisze:
Dęboszczak pisze: Dokładnie!
Nie wiem, bo woronicza musi mieć wozy na zetki (Puławska) więc na wymianę R11->R7 jeszcze chyba poczekamy.
chyba chciałeś zacytować mój post ale spoko ;-) A jest szansa w przyszłość,żeby takie 188 czy 504 były Woroniczańskie ? :P
Czyżby szroty z R-11 już powoli zaczeły się nudzić.

Misiek997
Zbanowany
Posty: 989
Rejestracja: 11 lis 2007, 17:54
Lokalizacja: nie interesuj się

Post autor: Misiek997 » 20 kwie 2008, 22:07

Dęboszczak pisze:tak
mobilis 2c+1 ze 120->159
ITS na 120
PKS na 126, 151
z innych ciekawostek Mobilis na 713 do spółki z R11 i ITS mega na 409,
a co ze 132? Bo o tym się też mówi że z tego schodzimy? i co z 716?

Zablokowany