Strona 3 z 33

: 20 kwie 2008, 19:38
autor: Dęboszczak
9 dp 6ds

: 20 kwie 2008, 19:40
autor: Krzysiek_S
Dęboszczak pisze:9 dp 6ds
Aha dzięki, a ile z tego PKS, a ile inne zajezdnie, ostatnie pytanie z maja? ;-)

: 20 kwie 2008, 19:40
autor: jacek
Dęboszczak pisze:pamiętaj o wyjeżdżanych wozokm one decydują o strukturze i obsłudze linii a nie widzimisię obsługowe ZTM
Czy dalekie niestety nie platne dojazdy, faktycznie ZTM, ma głęboko,ze po kilku miesiącach obsługowych zmieniany jest przewoznik (zapewne po wielu pismach i prosbach), mam na mysli np:wspomnianą linie 120 :-k
Dęboszczak pisze:Nie można zmienić SIWZ
Zapewne masz racje, w to nie neguje, ale w zaistniałej sytuacji, jaka jest Veolia, mozna nieco dać luzu i ułatwić życie, a nie utrudniać :-k
Dęboszczak pisze:podtrzymuję tym sposobem jednak zasadność tezy, że wypisujesz brednie
Może z teoretycznego, Twojego punktu widzenia, ale biorac to wszystko na chłopski zdrowy rozum, obserwując to zewnatrz, to akurat mam wrazenie że polityka ZTM jest bzdurna i włos sie na głowie jezy :-s

: 20 kwie 2008, 19:41
autor: Dęboszczak
Krzysiek pisze:
Dęboszczak pisze:9 dp 6ds
Aha dzięki, a ile z tego PKS, a ile inne zajezdnie, ostatnie pytanie z maja? ;-)
sprawdzę i dam znać.

: 20 kwie 2008, 19:42
autor: jacek
Dęboszczak pisze:ITS mega na 409
No to faktycznie ciekawostka ;-)

[ Dodano: 2008-04-20, 19:47 ]
Dęboszczak pisze:
jacek pisze: Kto w ZTMie wreście przejrzal na oczy ;-)
Z prostego rachunku:
mobilis miał 2+1 na 120 a Veolia 2+1 na 159. Pasuje na wymianę idealnie. A mobilis ma już zezwolenie na 159.
170 do PKS (parę brygad)
Czy po przybyciu reszty wozow do PKSu jest szansa na przejecie obsługi lini 140,141,146, zamiast ITSu? Teraz doczytałem, że jednak PKS obejmie częśc obsługi lini 170, więc jednak coś drgneło w dobrym kierunku

: 20 kwie 2008, 19:51
autor: Dęboszczak
jacek pisze:
Dęboszczak pisze:ITS mega na 409
No to faktycznie ciekawostka ;-)

[ Dodano: 2008-04-20, 19:47 ]
Dęboszczak pisze: Z prostego rachunku:
mobilis miał 2+1 na 120 a Veolia 2+1 na 159. Pasuje na wymianę idealnie. A mobilis ma już zezwolenie na 159.
170 do PKS (parę brygad)
Czy po przybyciu reszty wozow do PKSu jest szansa na przejecie obsługi lini 140,141,146, zamiast ITSu? Teraz doczytałem, że jednak PKS obejmie częśc obsługi lini 170, więc jednak coś drgneło w dobrym kierunku
wszystko zależy od wyjeżdżanych wozokm, nie można zostawić dla ITS brygad tylko o wysokim kilometrażu, bo przekroczy się przewidziany limit pracy przewozowej.

: 20 kwie 2008, 19:52
autor: jacek
Dęboszczak pisze:wszystko zależy od wyjeżdżanych wozokm, nie można zostawić dla ITS brygad tylko o wysokim kilometrażu, bo przekroczy się przewidziany limit pracy przewozowej.
To skad w takim razie od niedawna obsluga 410, przeciez tu jest zapewne podobna sytuacja?

: 20 kwie 2008, 19:56
autor: Santos
Drogi Dęboszczaku,a czy taka Woronicza wejdzie na przykładowe 184 i czy nie przejmie jakiś brygad na poszczególnych liniach od R11(siłą rzeczy bo chyba to R11 wejdzie na większość brygad po Conexie) ;-)

: 20 kwie 2008, 19:56
autor: Dęboszczak
jacek pisze:
Dęboszczak pisze:wszystko zależy od wyjeżdżanych wozokm, nie można zostawić dla ITS brygad tylko o wysokim kilometrażu, bo przekroczy się przewidziany limit pracy przewozowej.
To skad w takim razie od niedawna obsluga 410, przeciez tu jest zapewne podobna sytuacja?
Dokładnie!
Nie wiem, bo woronicza musi mieć wozy na zetki (Puławska) więc na wymianę R11->R7 jeszcze chyba poczekamy.

: 20 kwie 2008, 20:00
autor: Santos
Dęboszczak pisze:
jacek pisze: To skad w takim razie od niedawna obsluga 410, przeciez tu jest zapewne podobna sytuacja?
Dokładnie!
Nie wiem, bo woronicza musi mieć wozy na zetki (Puławska) więc na wymianę R11->R7 jeszcze chyba poczekamy.
chyba chciałeś zacytować mój post ale spoko ;-) A jest szansa w przyszłość,żeby takie 188 czy 504 były Woroniczańskie ? :P

: 20 kwie 2008, 20:03
autor: jacek
Dęboszczak pisze:
jacek pisze: To skad w takim razie od niedawna obsluga 410, przeciez tu jest zapewne podobna sytuacja?
Dokładnie!
Podejrzewam,że to temat na długą i ciekawą rozmowe, ale jesli to nie tajemnica, to chciałbym się dowiedziec, jak wygladaja rozmowy z ajentami, dotyczace zmian obsługowych (dosyc częste ostatnio).
Czy ZTM poprostu zmienia obsługe i z odpowiednim wyprzedzeniem informuje ajenta o tym,że od dnia ..., bedzie obsługiwal takie brygady, na takich liniach, z ktorych bedzie taka, lub inna liczba wozokilometrow? Czy jednak prowadza jakies rozmowy, typu negocjacie, idac, lub nie idac na ustepstwa? Wspomniales o 126 i o tym,ze PKSowi, ta linia odpowiada-stad moje pytanie? Zadałbym Ci je na PW,ale mam zablokowane...

: 20 kwie 2008, 20:20
autor: TOMEK
@Jacek, a możesz wyjaśnić dlaczego tak bardzo się przejmujesz ajentami :?: Z punktu widzenia pasażera to przecież nie ma znaczenia gdzie ma bazę ajent obsługujący daną linie, bo i tak mają zjazdy na pusto, więc co si kryje za twoim zaangażowaniem w tą dyskusję :-k :?:

: 20 kwie 2008, 21:47
autor: jacek
do usunięcia

: 20 kwie 2008, 22:04
autor: Lukasz436
Santos pisze:
Dęboszczak pisze: Dokładnie!
Nie wiem, bo woronicza musi mieć wozy na zetki (Puławska) więc na wymianę R11->R7 jeszcze chyba poczekamy.
chyba chciałeś zacytować mój post ale spoko ;-) A jest szansa w przyszłość,żeby takie 188 czy 504 były Woroniczańskie ? :P
Czyżby szroty z R-11 już powoli zaczeły się nudzić.

: 20 kwie 2008, 22:07
autor: Misiek997
Dęboszczak pisze:tak
mobilis 2c+1 ze 120->159
ITS na 120
PKS na 126, 151
z innych ciekawostek Mobilis na 713 do spółki z R11 i ITS mega na 409,
a co ze 132? Bo o tym się też mówi że z tego schodzimy? i co z 716?