: 20 kwie 2008, 19:38
9 dp 6ds
Aha dzięki, a ile z tego PKS, a ile inne zajezdnie, ostatnie pytanie z maja?Dęboszczak pisze:9 dp 6ds
Czy dalekie niestety nie platne dojazdy, faktycznie ZTM, ma głęboko,ze po kilku miesiącach obsługowych zmieniany jest przewoznik (zapewne po wielu pismach i prosbach), mam na mysli np:wspomnianą linie 120Dęboszczak pisze:pamiętaj o wyjeżdżanych wozokm one decydują o strukturze i obsłudze linii a nie widzimisię obsługowe ZTM
Zapewne masz racje, w to nie neguje, ale w zaistniałej sytuacji, jaka jest Veolia, mozna nieco dać luzu i ułatwić życie, a nie utrudniaćDęboszczak pisze:Nie można zmienić SIWZ
Może z teoretycznego, Twojego punktu widzenia, ale biorac to wszystko na chłopski zdrowy rozum, obserwując to zewnatrz, to akurat mam wrazenie że polityka ZTM jest bzdurna i włos sie na głowie jezyDęboszczak pisze:podtrzymuję tym sposobem jednak zasadność tezy, że wypisujesz brednie
sprawdzę i dam znać.Krzysiek pisze:Aha dzięki, a ile z tego PKS, a ile inne zajezdnie, ostatnie pytanie z maja?Dęboszczak pisze:9 dp 6ds
No to faktycznie ciekawostkaDęboszczak pisze:ITS mega na 409
Czy po przybyciu reszty wozow do PKSu jest szansa na przejecie obsługi lini 140,141,146, zamiast ITSu? Teraz doczytałem, że jednak PKS obejmie częśc obsługi lini 170, więc jednak coś drgneło w dobrym kierunkuDęboszczak pisze:Z prostego rachunku:jacek pisze: Kto w ZTMie wreście przejrzal na oczy
mobilis miał 2+1 na 120 a Veolia 2+1 na 159. Pasuje na wymianę idealnie. A mobilis ma już zezwolenie na 159.
170 do PKS (parę brygad)
wszystko zależy od wyjeżdżanych wozokm, nie można zostawić dla ITS brygad tylko o wysokim kilometrażu, bo przekroczy się przewidziany limit pracy przewozowej.jacek pisze:No to faktycznie ciekawostkaDęboszczak pisze:ITS mega na 409![]()
[ Dodano: 2008-04-20, 19:47 ]Czy po przybyciu reszty wozow do PKSu jest szansa na przejecie obsługi lini 140,141,146, zamiast ITSu? Teraz doczytałem, że jednak PKS obejmie częśc obsługi lini 170, więc jednak coś drgneło w dobrym kierunkuDęboszczak pisze: Z prostego rachunku:
mobilis miał 2+1 na 120 a Veolia 2+1 na 159. Pasuje na wymianę idealnie. A mobilis ma już zezwolenie na 159.
170 do PKS (parę brygad)
To skad w takim razie od niedawna obsluga 410, przeciez tu jest zapewne podobna sytuacja?Dęboszczak pisze:wszystko zależy od wyjeżdżanych wozokm, nie można zostawić dla ITS brygad tylko o wysokim kilometrażu, bo przekroczy się przewidziany limit pracy przewozowej.
Dokładnie!jacek pisze:To skad w takim razie od niedawna obsluga 410, przeciez tu jest zapewne podobna sytuacja?Dęboszczak pisze:wszystko zależy od wyjeżdżanych wozokm, nie można zostawić dla ITS brygad tylko o wysokim kilometrażu, bo przekroczy się przewidziany limit pracy przewozowej.
chyba chciałeś zacytować mój post ale spokoDęboszczak pisze:Dokładnie!jacek pisze: To skad w takim razie od niedawna obsluga 410, przeciez tu jest zapewne podobna sytuacja?
Nie wiem, bo woronicza musi mieć wozy na zetki (Puławska) więc na wymianę R11->R7 jeszcze chyba poczekamy.
Podejrzewam,że to temat na długą i ciekawą rozmowe, ale jesli to nie tajemnica, to chciałbym się dowiedziec, jak wygladaja rozmowy z ajentami, dotyczace zmian obsługowych (dosyc częste ostatnio).Dęboszczak pisze:Dokładnie!jacek pisze: To skad w takim razie od niedawna obsluga 410, przeciez tu jest zapewne podobna sytuacja?
Czyżby szroty z R-11 już powoli zaczeły się nudzić.Santos pisze:chyba chciałeś zacytować mój post ale spokoDęboszczak pisze: Dokładnie!
Nie wiem, bo woronicza musi mieć wozy na zetki (Puławska) więc na wymianę R11->R7 jeszcze chyba poczekamy.A jest szansa w przyszłość,żeby takie 188 czy 504 były Woroniczańskie ?
a co ze 132? Bo o tym się też mówi że z tego schodzimy? i co z 716?Dęboszczak pisze:tak
mobilis 2c+1 ze 120->159
ITS na 120
PKS na 126, 151
z innych ciekawostek Mobilis na 713 do spółki z R11 i ITS mega na 409,