Pomóżcie mi coś takiego napisać, bo sama nie umiem, a mnie zezłościli... To trzeba jakieś podpisy zbierać, żeby wprowadzili lepszą informację , czy mam się sama podpisać? Jak to działa?geograf pisze:Mam wrażenie, że im dłużej będziesz czekała z tym na innych, tym mniejsza będzie szansa na powstanie tej skargi.gronostaj pisze:A tak serio- nie irytuje Was btak infomacji przy każdym rozkładzie? Może naprawdę byśmy strzelili jakieś pisemko do PKP czy też tam, dokąd można je wystosować...?
Nie ma skarg, a później dziwić się, że PKP nic nie zmienia (to taka ogólna, a nie osobista, uwaga:-)
Telefoniczna i elektroniczna informacja kolejowa
Moderator: JacekM
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36653
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
O 9:00 gadała normalnie, nie wiem, co wy chcecie...
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Wszyscy kochamy hafasa
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
"Prawie 10 zł za minutę połączenia z kolejową infolinią
Informacje o pociągach najłatwiej dostać telefonicznie
(fot. JupiterImages/EAST NEWS)
Prawie 10 zł trzeba zapłacić za każdą minutę połączenia z infolinią 0-300-900-115, która udziela informacji na temat połączeń kolejowych. Pięć razy tańsze jest połączenie z podobną infolinią 0-300-300-000, ale z niej automat odsyła do tej droższej - powiadamia "Dziennik Polski".
Przed wakacjami wiele osób szuka informacji o tym, jakim pociągiem dojechać na drugi koniec Polski i jak wybrać najdogodniejsze połączenie. Najprostsze wydaje się wykręcenie numeru informacji kolejowej (022) 94-36. Przy próbie przed południem, automat informuje, że czas oczekiwania na rozmowę wynosi 5 minut. Po południu automat znowu nakazuje oczekiwanie, ale tym razem już przez 10 minut.
Dziennikarze gazety decydują się na skorzystanie z płatnej infolinii. Wykręcają numer 0-300-300-000. Na wstępie padają słowa: "Cena za minutę połączenia 2 zł 6 gr brutto". Nie jest tak źle. Po komunikacie, że infolinia w godz. 7-21 udziela informacji o rozkładach jazdy PKS i PKP, słyszą jednak, że w "chwili obecnej wszyscy nasi konsultanci są zajęci, prosimy o oczekiwanie". W kolejnym komunikacie: - "dla państwa wygody uruchomiliśmy dodatkowy numer infolinii 0-300-900-115".
Jednak po wykręceniu tego numeru nie ma już żadnych wątpliwości, że ktoś próbuje na dzwoniących zarobić spore pieniądze. Tak jak przy pierwszej infolinii, i tu połączenie rozpoczyna się od komunikatu, ale tym razem cena za minutowe połączenie to już 9 zł 91 gr brutto.
Czy w tej sytuacji można pozytywnie myśleć o PKP? Nic nie wiemy o tej infolinii. Może coś o niej wie Telekomunikacja Kolejowa, bo ona odpowiada u nas za uruchamianie infolinii i rozkład jazdy w internecie - usłyszeli dziennikarze "DP" w biurze marketingu PKP S.A. w Warszawie.
Tam też nie ukrywano zaskoczenia. Mamy podpisaną umowę jedynie z Telekomunikacją Polska na infolinię o rozkładzie jazdy pociągów, ale tam opłaty na pewno nie są tak duże - powiedziała Alicja Kozłowska z TK PKP. Będziemy wyjaśniać tę sprawę i szukać firmy, która uruchomiła infolinię. Wygląda na to, że ktoś przy telefonie wykorzystuje nasz rozkład jazdy z Internetu, bo z nikim nie podpisywaliśmy umowy o udostępnienie rozkładu - dodała. Alicja Kozłowska zapewniła "DP", że sprawa będzie wyjaśniana szybko, ponieważ klienci mogą sądzić, że to PKP pobiera tak słone opłaty za informacje, choć w rzeczywistości nie ma z tym nic wspólnego. (PAP) "
http://wiadomosci.wp.pl/kat,17511,wid,1 ... &_ticrsn=3
Informacje o pociągach najłatwiej dostać telefonicznie
(fot. JupiterImages/EAST NEWS)
Prawie 10 zł trzeba zapłacić za każdą minutę połączenia z infolinią 0-300-900-115, która udziela informacji na temat połączeń kolejowych. Pięć razy tańsze jest połączenie z podobną infolinią 0-300-300-000, ale z niej automat odsyła do tej droższej - powiadamia "Dziennik Polski".
Przed wakacjami wiele osób szuka informacji o tym, jakim pociągiem dojechać na drugi koniec Polski i jak wybrać najdogodniejsze połączenie. Najprostsze wydaje się wykręcenie numeru informacji kolejowej (022) 94-36. Przy próbie przed południem, automat informuje, że czas oczekiwania na rozmowę wynosi 5 minut. Po południu automat znowu nakazuje oczekiwanie, ale tym razem już przez 10 minut.
Dziennikarze gazety decydują się na skorzystanie z płatnej infolinii. Wykręcają numer 0-300-300-000. Na wstępie padają słowa: "Cena za minutę połączenia 2 zł 6 gr brutto". Nie jest tak źle. Po komunikacie, że infolinia w godz. 7-21 udziela informacji o rozkładach jazdy PKS i PKP, słyszą jednak, że w "chwili obecnej wszyscy nasi konsultanci są zajęci, prosimy o oczekiwanie". W kolejnym komunikacie: - "dla państwa wygody uruchomiliśmy dodatkowy numer infolinii 0-300-900-115".
Jednak po wykręceniu tego numeru nie ma już żadnych wątpliwości, że ktoś próbuje na dzwoniących zarobić spore pieniądze. Tak jak przy pierwszej infolinii, i tu połączenie rozpoczyna się od komunikatu, ale tym razem cena za minutowe połączenie to już 9 zł 91 gr brutto.
Czy w tej sytuacji można pozytywnie myśleć o PKP? Nic nie wiemy o tej infolinii. Może coś o niej wie Telekomunikacja Kolejowa, bo ona odpowiada u nas za uruchamianie infolinii i rozkład jazdy w internecie - usłyszeli dziennikarze "DP" w biurze marketingu PKP S.A. w Warszawie.
Tam też nie ukrywano zaskoczenia. Mamy podpisaną umowę jedynie z Telekomunikacją Polska na infolinię o rozkładzie jazdy pociągów, ale tam opłaty na pewno nie są tak duże - powiedziała Alicja Kozłowska z TK PKP. Będziemy wyjaśniać tę sprawę i szukać firmy, która uruchomiła infolinię. Wygląda na to, że ktoś przy telefonie wykorzystuje nasz rozkład jazdy z Internetu, bo z nikim nie podpisywaliśmy umowy o udostępnienie rozkładu - dodała. Alicja Kozłowska zapewniła "DP", że sprawa będzie wyjaśniana szybko, ponieważ klienci mogą sądzić, że to PKP pobiera tak słone opłaty za informacje, choć w rzeczywistości nie ma z tym nic wspólnego. (PAP) "
http://wiadomosci.wp.pl/kat,17511,wid,1 ... &_ticrsn=3
http://www2.rozklad-pkp.pl/index.php?pa ... &menu_id=1
Jednocześnie informujemy, że w chwili obecnej nie jesteśmy zainteresowani odsprzedażą bądź odstępowaniem treści "Rozkładu Jazdy" i w związku z tym nie wyrażamy zgody na pokazywanie tej treści jako część innej strony www.
Nie jesteśmy również zainteresowani świadczeniem usług Rozkład SMS i Rozkład WAP pod innymi numerami niż obecny.
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى
Tm pisze:http://www2.rozklad-pkp.pl/index.php?pa ... &menu_id=1Jednocześnie informujemy, że w chwili obecnej nie jesteśmy zainteresowani odsprzedażą bądź odstępowaniem treści "Rozkładu Jazdy" i w związku z tym nie wyrażamy zgody na pokazywanie tej treści jako część innej strony www.
Nie jesteśmy również zainteresowani świadczeniem usług Rozkład SMS i Rozkład WAP pod innymi numerami niż obecny.
Przecież w artykule i moim pytaniu rzecz się rozchodzi o GŁOSOWĄ informację telefoniczną "sprzedawaną" poprzez ekstremalny koszt połączenia, więc co ma do tego cytat dotyczący wyłącznie WWW, WAP i SMS??
wygląda na to, że wszystko jest całkiem legalnie. Mogę sobie założyć prywatną informację o połączeniach - inkasować 9 PLN za minutę, a źródłem informacji będą strony przewoźników.
Z informacji pośrednika jakim jest Telekomunikacji Kolejowa wolę nie korzystać. Jest tak samo zakręcona jak rozkład w fahrplan.oebb.at albo hafas.de
A "pociąg kursuje wg zmienionego rozkładu jazdy" jakby z cegły wykryli (poza Poznaniem)?
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
Ale do Hafasa nie potrzeba wcale Telekompromitacji KolejowejTm pisze:A do głosowej informacji telefonicznej potrzeba im... Hafasa, bo nie sądzę aby korzystali z cegły. Chociaż, kto wie, długość wyszukiwania byłaby tu zaletą .
[ Dodano: Sob 07 Cze, 2008 22:55 ]
U przewoźnika na stronie firmowejbohun pisze:A "pociąg kursuje wg zmienionego rozkładu jazdy" jakby z cegły wykryli (poza Poznaniem)?
Np dla PKP PR tutaj: http://www.pr.pkp.pl/www.pr.pkp.pl/,inf ... 0,552.html
i tutaj: http://www.pr.pkp.pl/,informacje-biezace,s,0,553.html
Chyba że pytasz o coś innego...