Autobusy testowane w Warszawie

Moderatorzy: JacekM, Dantte

tomkrt
Posty: 189
Rejestracja: 23 gru 2006, 12:12

Post autor: tomkrt » 09 sty 2008, 20:53

w Kurierze Warszawskim pokazali wizualizacje tego monstrum.
Cziekwe dlaczego nie pokazali realnych fotek
http://pl.youtube.com/watch?v=6mAUl9L99 ... 89&index=0

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 09 sty 2008, 21:09

Akurat opis pliku jest przesadzony, bo w Holandii są Van Holle 3 przegubowe i 24 metrowe. Volvo też cuś takiego zrobiło...

Awatar użytkownika
IndeX148
Posty: 392
Rejestracja: 03 maja 2006, 15:03
Kontakt:

Post autor: IndeX148 » 09 sty 2008, 21:19

solaris8315 pisze:Akurat opis pliku jest przesadzony, bo w Holandii są Van Holle 3 przegubowe i 24 metrowe. Volvo też cuś takiego zrobiło...
Nie 3 tylko 2 przegubowe ;)

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6104
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 09 sty 2008, 21:37

Nie może, jest to pojazd nienormatywny, więc jego eksploatacja jest nieopłacalna...
No wiem, ale na testy? Gdzieś czytałem, że w jakimś mieście ma być testowany.
inż. Glonojad pisze:a najbardziej obciążone linie dość często na końcówych odcinkach kluczą,by zebrać pasażerów.
E-4 akurat nie kluczy.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
Filip7370
Posty: 517
Rejestracja: 01 lis 2006, 14:01
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Filip7370 » 09 sty 2008, 22:19

Ja się zapytam, czy ktoś jest w stanie mi określić czy on też dostanie nr. 990?
Na zawsze w mojej pamięci Jelcz M180/Volvo B10MA/Steyr SG18 MZA #7370 1993-2009 :rip:
Już każdy powiedział to co wiedział, trzy razy wysłuchał dobrze mnie. Wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak jak jest.
Moje życie jest jak beczka, tylko nie wiem czy śmiechu czy prochu.

Awatar użytkownika
Sadek
Posty: 432
Rejestracja: 21 wrz 2006, 20:39
Lokalizacja: Warszawa Młynów oraz R-1 Woronicza

Post autor: Sadek » 09 sty 2008, 22:20

Piotrek pisze: No wiem, ale na testy? Gdzieś czytałem, że w jakimś mieście ma być testowany.
W Krakowie , ale podobno uzyskanie warunkowego dopuszczenia do ruchu pojazdu ponadnormatywnego , ugrzęzło w martwym punkcie.

Flash8222
Posty: 7604
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 10 sty 2008, 10:07

Filip7370 pisze:Ja się zapytam, czy ktoś jest w stanie mi określić czy on też dostanie nr. 990?
A jakie to ma znaczenie? Może nawet dostać 666...

Awatar użytkownika
Filip7370
Posty: 517
Rejestracja: 01 lis 2006, 14:01
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Filip7370 » 10 sty 2008, 15:21

Tak z ciekawości pytam. I na jaką długość będzie zarejestrowany w Polsce, bo przecież nie może być dłuższy niż 18,75m. Nie wyobrażam sobie stałej obsługi z każdorazowym pozwoleniem na przejazd po ulicach.
Na zawsze w mojej pamięci Jelcz M180/Volvo B10MA/Steyr SG18 MZA #7370 1993-2009 :rip:
Już każdy powiedział to co wiedział, trzy razy wysłuchał dobrze mnie. Wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak jak jest.
Moje życie jest jak beczka, tylko nie wiem czy śmiechu czy prochu.

Awatar użytkownika
Janeczek
Posty: 443
Rejestracja: 24 wrz 2006, 11:36
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: Janeczek » 10 sty 2008, 16:00

A czy dałoby się tak napisac SIWZ, aby MAN , który oferuje pojazd bardzo podobny nie mógł wygrac tego przetargu. Gdyby MAN wygrał, co przecież prawdopodobne serwis Mesia nie miałby nawet najmniejszego uzasadnienia.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14787
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 10 sty 2008, 16:38

Sadek pisze:W Krakowie , ale podobno uzyskanie warunkowego dopuszczenia do ruchu pojazdu ponadnormatywnego , ugrzęzło w martwym punkcie.
Owszem.
Piotrek pisze:No wiem, ale na testy?
Nie pamiętam, ile kosztuje zezwolenia na kursowanie takiego pojazdu, więc nie rozumiem po co testować coś, o czym wiadomo, że w najbliższej przyszłości jest wykluczone z eksploatacji...
Filip7370 pisze:I na jaką długość będzie zarejestrowany w Polsce, bo przecież nie może być dłuższy niż 18,75m.
Musi być zarejestrowany na taką długość, jaką posiada. Inaczej się nie da.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6104
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 10 sty 2008, 18:15

Wolfchen pisze:więc nie rozumiem po co testować coś, o czym wiadomo, że w najbliższej przyszłości jest wykluczone z eksploatacji...
Myślę, że takie dopuszczenie jest prostsze niż myślimy i przy większej dostawie trzeba tylko wcześniejszych chęci, żeby ten zapis zdążyć zmienić.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
Filip7370
Posty: 517
Rejestracja: 01 lis 2006, 14:01
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Filip7370 » 10 sty 2008, 19:17

Np. można powiedzieć że przepis stosuje się do pojazdów 3 osiowych, a ten jest cztero i to do tego z dwiema skrętnymi.
Na zawsze w mojej pamięci Jelcz M180/Volvo B10MA/Steyr SG18 MZA #7370 1993-2009 :rip:
Już każdy powiedział to co wiedział, trzy razy wysłuchał dobrze mnie. Wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak jak jest.
Moje życie jest jak beczka, tylko nie wiem czy śmiechu czy prochu.

Awatar użytkownika
KZR
Posty: 90
Rejestracja: 08 paź 2007, 23:08
Lokalizacja: Celestynów / WWA Wola

Post autor: KZR » 10 sty 2008, 19:24

Filip7370 pisze:Np. można powiedzieć że przepis stosuje się do pojazdów 3 osiowych, a ten jest cztero i to do tego z dwiema skrętnymi.
Rozumujac w ten sposób możnaby zarejestrować i używać w polsce 25 metrowego 2 przegubowego AGG300 bo ma 4 osie. Ale niestety to tak nie działa. Sam próbowałem obejść kilka przepisów przy rejestracji samochodu, ale niestety jeśli coś jest zapisane to tak ma być i nic sie nie obejdzie. Ergo - jak napisane w przepisach jest że 18,75 to ani centymetra więcej niezależnie od liczby osi, chyba że zmieni się przepisy. A jak została rozwiązana sprawa piętrusa? On przecież też jest pojazdem nadwymiarowym.
Poruszam się:
Zwykle - 105, 154, 523, 507
Czasem - każdym rzadkim busem i tramem który napotkam :)
Poza W-wa: Chrysler LeBaron Convertible '88

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 10 sty 2008, 19:27

W przepiszach zapisana jest długość autobusu przegubowego bez względu na liczbę osi.
viewtopic.php?p=265607#265607

[ Dodano: 2008-01-10, 19:29 ]
Filip7370 pisze:Np. można powiedzieć że przepis stosuje się do pojazdów 3 osiowych, a ten jest cztero i to do tego z dwiema skrętnymi.
zresztą przypadek autobusu o liczbie osi "wiekszej niż dwie" też jest zdefiniowany.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
KZR
Posty: 90
Rejestracja: 08 paź 2007, 23:08
Lokalizacja: Celestynów / WWA Wola

Post autor: KZR » 10 sty 2008, 19:36

Z tym że przepis mówi o autobusie o liczbie osi większej niż 2 w sensie sztywniaka, a przeguby wszystkie choćby miały 2 osie :D podpadają pod 18,75 metra.
Poruszam się:
Zwykle - 105, 154, 523, 507
Czasem - każdym rzadkim busem i tramem który napotkam :)
Poza W-wa: Chrysler LeBaron Convertible '88

ODPOWIEDZ