Autobusy testowane w Warszawie
No wiem, ale na testy? Gdzieś czytałem, że w jakimś mieście ma być testowany.Nie może, jest to pojazd nienormatywny, więc jego eksploatacja jest nieopłacalna...
E-4 akurat nie kluczy.inż. Glonojad pisze:a najbardziej obciążone linie dość często na końcówych odcinkach kluczą,by zebrać pasażerów.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
Pozdrawiam, Szafran.
Ja się zapytam, czy ktoś jest w stanie mi określić czy on też dostanie nr. 990?
Na zawsze w mojej pamięci Jelcz M180/Volvo B10MA/Steyr SG18 MZA #7370 1993-2009
Już każdy powiedział to co wiedział, trzy razy wysłuchał dobrze mnie. Wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak jak jest.
Moje życie jest jak beczka, tylko nie wiem czy śmiechu czy prochu.
Już każdy powiedział to co wiedział, trzy razy wysłuchał dobrze mnie. Wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak jak jest.
Moje życie jest jak beczka, tylko nie wiem czy śmiechu czy prochu.
Tak z ciekawości pytam. I na jaką długość będzie zarejestrowany w Polsce, bo przecież nie może być dłuższy niż 18,75m. Nie wyobrażam sobie stałej obsługi z każdorazowym pozwoleniem na przejazd po ulicach.
Na zawsze w mojej pamięci Jelcz M180/Volvo B10MA/Steyr SG18 MZA #7370 1993-2009
Już każdy powiedział to co wiedział, trzy razy wysłuchał dobrze mnie. Wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak jak jest.
Moje życie jest jak beczka, tylko nie wiem czy śmiechu czy prochu.
Już każdy powiedział to co wiedział, trzy razy wysłuchał dobrze mnie. Wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak jak jest.
Moje życie jest jak beczka, tylko nie wiem czy śmiechu czy prochu.
Owszem.Sadek pisze:W Krakowie , ale podobno uzyskanie warunkowego dopuszczenia do ruchu pojazdu ponadnormatywnego , ugrzęzło w martwym punkcie.
Nie pamiętam, ile kosztuje zezwolenia na kursowanie takiego pojazdu, więc nie rozumiem po co testować coś, o czym wiadomo, że w najbliższej przyszłości jest wykluczone z eksploatacji...Piotrek pisze:No wiem, ale na testy?
Musi być zarejestrowany na taką długość, jaką posiada. Inaczej się nie da.Filip7370 pisze:I na jaką długość będzie zarejestrowany w Polsce, bo przecież nie może być dłuższy niż 18,75m.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Myślę, że takie dopuszczenie jest prostsze niż myślimy i przy większej dostawie trzeba tylko wcześniejszych chęci, żeby ten zapis zdążyć zmienić.Wolfchen pisze:więc nie rozumiem po co testować coś, o czym wiadomo, że w najbliższej przyszłości jest wykluczone z eksploatacji...
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
Pozdrawiam, Szafran.
Np. można powiedzieć że przepis stosuje się do pojazdów 3 osiowych, a ten jest cztero i to do tego z dwiema skrętnymi.
Na zawsze w mojej pamięci Jelcz M180/Volvo B10MA/Steyr SG18 MZA #7370 1993-2009
Już każdy powiedział to co wiedział, trzy razy wysłuchał dobrze mnie. Wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak jak jest.
Moje życie jest jak beczka, tylko nie wiem czy śmiechu czy prochu.
Już każdy powiedział to co wiedział, trzy razy wysłuchał dobrze mnie. Wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak jak jest.
Moje życie jest jak beczka, tylko nie wiem czy śmiechu czy prochu.
Rozumujac w ten sposób możnaby zarejestrować i używać w polsce 25 metrowego 2 przegubowego AGG300 bo ma 4 osie. Ale niestety to tak nie działa. Sam próbowałem obejść kilka przepisów przy rejestracji samochodu, ale niestety jeśli coś jest zapisane to tak ma być i nic sie nie obejdzie. Ergo - jak napisane w przepisach jest że 18,75 to ani centymetra więcej niezależnie od liczby osi, chyba że zmieni się przepisy. A jak została rozwiązana sprawa piętrusa? On przecież też jest pojazdem nadwymiarowym.Filip7370 pisze:Np. można powiedzieć że przepis stosuje się do pojazdów 3 osiowych, a ten jest cztero i to do tego z dwiema skrętnymi.
Poruszam się:
Zwykle - 105, 154, 523, 507
Czasem - każdym rzadkim busem i tramem który napotkam
Poza W-wa: Chrysler LeBaron Convertible '88
Zwykle - 105, 154, 523, 507
Czasem - każdym rzadkim busem i tramem który napotkam
Poza W-wa: Chrysler LeBaron Convertible '88
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
W przepiszach zapisana jest długość autobusu przegubowego bez względu na liczbę osi.
viewtopic.php?p=265607#265607
[ Dodano: 2008-01-10, 19:29 ]
viewtopic.php?p=265607#265607
[ Dodano: 2008-01-10, 19:29 ]
zresztą przypadek autobusu o liczbie osi "wiekszej niż dwie" też jest zdefiniowany.Filip7370 pisze:Np. można powiedzieć że przepis stosuje się do pojazdów 3 osiowych, a ten jest cztero i to do tego z dwiema skrętnymi.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]