![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Moderator: JacekM
własnie powodzenia-sam pierw naucz sie czytac ze zrozumieniem i przetan z niczego robic problem,bo jak bys uwaznie czytal to bys sie zorientował,ze nie chodzi mi o spr rozkładu metra na stronie ztm.spokojnie jakos wszystkim wystarczy info o odstepach czasowych 5-6 minut i po 22 7-8 minut i uwazam ze przy takiej czestotliwosci kursowania bez sensu jest podawac mimutowy rozkład bo on sie ciagle zmienia a odstepy czasowe sa stałe i nikt dla ciebie i kilku innych niezadowolonych nie bedzie co kilka dni drukował setek rozkładow i co chwila zmieniał je na tablicach-bo tobie nie chce sie przyjsc te 5 czy 6 minut wczesniej do metra by zdazyc na ten autobus,tym bardziej ze znasz czas jazdy na odpowiednim tobie odcinku.Tm pisze:Obalmy pewną nieścisłość: nie potrzeba rozkładu minutowego w szczycie. Wtedy wystarczy, podobnie jak dla częstych linii autobusowych, informacja o częstotliwości. Problem jest wieczorami.No taki problem, że nie ma rozkładów dla metra.jaco pisze:to jaki problem zaplanowac sobie podroz tak by na ten autobus zdazyc?Cięzko, bo nie ma ich dla metra.jaco pisze:ciezko wejsc na strone ZTM-u i poczytac rozkłady?Powodzenia!jaco pisze:Myslec troche trzeba
Geniuszu, nie chodzi o przyjście 5 minut wcześniej, tylko wyjście z domu 30 minut wcześniej na poprzedni autobus, naprawdę nie jesteś w stanie tego ogarnąć? Mam podawać konkretne przykłady rozkładowe?jaco pisze:bo tobie nie chce sie przyjsc te 5 czy 6 minut wczesniej do metra by zdazyc na ten autobus,tym bardziej ze znasz czas jazdy na odpowiednim tobie odcinku.
ty nie masz ważniejszych problemow w zyciu?to wyjdz tak zebys zdazył no boże to takie trudne?dlaczego takie bzdety piszesz?czytasz to czasami co sam piszesz?podaj te przykłady pobłaznij sie jeszcze.fik pisze:Geniuszu, nie chodzi o przyjście 5 minut wcześniej, tylko wyjście z domu 30 minut wcześniej na poprzedni autobus, naprawdę nie jesteś w stanie tego ogarnąć? Mam podawać konkretne przykłady rozkładowe?jaco pisze:bo tobie nie chce sie przyjsc te 5 czy 6 minut wczesniej do metra by zdazyc na ten autobus,tym bardziej ze znasz czas jazdy na odpowiednim tobie odcinku.
Proszę uprzejmie, oto i przykład - podróż Julianów - Skarbka z Gór. Przedostatnie 739 odjeżdża z Julianowa 22:21 i jest na Wilanowskiej 22:47, dwie minuty później jestem na peronie metra. Zakładając siedmiominutową częstotliwość, odjadę z niej między 22:49 a 22:56, na dworcu Gdańskim lądując szesnaście minut później, czyli między 23:05 a 23:12. Wydostanie się na przystanek 527 to kolejna minuta, a ostatni autobus odjeżdża - jakże by inaczej o 23:13, w związku z czym ujrzenie jego tylnych świateł staje się niepokojąco możliwe. Gdyby rozkład minutowy istniał, wiedziałbym, czy mogę użyć 739 z 22:21, aby nie ryzykować nocy na przystanku - w sytuacji obecnej nie mam innej możliwości, tylko wyjście 50 minut wcześniej na poprzedni autobus.jaco pisze:ty nie masz ważniejszych problemow w zyciu?to wyjdz tak zebys zdazył no boże to takie trudne?dlaczego takie bzdety piszesz?czytasz to czasami co sam piszesz?podaj te przykłady pobłaznij sie jeszcze.
zakładam,ze korzystasz z tego połaczenia i nie raz uciekł ci juz ten 527?załoze tez,ze musisz jechac tym o 22:21 bo np nie mozesz wczesniejszym bo np do 22 pracujesz,ok wiec odpowiem najprosciej jak sie da.-czytajac moje posty powinienes pamietac ,że napisałem o tym ze w tych godzinach metro juz kursuje co do minuty(codzien tak samo,jesli za czesto rozkład sie nie zmienia),bo warunki pozwoliły na to aby dyspozytor "naprostował"juz ewentualne opoznienia jesli były.mozesz sam to sprawdzic i bys to wiedzial jesli podrozujesz jak podajesz o ile nie było awarii itp ale to wszedzie sie zdazaja wiadomo.jesli pociag wjezdza w takim czasie na wilanowską,ze brakuje ci tej minuty by zdazyc na ten 527 to juz nie wina metra-kombinuj innym połaczeniem lub niestety jedz te 50 minut wczesniej jak to nie praca.kombinacji jak podajesz jest mnostwo bo polityka ZTM-u polega na tym by wwalic wszystkich do metra i nie da sie wszystkim dogodzic ,a łatwiej jest skomunikowac komunikacje naziemna do metra niz odwrotnie.proponuje pisac do ztm-u o zmianyfik pisze:Proszę uprzejmie, oto i przykład - podróż Julianów - Skarbka z Gór. Przedostatnie 739 odjeżdża z Julianowa 22:21 i jest na Wilanowskiej 22:47, dwie minuty później jestem na peronie metra. Zakładając siedmiominutową częstotliwość, odjadę z niej między 22:49 a 22:56, na dworcu Gdańskim lądując szesnaście minut później, czyli między 23:05 a 23:12. Wydostanie się na przystanek 527 to kolejna minuta, a ostatni autobus odjeżdża - jakże by inaczej o 23:13, w związku z czym ujrzenie jego tylnych świateł staje się niepokojąco możliwe. Gdyby rozkład minutowy istniał, wiedziałbym, czy mogę użyć 739 z 22:21, aby nie ryzykować nocy na przystanku - w sytuacji obecnej nie mam innej możliwości, tylko wyjście 50 minut wcześniej na poprzedni autobus.jaco pisze:ty nie masz ważniejszych problemow w zyciu?to wyjdz tak zebys zdazył no boże to takie trudne?dlaczego takie bzdety piszesz?czytasz to czasami co sam piszesz?podaj te przykłady pobłaznij sie jeszcze.
A błaźni to się metro oślim uporem w sprawie rozkładów minutowych.
wiec jak nie bedzie problemow to wprowadz i co bedzie rozkład od godzny np 21 do konca kursowania?ja sobie zdaje sprawe ze troche trudno moze byc zrozumiec ludziom takie rzeczy,szczegolnie jesli sie w tym nie siedzi,nie zajmuje organizacją, planowaniem i docelowo realizacja kursow w naszym metrze.chcecie taki rozkład to piszcie do metra a i tak nic z tego nie bedzie poprzez chociazby czynniki ktore wymienilem w poprzednich postach a nikt nie bedzie z ludzi robił idiotów i wprowadzał rozkład szczegółowy dla pasazera na kawałek dnia.Tm pisze:Więc wprowadzenie rozkładu nie będzie problemem. Dziękuję, nie mam więcej pytań.jaco pisze:napisałem o tym ze o w tych godzinach metro juz kursuje co do minuty
jakby sterowanie i układ chociazby samych semaforow projektował u nas ktos z pragi to ja tez wiem że by sie dało:) i co chcielibyscie taki rozkład na cały dzien?takze w szczycie?sami wiecie jak sie jedzie rano od młocin do centrum-na kazdej stacji sie stoi po 1 do 3 minut wiec prosze mi odpowiedziec jak chcecie realizowac taki rozkład co do minuty?pociagi sa co 2-3 minuty i po co to komu?nie zdazysz sie obejzec w jedna strone wjedzie pociag,odwrocisz sie w drugą strone wjedzie nastepny.Glonojad pisze:Bez żartów proszę. Wystarczy pojechać do sąsiedniej Pragi, która jest wzorem i obiektem westchnień warszawskie środowiska metrowskiego, by zobaczyć że "dasię".
jaco pisze:bedzie rozkład od godzny np 21 do konca kursowania?j
Madziarzy.jaco pisze:nikt nie bedzie z ludzi robił idiotów i wprowadzał rozkład szczegółowy dla pasazera na kawałek dnia.
taki jak ten pierwszy to pewnie ze tak przeciez o tym pisze tylko byłby od godziny 21 gdzies przy odstepach 5 minutowych-dlatego pytam was jak miałby wygladac rozkład w szczycie bo według mnie jak obecnie czyli tylko odstepy- np rozkład szczegółowy od 5 rano do np 6:30 potem odstepy np od 6:30 do 9:00 podac 2-3 minuty,potem od 9:00 do 14:00 szczegółowy,nastepnie od 14:00 do 21:00 podac 3 do 4 minut i od 21:00 z wyszczegolnieniem co do minuty i do konca kursowania,zapytanie tyczyło sie tego czy ludziom sie w głowach nie miesza robiac cos takiego bo tu stopery tu sip(mozna sie pogubic)Tm pisze:jaco pisze:bedzie rozkład od godzny np 21 do konca kursowania?jMadziarzy.jaco pisze:nikt nie bedzie z ludzi robił idiotów i wprowadzał rozkład szczegółowy dla pasazera na kawałek dnia.
http://www.bkv.hu/metro/m3.pdf
Ukraińcy.
http://www.metro.kiev.ua/?q=node/103
Ale skoro nie da sie wprowadzić rozkładu dla częstotliwości 7 minut, a da się dla 15, czyli kursów nocnych to gdzie tkwi granica? 10 minut? 12? 13,5?