Do Euro 2012 już ulicy nie poszerzą i nie przebudują Więc kto wie...Bastian pisze:Widziałem już niejeden projekt, który poszedł do szuflady i więcej go nie widziano. A jak się św. Wincentego z szuflady wyjmie, to może się okazać, że trzeba będzie zrobić jeszcze raz - a wtedy wiele się może zdarzyćSławekM pisze:Bastian, dzięki że chcesz mi przywrócić trasę tramwajową na Św. Wincentego, no ale to nie wróci
Tramwajowa fantastyka i futurologia
Moderator: Wiliam
Mówisz-masz w załączniku:Tm pisze:Mapka jaka by sie przydała.
Czemu 2036? bo wtedy Apophis zdewastuje Ziemie.
- Załączniki
-
- tramwajfiction.pdf
- fikcyjna mapa tramwajowa z 2036r.
- (184.1 KiB) Pobrany 230 razy
-
- Posty: 791
- Rejestracja: 26 gru 2005, 19:36
- Lokalizacja: Marki / Saska Kępa
Do tego schematu dodałbym jeszcze 2 rzeczy - (przynajmniej z moich okolic) - os. Derby i os. Regaty. Wcale nie jest nieprawdopodobne, że tam kiedyś tram pojedzie. Tamta okolica rozbudowuje się w atomowym tempie. Tamte rejony wyglądają trochę jak okolice Stadionu Legii albo 10-lecia - wszędzie dookoła żurawie.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
To niekoniecznie jest zaleta - ten węzeł i tak będzie skomplikowany, bez pięciowlotowej gwiazdy (pentagramu?) tramwajowegoBastian pisze: Tu rzeczywiście jest problem. A drugi ze zdecydowaniem się na jeden z nich: Nowostalowa lepiej obsługuje Targówek, z kolei św. Wincentego daje podłączenie do mostu Gdańskiego, ale i al. Tysiąclecia...
Niee, jeśli już, to chociaż po południowej części obwodnicy go przepleść najpierw.A może zrobić przedłużenie Stalowej, ale za torami wypuścić w Radzymińską?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 791
- Rejestracja: 26 gru 2005, 19:36
- Lokalizacja: Marki / Saska Kępa
Niestety tam to chyba nie będzie piętrowego budownictwa, a jak będzie to tylko do pewnego miejsca, bo położonym niedaleko Wałem Zawadowskim jeździ tir za tirem. Kilka raz tamtędy jechałem rowerem, nie wiem jak tam jest w zimie, ale w lato jadąc około 3 km. tą ulicą minęło mnie z 20 tirów. I wtedy stało się dla mnie jasne czemu ulica na takim zadu*** jest z tak dobrego asfaltu. Myślę, że tamta okolica może doczekać się maksymalnie przegubowców w najbliższych kilkudziesięciu latach, bo obok jest skład węgla, gdzie spychacz zsuwa z ogromnej góry do pociągu węgiel czy coś w tym stylu. Widok świetny, ale okolica mało atrakcyjna do zamieszkania, nawet jak będzie to reklamowane jako Wilanów.Bastian pisze:
10 OS. GÓRCZEWSKA - Górczewska - Powstańców Śląskich - Połczyńska - Ordona - Kasprzaka - Prosta - al. Jana Pawła II - Chałubińskiego - al. Niepodległości - Rakowiecka - Spacerowa - Gagarina - Nowoczerniakowska - Batalionu Bałtyk - Bartycka - Nowobartycka - Augustówka - WPT
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36653
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Dzięki za mapkę Ale jednak muszę zgłosić parę poprawek:
1) metro powinno przechodzić pod skrzyżowaniem Wolskiej z Płocką, a nie z Młynarską - dlatego tramwaj na Płockiej (jak chce m.in. SISKOM)
2) pętle GRABÓW i WPT na Puławskiej i na Augustówce, bez "wypustek"
CH TARGÓWEK zresztą też. Chyba, żeby podciągnąć wzdłuż Toruńskiej do CH MARKI...
3) brak Międzynarodowej między al. Waszyngtona a Grochowską
4) brak zjazdu Belwederską (no wiem, wiem... )
5) no i przejazd z Kasprzaka w Połczyńską powinien być przez Ordona, nie wprost.
1) metro powinno przechodzić pod skrzyżowaniem Wolskiej z Płocką, a nie z Młynarską - dlatego tramwaj na Płockiej (jak chce m.in. SISKOM)
2) pętle GRABÓW i WPT na Puławskiej i na Augustówce, bez "wypustek"
CH TARGÓWEK zresztą też. Chyba, żeby podciągnąć wzdłuż Toruńskiej do CH MARKI...
3) brak Międzynarodowej między al. Waszyngtona a Grochowską
4) brak zjazdu Belwederską (no wiem, wiem... )
5) no i przejazd z Kasprzaka w Połczyńską powinien być przez Ordona, nie wprost.
No toż Derby są, Trasa Olszynki Grochowskiej przechodzi dosłownie pod ich oknami A Regaty - może kiedyś, na razie jeszcze nieIkarus 5780 pisze:Do tego schematu dodałbym jeszcze 2 rzeczy - (przynajmniej z moich okolic) - os. Derby i os. Regaty.
Nie przesadzałbym - w kwestii tramwajów sytuację ratują dwa przejazdy pod torami kolejowymi - w rezultacie po żadnej stronie torów nie grozi nic więcej, niż prosty krzyżakGlonojad pisze:To niekoniecznie jest zaleta - ten węzeł i tak będzie skomplikowany, bez pięciowlotowej gwiazdy (pentagramu?) tramwajowego
Będzie, pytanie tylko, kiedy. Akurat tramwaj do WPT to oficjalnie istniejący projekt z częściowo opracowaną dokumentacją, nie żaden mój wymysłIkarus 5780 pisze:Niestety tam to chyba nie będzie piętrowego budownictwa
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
-
- Posty: 12141
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Czerniakowskiej-powsinskiej mi brakuje.
Miejsca jest tyle ze moznaby tam tgv puscic, szczegolnie na czerniakowskiej (gagarina-witosa).
Busy na brak popytu nie narzekaja, korki duze i napewno sie nie zmniejsza, o buspas bedzie ciezko.
W ogole kasacja trama do wilanowa to dla mnie jakas total zagadka jest.
Wypasiony kierunek pod trama (los 522 najlepszym tego dowodem).
Obwodnica pragi to chyba juz wiadome ze trama tam nie bedzie i nawet nie bedzie mozliwosci kiedys go tam dostawic z racji braku rezerwy szczegolnie przy wiatraku (bez roznicy ktory wariant przejscia przez wiatrak).
Miejsca jest tyle ze moznaby tam tgv puscic, szczegolnie na czerniakowskiej (gagarina-witosa).
Busy na brak popytu nie narzekaja, korki duze i napewno sie nie zmniejsza, o buspas bedzie ciezko.
W ogole kasacja trama do wilanowa to dla mnie jakas total zagadka jest.
Wypasiony kierunek pod trama (los 522 najlepszym tego dowodem).
Obwodnica pragi to chyba juz wiadome ze trama tam nie bedzie i nawet nie bedzie mozliwosci kiedys go tam dostawic z racji braku rezerwy szczegolnie przy wiatraku (bez roznicy ktory wariant przejscia przez wiatrak).