Dzięki za mapkę

Ale jednak muszę zgłosić parę poprawek:
1) metro powinno przechodzić pod skrzyżowaniem Wolskiej z Płocką, a nie z Młynarską - dlatego tramwaj na Płockiej (jak chce m.in. SISKOM)
2) pętle GRABÓW i WPT na Puławskiej i na Augustówce, bez "wypustek"

CH TARGÓWEK zresztą też. Chyba, żeby podciągnąć wzdłuż Toruńskiej do CH MARKI...

3) brak Międzynarodowej między al. Waszyngtona a Grochowską
4) brak zjazdu Belwederską (no wiem, wiem...

)
5) no i przejazd z Kasprzaka w Połczyńską powinien być przez Ordona, nie wprost.
Ikarus 5780 pisze:Do tego schematu dodałbym jeszcze 2 rzeczy - (przynajmniej z moich okolic) - os. Derby i os. Regaty.
No toż Derby są, Trasa Olszynki Grochowskiej przechodzi
dosłownie pod ich oknami

A Regaty - może kiedyś, na razie jeszcze nie
Glonojad pisze:To niekoniecznie jest zaleta - ten węzeł i tak będzie skomplikowany, bez pięciowlotowej gwiazdy (pentagramu?) tramwajowego

Nie przesadzałbym - w kwestii tramwajów sytuację ratują dwa przejazdy pod torami kolejowymi - w rezultacie po żadnej stronie torów nie grozi nic więcej, niż prosty krzyżak
Ikarus 5780 pisze:Niestety tam to chyba nie będzie piętrowego budownictwa
Będzie, pytanie tylko, kiedy. Akurat tramwaj do WPT to oficjalnie istniejący projekt z częściowo opracowaną dokumentacją, nie żaden mój wymysł
