Komunikacja w rejonie nowych hal kupieckich na Białołęce

Moderator: Wiliam

marekb
Posty: 1031
Rejestracja: 23 cze 2009, 11:08
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: marekb » 28 sie 2010, 9:40

Dęboszczak pisze:
marekb pisze: Obsługa "Stalowa" + niskopodłogowe przeguby?
ITSk
3 *ITSk ? Co 20 minut? Czy częstotliwość którejś z linii kursującej obok hal kupieckich zostanie zwiększona (oprócz 126) ?
Skoro ITS będzie na 12, które będzie miało zwiekszoną częśtotliwość, oraz na 426, co odda np MZA ?
marekb

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 28 sie 2010, 11:56

w DS jest wiecej wolnych przegubów wiec 426 mogłaby byc linia przegubową.

Awatar użytkownika
Patryk2222
Posty: 1305
Rejestracja: 10 lut 2007, 22:52
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Patryk2222 » 28 sie 2010, 12:00

marko80 pisze:w DS jest wiecej wolnych przegubów wiec 426 mogłaby byc linia przegubową.
Chyba żeby powietrze wozić w drugim członie.
A415>>3911>>3916>>3905>>4796>>4938 :?: >>5457>>1804

D2156HM6UT POWER >> http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=xyaT6AMVrU0
Ehhh wspomnienia ostatnią jazdą 5202 https://www.youtube.com/watch?v=xdPpMuFIcAg

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 28 sie 2010, 12:07

Patryk2222 pisze:
marko80 pisze:w DS jest wiecej wolnych przegubów wiec 426 mogłaby byc linia przegubową.
Chyba żeby powietrze wozić w drugim członie.
Powietrze w drugim członie w DS wozi bardzo duzo linii jakos to nikomu w ZTM nie przeszkadza. Chocby takie 114 czy 167 jezdza pustawe w DS.

radeom
Posty: 4231
Rejestracja: 22 lis 2007, 17:29

Post autor: radeom » 28 sie 2010, 12:48

marko80 pisze:Chocby takie 114 czy 167 jezdza pustawe w DS.
Taaa...114 jeździ bardzo puste.

jgas
Posty: 1401
Rejestracja: 28 gru 2006, 21:05
Lokalizacja: z ukrycia

Post autor: jgas » 28 sie 2010, 13:54

Z moich obserwacji z Bródna do Wilsona 114 w DS wozi muchy. Dalej frekwencja jest lepsza.

Awatar użytkownika
zeus
Posty: 822
Rejestracja: 03 kwie 2008, 20:21

Post autor: zeus » 28 sie 2010, 13:58

Osobiście uważam, że dopóki nie zostanie poszerzona Płochocińska (zgodnie z pierwotnymi planami dobudowania drugiego mostu przy Faelbet) dla Nieporętu, i tamtej części Białołęki szykuje się koszmar komunikacyjny. Teraz przynajmniej w weekendy można było płynnie odjechać do Modlińskiej (w DP straszne korki). A od września przy giełdzie będą korki 7 dni w tygodniu - typowo polskie myślenie najpierw budujemy potem myślimy o dojazdach :idea:

Kolejna paranoja to tworzenie 426 - na inne linie nie ma brygad ale na tą będą, i pewnie jeszcze przeguby do tego ](*,) IMO wystarczyłyby przeguby w DS na 705/735, i podbicie 176 w DS...
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi

526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE

Tak dla budowy parkingów Park & Ride

Awatar użytkownika
Patryk2222
Posty: 1305
Rejestracja: 10 lut 2007, 22:52
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Patryk2222 » 28 sie 2010, 14:05

zeus pisze:Osobiście uważam, że dopóki nie zostanie poszerzona Płochocińska (zgodnie z pierwotnymi planami dobudowania drugiego mostu przy Faelbet) dla Nieporętu, i tamtej części Białołęki szykuje się koszmar komunikacyjny. Teraz przynajmniej w weekendy można było płynnie odjechać do Modlińskiej (w DP straszne korki). A od września przy giełdzie będą korki 7 dni w tygodniu - typowo polskie myślenie najpierw budujemy potem myślimy o dojazdach :idea:

Kolejna paranoja to tworzenie 426 - na inne linie nie ma brygad ale na tą będą, i pewnie jeszcze przeguby do tego ](*,) IMO wystarczyłyby przeguby w DS na 705/735, i podbicie 176 w DS...
Przecież Dęboszczak napisał że na 416 będą solówki, ze 176 jest za daleko do centrum handlowego.
A415>>3911>>3916>>3905>>4796>>4938 :?: >>5457>>1804

D2156HM6UT POWER >> http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=xyaT6AMVrU0
Ehhh wspomnienia ostatnią jazdą 5202 https://www.youtube.com/watch?v=xdPpMuFIcAg

Awatar użytkownika
zeus
Posty: 822
Rejestracja: 03 kwie 2008, 20:21

Post autor: zeus » 28 sie 2010, 14:13

Patryk2222 pisze:Dęboszczak napisał że na 416 będą solówki
Fakt, nie rozczytałem jego szyfru "ITSk" ;-)
Patryk2222 pisze:176 jest za daleko do centrum handlowego.
Przecież jedt drugi wjazd od Marywilskiej
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi

526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE

Tak dla budowy parkingów Park & Ride

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36687
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 28 sie 2010, 14:20

zeus pisze:szykuje się koszmar komunikacyjny
Zdecydujcie się, nikt tam nie będzie jeździł, czy też tłum zakorkuje ulice? 8-(
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 28 sie 2010, 19:13

w DS to zadne marnowanie brygad bo kupa przegubów stoi bezrobotnych, przed godziną widziałem A 238 zmierzajacy ulicą Conrada w strone cm. północnego linia 409 w srodku tylko kierowca ani jednego pasazera. 114 widziane jakieś 45 minut na moscie grota w srodku 7-8 osob, ale przeguby szaleją az szok taka frekwencja. A szkoda im przegubów zeby udogodnic ludziom dojazd do centrym handlowego w ktorym moze beda jakies promocje jak to zwykle na otwarciu i to jeszcze w DS kiedy podkreslam masa przegubowców stoi w zajezdniach.

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 28 sie 2010, 20:12

marko80 pisze:
Patryk2222 pisze: Chyba żeby powietrze wozić w drugim członie.
Powietrze w drugim członie w DS wozi bardzo duzo linii jakos to nikomu w ZTM nie przeszkadza. Chocby takie 114 czy 167 jezdza pustawe w DS.
No przeciez. A na sw. Nowodwory to wszystko jezdzi zawsze pelne.
Wsiadz sobie w 114 o 7 na Chodeckiej lub o tej samej porze w 167 na Monte Cassino to porozmawiamy.
Wybory ida, 426!

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 28 sie 2010, 20:40

Dantte pisze:
marko80 pisze: Powietrze w drugim członie w DS wozi bardzo duzo linii jakos to nikomu w ZTM nie przeszkadza. Chocby takie 114 czy 167 jezdza pustawe w DS.
No przeciez. A na sw. Nowodwory to wszystko jezdzi zawsze pelne.
Wsiadz sobie w 114 o 7 na Chodeckiej lub o tej samej porze w 167 na Monte Cassino to porozmawiamy.
Wybory ida, 426!
Pisze o DS nie DP i nie 7 rano w DP chyba to rozrózniasz 426 ma jezdzic w DS tylko.

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 28 sie 2010, 20:43

marko80 pisze:
Dantte pisze: No przeciez. A na sw. Nowodwory to wszystko jezdzi zawsze pelne.
Wsiadz sobie w 114 o 7 na Chodeckiej lub o tej samej porze w 167 na Monte Cassino to porozmawiamy.
Wybory ida, 426!
Pisze o DS nie DP i nie 7 rano w DP chyba to rozrózniasz 426 ma jezdzic w DS tylko.
Ja mowie, ze 426 to papka przedwyborcza.
I rzeczywiscie, nie doczytalem. Masz racje, podrozuj w komfortowych warunkach w 167 na Monte Cassino o 13 badz 114 o 13 na Chodeckiej w DS.

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 28 sie 2010, 22:13

zeus pisze: Kolejna paranoja to tworzenie 426 - na inne linie nie ma brygad ale na tą będą, i pewnie jeszcze przeguby do tego ](*,) IMO wystarczyłyby przeguby w DS na 705/735, i podbicie 176 w DS...
tak, robić podjazdy liniami podmiejskimi, kursującymi raz na godzinę ](*,) przeguby na Choszczówce też genialne rozwiązanie...

ODPOWIEDZ