Strona 3 z 16
: 28 lis 2010, 19:56
autor: marko80
emyl pisze:Facet, no przecież napisałem właśnie o blokującym się 508.
tak na prawde lepsze zapełnienie 508/511 uzyskuje na przystanku park kaskada, bo to wyglada tak ze ludzie wychodzacy z metra którzy widza ze 508 badz 511 juz odjechał z petli nie chcac czekac na nastepny gonia szybko na park kaskada i tam sie potrafi wlac troche luda. Ale np e-4 w B tez nie odjezdza załadowany jakos super.
: 28 lis 2010, 19:58
autor: Emyl
Ja łażę na Kaskadę raczej dlatego, że tam mam wszystkie autobusy na jednym przystanku. Dochodzi tam jeszcze 186. Oprócz tego mogę sobie podjechać tylko na FSO przy pomocy 112/156/414, jako, że nie jadę na Tarchomin, a interesuje mnie przesiadka do siedemsetek.
: 28 lis 2010, 20:01
autor: marko80
własnie dlatego pisałem w innym watku ze te wozy wykorzystałbym inaczej. albo dał na 517 albo zrobil troche brygad przegubowych na 512/169. albo np ze dwie, trzy brygady przegubowe na 510, no rozne sa mozliwosci lepszego wykorzystania wozów, tylko wg ZTMu wszystko co jedzie do centrum marnuje sie przez stanie w korkach, choc wcale nie jest tak do konca.
: 28 lis 2010, 20:10
autor: Walas
Na 510 powinny iść przeguby natychmiast. Bo z opowieści jednego kierowcy, który to jeżdził w tym tygodniu wiem, że solówki nie nadają się na tę linię. Ruszył z DWC ze sporym zapełnieniem i jak dojechał na Rondo Radosława to było czarno od ludzi i począwszy od Rondo Radosława aż do prawie samych Nowodworów stał na przystankach po 4-5min a opóżnienie rosło(ponoć po -60' wtedy mieli). Solówki na 510 to
.
: 28 lis 2010, 20:12
autor: marko80
Walas pisze:Na 510 powinny iść przeguby natychmiast. Bo z opowieści jednego kierowcy, który to jeżdził w tym tygodniu wiem, że solówki nie nadają się na tę linię. Ruszył z DWC ze sporym zapełnieniem i jak dojechał na Rondo Radosława to było czarno od ludzi i począwszy od Rondo Radosława aż do prawie samych Nowodworów stał na przystankach po 4-5min a opóżnienie rosło(ponoć po -60' wtedy mieli). Solówki na 510 to
.
zatem policzmy jezeli załozymy ze 8 brygad wielkopojemnych chca dolozyc do 509 i 511 to gdyby obsadzic przegubami 510 to jak by to wygladalo. Akurat pasuje. 6 całek + 2 dodatki w B bo w A nie ma. Mozna chyba lepiej wykorzystac ten tabor.
[ Dodano: |28 Lis 2010|, 2010 20:28 ]
Walas pisze:Na 510 powinny iść przeguby natychmiast. Bo z opowieści jednego kierowcy, który to jeżdził w tym tygodniu wiem, że solówki nie nadają się na tę linię. Ruszył z DWC ze sporym zapełnieniem i jak dojechał na Rondo Radosława to było czarno od ludzi i począwszy od Rondo Radosława aż do prawie samych Nowodworów stał na przystankach po 4-5min a opóżnienie rosło(ponoć po -60' wtedy mieli). Solówki na 510 to
.
tylko to znowu mija sie z polityka ZTMu który ma na to argument."Chcesz jechac luzniej bierz 17 lub metro z centrum do marymontu a tak pakuj sie na co 3 minutowe 508 na wielkopojemnych" i argument wytracony z reki, mimo iz jest to argument w duzej mierze fałszywy, bo 510 podobnie jak 517 nie jest poprawne politycznie.
: 28 lis 2010, 21:20
autor: Emyl
marko80 pisze:bo 510 podobnie jak 517 nie jest poprawne politycznie.
www.instantsfun.es/chanchan
Nadużywasz zwrotu "niepoprawne politycznie". Bez przesady... Nie opłaca się. Nie podoba się. Nie wygląda dobrze w statystykach. Może coś takiego raczej.
: 28 lis 2010, 22:12
autor: chester
Dęboszczak pisze:jeszcze redutowa żegna się ze 136
Chodzi o DS? Chyba w DP nie ma redutowej?
: 29 lis 2010, 7:41
autor: pawcio
ZaciszaniN pisze:Dla mnie to jest marnotrawstwo, a nie zwiększenie planu.
I tak to rozwiązanie tymczasowe do rozpoczęcia bałaganu z metrem i bogatym sezonem wyłączeniowym TW.
: 29 lis 2010, 13:08
autor: bartoni722
ZaciszaniN pisze:180
4 brygady.
: 29 lis 2010, 13:30
autor: marko80
wpuszczenie rano 3 wtyczek na 511 oznacza ze bedzie kursowac co 3 minuty, to zupełnie niepotrzebnie, czestotliwosc co 6-7 minut jak teraz jest wystarczajaca, nie mozna ciagle tylko upychac dodatkowych wozów na białołeke. Fakt ze rano czesto jest niezabieralne ale nie oznacza ze trzeba tu pakowac wtyczki skoro te wozy jezeli mowa o doraznym wykorzystaniu wykorzystac można lepiej.
: 29 lis 2010, 14:42
autor: MisiekK
emyl pisze:(czy to wynika z przyblokowywania się na pętlach?)
Z pieprznika na Trasie AK i Modlińskiej - nietrudno to zgadnąć.
Walas pisze:Na 510 powinny iść przeguby natychmiast.
Są w DS.
Walas pisze:Bo z opowieści jednego kierowcy, który to jeżdził w tym tygodniu wiem, że solówki nie nadają się na tę linię.
A ja z opowieści innego wiem, że woził od Arkadii powietrze.
: 29 lis 2010, 15:38
autor: marko80
i co z tego ze na 510 sa przeguby w DS? Powinny byc w DP, moge ci wymienic gdzie jeszcze sa przeguby w DS:) np na 512, 127, 169, 123 a w DP solo. DS generuje duzo mniejsze potoki pasazerskie.
[ Dodano: |29 Lis 2010|, 2010 15:54 ]
a tu juz bardziej dokładne zmiany z przegubowca:
Początek grudnia przyniesie długo oczekiwany debiut przegubowych Solarisów z Mobilisu. Pierwsza partia tych wozów pojawi się w dni powszednie na liniach 114 (brygady 11 i 013), 180 (1, 8, 13, 14 i 015) oraz 190 (10, 13 i 019), a w dni wolne od pracy na 114 (4, 6 i 12) i 190 (1, 3 i 5). Pojawienie się nowych wozów pociągnie za sobą więcej zmian obsługowych.
12-metrowe Solarisy z Mobilisu kursujące dotychczas w dni powszednie na 180 przeniosą się na dwa dodatki na 174 obsługiwane dotychczas przez Stalową, a także na dwa nowe dodatki linii 114 kursujące na skróconej trasie z Metra Młociny do UKSW (zwiększona częstotliwość na tym odcinku). Na 180 w dni powszednie pozostaną już same autobusy wielkopojemne, także w dni wolne zakłady Woronicza i Kleszczowa będą tu wysyłać tabor dłuższy niż dotychczas.
Zajezdnia Stalowa dość mocno odczuje pojawienie się nowych mobilisowych przegubów – zmniejsza swe udziały na liniach 114, 174 i 190 na rzecz tego przewoźnika, oddaje też obsługę dodatku na 718 Ostrobramskiej, która po krótkiej przerwie wraca do obsługi tej linii. Uwolnione w ten sposób wozy kursować będą jako wtyczki na liniach 511 (trzy solówki w szczycie porannym) i 509 (cztery całodzienne przegubowe) – na tej ostatniej pojawi się także w szczycie przegubowa wtyczka z ITS. Ponadto Stalowa żegna się z obsługą linii 502, oddając swoje dwie świąteczne brygady Ostrobramskiej (w tym łączoną z linią 722), a żeby nie była na tych zmianach stratna, to przejmuje 2 świąteczne brygady linii 123 z Ostrobramskiej i 3 brygady 166 z PKSu.
Początek zimy to już definitywne zakończenie sezonu wyścigów oraz wycieczek do Ogrodu Botanicznego, stąd też zawieszona zostaje linia 300, a na 139 przez cały tydzień kursować będą już tylko 10-metrowe Urbinetka (znikają dwa sztywniaki z Woronicza w ds, a także dwie brygady łączone 108+139). Niewielkie wykorzystanie linii 210 sprawia, iż w soboty i święta zamiast Urbinetek kursować będą Alpina, pojawi się też brygada łączona 210+139 (Alpino), a w dni powszednie 304+134 (Libero). W dni wolne na linii 179 zamiast grodziskiej Scanii pojawi się jedna solówka z Woronicza. Kleszczowa żegna się z obsługą linii 122, a Redutowa ze 136. W dni powszednie z Woronicza po pięciu miesiącach przygody na 414 rozstaje się z tą linią, przekazując 3 popołudniowe dodatki na Kleszczową, za co przejmuje obsługę 3 popołudniowych dodatków na 136. Woronicza odda także na Redutową dwie brygady na 175 w dni powszednie, otrzymując w zamian dwie na 116, które zaczynają i kończą pracę na … Chomiczówce.
: 29 lis 2010, 16:01
autor: 195
marko80 pisze:Woronicza odda także na Redutową dwie brygady na 175 w dni powszednie, otrzymując w zamian dwie na 116, które zaczynają i kończą pracę na … Chomiczówce.
czemu tak dziwnie? beda platne te wycieczki na/z Chomiczowke/ki?
: 29 lis 2010, 16:17
autor: ashir
Przegubowiec twierdzi, że Mobilis wchodzi z 10 brygadami od środy. To jak to jest?
: 29 lis 2010, 16:37
autor: altar
195 pisze:marko80 pisze:Woronicza odda także na Redutową dwie brygady na 175 w dni powszednie, otrzymując w zamian dwie na 116, które zaczynają i kończą pracę na … Chomiczówce.
czemu tak dziwnie? beda platne te wycieczki na/z Chomiczowke/ki?
Czy to są brygady 8 i 15?