Komunikacja na Tarchominie i Nowodworach

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 9339
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 14 lut 2010, 9:14

Pociągi z Legionowa mają kursować co 15 minut w szczycie ;)
Pamiętasz co ile kursowało 198 w swoim pierwszym wcieleniu? Z drugiej strony nie jestem przekonany co do uruchomienia takiej linii - bo którą dowozówkę do Metra Marymont miano by w tym celu pociąć? Może 510? ;)

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7821
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 15 lut 2010, 0:17

person pisze:Pociągi z Legionowa mają kursować co 15 minut w szczycie ;)
Nadal nie daje to podstawy do wysyłania linii z Nowodworów i kombinowania z jej krańcowaniem. Zresztą chyba byśmy mieli w tych pociągach na Płudach pasażerów na dachach, bo pojedynczą jednostkę KM Legionowo bez problemu zapełni. A warto zauważyć, że część tych pociągów to będą pociągi mające trochę wcześniejszy start niż Legionowo i tam już puste nie są.
person pisze:Z drugiej strony nie jestem przekonany co do uruchomienia takiej linii


Ja tak - pod warunkiem, że pociąg będzie co 5 minut w szczycie.
person pisze:bo którą dowozówkę do Metra Marymont miano by w tym celu pociąć? Może 510? ;)
510? To już byłaby kasacja. I tak jest do odstrzału. Im szybciej odleci w niebyt tym lepiej.
Uważam, że prędzej trzeba pociąć 723 i ew. 801 z okazji S-9 jakby coś, a Legionowo niech organizuje mieszkańcom dojazd do stacji.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
zeus
Posty: 821
Rejestracja: 03 kwie 2008, 20:21

Post autor: zeus » 15 lut 2010, 10:43

MisiekK pisze:510? To już byłaby kasacja.
Żadna kasacja, bo co by ZTM powiedział pasażerom - skasowaliśmy i tyle :?: Jakieś skrócenie lub korekta trasy ewentualnie, żeby ZTM mógł podać oficjalnie "w celu poprawy komunikacji itp itd.." :idea:
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi

526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE

Tak dla budowy parkingów Park & Ride

Awatar użytkownika
Bernard
(MANiak3333)
Posty: 5091
Rejestracja: 09 sie 2006, 21:15
Lokalizacja: Legionowo/Rembertów

Post autor: Bernard » 15 lut 2010, 12:32

MisiekK pisze:Uważam, że prędzej trzeba pociąć 723 i ew. 801 z okazji S-9 jakby coś, a Legionowo niech organizuje mieszkańcom dojazd do stacji.
Z jakiej okazji pociąć 723. Przypomnę, że linia obsługuje Przystanek gdzie SKM nie dojedzie. W dodatku obsługuje obszary oddalone od kolei.
801 będzie pełniło rolę dowozówki do SKM bo przebiega najbliżej stacji. Na pocięcie nie zgodzi się też Jabłonna. Ale to już nie ten temat.
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14765
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 15 lut 2010, 12:41

MisiekK pisze:Uważam, że prędzej trzeba pociąć 723 i ew. 801 z okazji S-9 jakby coś, a Legionowo niech organizuje mieszkańcom dojazd do stacji.
Słucham? :-s Piastów ma pociąg znacznie częściej, niż Legionowo będzie miało, a mimo to nikt nie myśli o cięciu 716... Jeśli sama SKMka będzie w takcie 30/15/30 i do tego KMy będą ją uzupełniał, to wtedy owszem... ](*,)
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 | 36 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 414 | 523 | N43

drapka
Posty: 3502
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 15 lut 2010, 12:44

zeus pisze:Jakieś skrócenie lub korekta trasy ewentualnie, żeby ZTM mógł podać oficjalnie "w celu poprawy komunikacji itp itd.."
"Poprawa komfortu podróżowania komunikacją miejską" to się nazywa :)
Popatrz, jaka franca!

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7821
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 15 lut 2010, 12:49

Bernard pisze:Z jakiej okazji pociąć 723. Przypomnę, że linia obsługuje Przystanek gdzie SKM nie dojedzie. W dodatku obsługuje obszary oddalone od kolei.
UM Legionowo powinien zapewnić dojazd do stacji z obszaru obsługiwanego przez 723.
Bernard pisze:801 będzie pełniło rolę dowozówki do SKM bo przebiega najbliżej stacji.
Czyli też nie musi już tak często jeździć do Warszawy.
Bernard pisze:Na pocięcie nie zgodzi się też Jabłonna. Ale to już nie ten temat.
Wystarczy zrobić coś z 806 - dosilić i zamienić na 7xx, które dziś jest widmem.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
Patryk2222
Posty: 1088
Rejestracja: 10 lut 2007, 22:52
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Patryk2222 » 15 lut 2010, 19:17

MisiekK pisze:
Bernard pisze:Z jakiej okazji pociąć 723. Przypomnę, że linia obsługuje Przystanek gdzie SKM nie dojedzie. W dodatku obsługuje obszary oddalone od kolei.
UM Legionowo powinien zapewnić dojazd do stacji z obszaru obsługiwanego przez 723.
Bernard pisze:801 będzie pełniło rolę dowozówki do SKM bo przebiega najbliżej stacji.
Czyli też nie musi już tak często jeździć do Warszawy.
Bernard pisze:Na pocięcie nie zgodzi się też Jabłonna. Ale to już nie ten temat.
Wystarczy zrobić coś z 806 - dosilić i zamienić na 7xx, które dziś jest widmem.
Skoro już jesteśmy przy zmianie układu linii w Legionowie to ja mam taki mały projekt:

723 PKP LEGIONOWO PRZYSTANEK- Krakowska- Sobieskiego- Krasińskiego- Sowińskiego- Piłsudskiego- Kościuszki- Warszawska (...) ŻERAŃ FSO
731 BEZ ZMIAN
736 BEZ ZMIAN
7XX CHOTOMÓW-(...)JABŁONNA: Zegrzyńska- OBWODNICA- os. Przylesie (...) ŻERAŃ FSO

801 i 806 Kasacja

1. Linia 723 pełniła by rolę dojazdu Przystanku, os. Jagiellońska do stacji PKP( nie wszystkie kursy muszą jeździć do Warszawy )
2. Kasacja 806 tak jak to napisał MisiekK i 801 przyczynia się do powstania cało tygodniowej linii. Trasa linii z Chotomowa biegła by praktycznie tak samo jak 806 z małym wyjątkiem koło u. gminy skręcał by na obwodnicę, a od granicy z Warszawą jak 801.

I mam jedno pytanie jak już zostaną pocięte linie legionowskie to czy 508 albo E4 też zostanie pocięte?

Do adminów można by było kilka postów przenieść do odpowiedniego tematu.
A415>>3911>>3916>>3905>>4796>>4938 :?: >>5457>>1804

D2156HM6UT POWER >> http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=xyaT6AMVrU0
Ehhh wspomnienia ostatnią jazdą 5202 https://www.youtube.com/watch?v=xdPpMuFIcAg

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14765
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 15 lut 2010, 19:29

Patryk2222 pisze:I mam jedno pytanie jak już zostaną pocięte linie legionowskie to czy 508 albo E4 też zostanie pocięte?
A co ma piernik do wiatraka? 508 czy E4, to potną, jak tramwaj na Nowodwory dojedzie...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 | 36 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Patryk2222
Posty: 1088
Rejestracja: 10 lut 2007, 22:52
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Patryk2222 » 15 lut 2010, 20:26

Wolfchen pisze:
Patryk2222 pisze:I mam jedno pytanie jak już zostaną pocięte linie legionowskie to czy 508 albo E4 też zostanie pocięte?
A co ma piernik do wiatraka? 508 czy E4, to potną, jak tramwaj na Nowodwory dojedzie...
A niby czemu E4 zatrzymuje się na Modlińskiej? Jak tramwaj dojedzie to zlikwidują 508, E4 i parę innych.
A415>>3911>>3916>>3905>>4796>>4938 :?: >>5457>>1804

D2156HM6UT POWER >> http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=xyaT6AMVrU0
Ehhh wspomnienia ostatnią jazdą 5202 https://www.youtube.com/watch?v=xdPpMuFIcAg

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14765
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 15 lut 2010, 20:53

Myślisz, że na Ekspresowej większość kursów jest zabieralna? 8-(
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 | 36 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Patryk2222
Posty: 1088
Rejestracja: 10 lut 2007, 22:52
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Patryk2222 » 15 lut 2010, 20:58

Wolfchen pisze:Myślisz, że na Ekspresowej większość kursów jest zabieralna? 8-(
Powiem ci że ja nie mam pojęcia, a ty masz jakieś dane czy wiesz to ze słyszenia?
A415>>3911>>3916>>3905>>4796>>4938 :?: >>5457>>1804

D2156HM6UT POWER >> http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=xyaT6AMVrU0
Ehhh wspomnienia ostatnią jazdą 5202 https://www.youtube.com/watch?v=xdPpMuFIcAg

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14765
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 15 lut 2010, 21:06

Przy tej pogodzie nie będę tam stał, ale miałem okazję dosyć często jeździć rano we wrześniu i panował dosyć duży ścisk, a na Ekspresowej jeszcze gratisowi pasażerowie...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 | 36 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 414 | 523 | N43

kebe

Post autor: kebe » 15 lut 2010, 21:15

Ehh a ja ostatnio wspominałem czasy jak to w E4 było ścisk... Teraz przynajmniej z mojego doświadczenia nie jest tragicznie. Miejscami to nawet można na Ratuszu usiąść.

Co to Legionowa to ja jestem osobiscie za obcięciem 801 na rzecz jakieś lokalnej dowozówki, która mogłaby z PKP L-wo Przystanek jeździć do PKP Legionowo i obsługiwać dodatkowo os Jagielońska i Sobieskiego. Linia 723 i 731 jest wg mnie obecnie naprawdę optymalnie ułożona jeżeli chodzi o zasięg do którego ma docierać.

Dęboszczak
Posty: 1852
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 15 lut 2010, 21:19

Patryk2222 pisze:
Skoro już jesteśmy przy zmianie układu linii w Legionowie to ja mam taki mały projekt:

723 PKP LEGIONOWO PRZYSTANEK- Krakowska- Sobieskiego- Krasińskiego- Sowińskiego- Piłsudskiego- Kościuszki- Warszawska (...) ŻERAŃ FSO
731 BEZ ZMIAN
736 BEZ ZMIAN
7XX CHOTOMÓW-(...)JABŁONNA: Zegrzyńska- OBWODNICA- os. Przylesie (...) ŻERAŃ FSO

801 i 806 Kasacja

1. Linia 723 pełniła by rolę dojazdu Przystanku, os. Jagiellońska do stacji PKP( nie wszystkie kursy muszą jeździć do Warszawy )
2. Kasacja 806 tak jak to napisał MisiekK i 801 przyczynia się do powstania cało tygodniowej linii. Trasa linii z Chotomowa biegła by praktycznie tak samo jak 806 z małym wyjątkiem koło u. gminy skręcał by na obwodnicę, a od granicy z Warszawą jak 801.

I mam jedno pytanie jak już zostaną pocięte linie legionowskie to czy 508 albo E4 też zostanie pocięte?

Do adminów można by było kilka postów przenieść do odpowiedniego tematu.
To ja mam taki plan:
723 731 Mickiewicza - Sowińskiego - Warszawska /1 przez przylesie druga przez Modlińską/ - Żerań FSO 15/30/30
Linia dowozowa:
L1
PKP Przystanek - Krakowska-Sobieskiego - Piłsudskiego - PKP Legionowo 10/15/15
L2
Os. Młodych/Starostwo - trasa 731 - Warszawska- Jagiellońska- Słowackiego - PKP Legionowo - Pisłudskiego - Sowińskiego - Mickiewicza 15/30/30
736 od Zegrzyńska/Strużańska jak L2
odzysk 10 brygad przegubowych DP i 2 DS.

Zablokowany