: 16 sty 2011, 11:19
To go aż pod "Warszawiankę" wywiezli ?5690 pisze:hali od strony konduktorskiej
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
To go aż pod "Warszawiankę" wywiezli ?5690 pisze:hali od strony konduktorskiej
Full opcja sosna i te obsrane rurki kojarzą mi się tylko z jednym wozem - 6876Szop pisze:dlaczego Jelcze, a nawet Ikarusy remontuje się bardzo starannie, a w Neoplanach wszystko wygląda jak na tym obrazku - z jednej strony nowe laminaty i obicia siedzeń, z drugiej - rdza, obdrapane rurki i prowizoryczne mocowania? Czy może razem z nowym malowaniem przyszły nowe standardy?
Czy Jelcza remontuje się staranniej? Porównywalnie... Każdy remont (z wyjątkiem Ikarusów) odbywa się na zasadzie demontażu wszystkiego, co przymocowane do podłogi, potem to wraca na swoje miejsce (w Ikarusie demontuje się wszystkoSzop pisze:[url=http://img46.imageshack.us/img46/5117/neoko.th.jpg]Obrazek[/URL]
dlaczego Jelcze, a nawet Ikarusy remontuje się bardzo starannie, a w Neoplanach wszystko wygląda jak na tym obrazku - z jednej strony nowe laminaty i obicia siedzeń, z drugiej - rdza, obdrapane rurki i prowizoryczne mocowania? Czy może razem z nowym malowaniem przyszły nowe standardy?
Ja też go widziałem.fluger pisze:Dziś widziałem odremontowane cudo odkurzacza przegubowego Jelcza na linii 171.
Wydawało mi się, że raczej na 14/171. Enyłej jechałem nim kawalek - z zewnątrz może wyglądać inaczej, ale w środku szału nie ma. Wymieniono podsufitkę, jakieś laminaty i tego typu bajery, najbardziej rzucają się w oczy czarne obramówki szyb, szczególnie w drzwiach - są naprawdę czarne. Śladem po tych malunkach są także czarne plamki w różnych miejscach na szybachashir pisze:Ja też go widziałem.fluger pisze:Dziś widziałem odremontowane cudo odkurzacza przegubowego Jelcza na linii 171.On jeździ na 4/171.
Oj tak, jechałem tym cudem, z każdą taką akcją nabieram większego szacunku do mechaników z zajezdni tramwajowych a zwłaszcza T3, z wyłączeniem R4.Tyrystor pisze:
Zresztą wolę prowizorkę z ORT niż prowizorkę z Kleszczowej - w jednym z Urbino 15 (ex. Redutowa) zbiła się lewa szyba (wiatrołap) obok drzwi środkowych. Zastąpiono ją innym wiatrołapem... Rodem z lewara. Nie mieścił się cały, więc został zwężony. Nie zajął również całej przestrzeni po szybie (w pionie), zatem dodatkowym elementem mocującym go jest fragment poręczy również z lewara. Poręcz jest czarna, ale czarnego mocowania do poręczy pionowej już nie było pod ręką, więc zamontowano żółte. I jest pięknie.
Dziwi mnie, że nikt kierowców nie informuje oficjalnie jak się rozłącza przystankowy, żeby zjechać do zakładu o własnych siłach. Swoją drogą czy te nowsze SU z MZA mają awaryjny wyłącznik przystankowego w kabinie?fluger pisze:Dziś w jednej z deskorolek urwało się jedne ze skrzydeł środkowych drzwi.
Autobus taki przy otwartych drzwiach nie ruszy ponieważ włącza się blokada. Niech bieglejsi się wypowiedzą na ten temat. Taka mała awaria, a unieruchamia cały pojazd.
Ktoś kto o tym zadecydował, doskonale wie, do czego wykorzystałaby tę wiedzę część kierowcówSzeregowy_Równoległy pisze:Dziwi mnie, że nikt kierowców nie informuje oficjalnie jak się rozłącza przystankowy, żeby zjechać do zakładu o własnych siłach.
To przez paru, dalej wierzę, że niewielu, idiotów wozy mają stać na awariach zamiast zjechać? Dla mnie to bez sensu. Chociaż łatwiej w ten sposób, niż tępić kretynów jeżdżących z odpiętą blokadą.Adam G. pisze:Ktoś kto o tym zadecydował, doskonale wie, do czego wykorzystałaby tę wiedzę część kierowcówSzeregowy_Równoległy pisze:Dziwi mnie, że nikt kierowców nie informuje oficjalnie jak się rozłącza przystankowy, żeby zjechać do zakładu o własnych siłach.
Myślę że w przypadku zgłaszania awarii drzwi dyżurny poinformuje, jak w danym wozie wyłączyć blokadęSzeregowy_Równoległy pisze:To przez paru, dalej wierzę, że niewielu, idiotów wozy mają stać na awariach zamiast zjechać? Dla mnie to bez sensu. Chociaż łatwiej w ten sposób, niż tępić kretynów jeżdżących z odpiętą blokadą.Adam G. pisze:Ktoś kto o tym zadecydował, doskonale wie, do czego wykorzystałaby tę wiedzę część kierowców