Sąd nad 14

Moderator: Wiliam

ness
Posty: 1029
Rejestracja: 13 lut 2007, 20:19
Lokalizacja: pro-Q3dm6

Post autor: ness » 19 lut 2011, 15:13

Po odpaleniu mostu pln i degradacji zerania mozna cos pomyslec nad 18 czy jest sens ja ciagac w pulawska i na sluzewiec. Potencjal dalekobiezny tej linii spadnie.
Jesli chodzi o 36 nie wiem czy jest sens laczenia bezposrednio tramem pulawska-marszalkowska-andersa-mickiewicza.
Dalekobieznie raczej bez szans z metrem. Krotsze relacje mozna machnac 10tka 15 (na potok) czy 18stka (w obecnej formie).

Co do 14 majac 2 opcje z pulawskiej do politechniki czyli 10 i 14 nie ma sie co oszukiwac ta pierwsza ma o wiele wiekszy potencjal tranzytowy przez nowowiejska (central onz biurowa wola) niz 14 na ochote.
W zwiazku z tym widzialbym 10 co 5. Na dzien dziesiejszy a tym bardziej 'jutro' (tory dalej w kasprzaka).
Co do szybkosci 14 to do narutowicza z rakowieckiej moze i jest szybsza niz 167 z dralowaniem z lotnika w pakiecie czy przesiadka przy KO, ale juz do BW z ursynowskiej czy nawet rakowieckiej busy 167 i 172 zwykle machaja to szybciej.
Jak nie ma jakiegos burdelu typu sniezyca albo swiatla na rzs padna i 3/4 ochoty stoi to bus wygrywa.
Jedyny minus to niepunkutualnosc busow, ale moje kursy 167 (lekko po 7 z bw) jezdza o czasie.

Dopoki nie bedzie trama przez PM i bw-rakowiecka/woloska nie bedzie sie jechalo 8 min tramem dopoty busy beda bezkonkurencyjne w wiekszosci relacji.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27433
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 19 lut 2011, 15:17

ness pisze:W zwiazku z tym widzialbym 10 co 5.
I 35 co 10 jako jedyne na Filtrowej? Czy cztery sloty na Nowowiejskiej? 8-(
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

ness
Posty: 1029
Rejestracja: 13 lut 2007, 20:19
Lokalizacja: pro-Q3dm6

Post autor: ness » 19 lut 2011, 15:19

comeback 15

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27433
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 19 lut 2011, 15:23

ness pisze:comeback 15
W sile?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

ness
Posty: 1029
Rejestracja: 13 lut 2007, 20:19
Lokalizacja: pro-Q3dm6

Post autor: ness » 19 lut 2011, 15:24

co 10.

Tylko nie wiem jakie sa plany co do 6tki. Czy slowackiego ma jezdzic jakis tram czy do czasu mostu krasinskiego tory do zaorania.

Chyba ze na potok ma byc co 5 tramwaj?

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27433
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 19 lut 2011, 15:27

ness pisze:co 10.
Aha. A fakt, że obecnie tramwaje na Filtrowej są ledwo zabieralne przy częstotliwości co 5 nie daje ci nic do myślenia, jak mniemam?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36671
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 19 lut 2011, 15:33

O 10 co 5 sam myślę od dawna, to ma ręce i nogi (z wchłonięciem 5 i 14, ubiciem 8 itp.).

Natomiast Filtrowa co 10 to za mało. Tu sporo by wyjaśnił los 4 po uruchomieniu M2C...
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

ness
Posty: 1029
Rejestracja: 13 lut 2007, 20:19
Lokalizacja: pro-Q3dm6

Post autor: ness » 19 lut 2011, 15:50

A wejda na banacha/okecie 2 silne linie?
Chyba nie.
Skroty z narutowicza (14) juz byly grane jak to wygladalo chyba pamietasz.
Zreszta sporo pas odpadlo w szczycie na TL do busow.

Poza tym takie oblozenie na filtrowej to nie nowosc zawsze tak bylo i zawsze tramy jezdzily te 10-12 razy/h. Widac ZTM uznaje ze nie potrzeba wiecej wiec nie ma co rozwazac silniejszych linii bo i tak ich tam nie bedzie.

Zreszta chyba wiekszy problem jest w godz okolopoludniowych, jak studenci sie przemieszczaja po miescie na zajecia a po TL nic nie jezdzi (523 i 188 co 20 187 co 15).

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36671
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 19 lut 2011, 15:58

ness pisze:Poza tym takie oblozenie na filtrowej to nie nowosc zawsze tak bylo i zawsze tramy jezdzily te 10-12 razy/h. Widac ZTM uznaje ze nie potrzeba wiecej wiec nie ma co rozwazac silniejszych linii bo i tak ich tam nie bedzie.
No ale w tej chwili masz tam dwie linie co 10, więc można albo zostawić status quo (kwestia tras i numerów), albo zastąpić jedną linią, ale wtedy koniecznie silną. I przecież o tym tu mowa, bo - jak rozumiem - 10 co 5 oznaczałaby kasację 14, nie?
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Pan Piotr
(XXXX)
Posty: 865
Rejestracja: 26 sie 2007, 18:42
Lokalizacja: Warszawski Uniwersytet Medyczny

Post autor: Pan Piotr » 19 lut 2011, 16:11

Bastian pisze:
ness pisze:Poza tym takie oblozenie na filtrowej to nie nowosc zawsze tak bylo i zawsze tramy jezdzily te 10-12 razy/h. Widac ZTM uznaje ze nie potrzeba wiecej wiec nie ma co rozwazac silniejszych linii bo i tak ich tam nie bedzie.
No ale w tej chwili masz tam dwie linie co 10, więc można albo zostawić status quo (kwestia tras i numerów), albo zastąpić jedną linią, ale wtedy koniecznie silną. I przecież o tym tu mowa, bo - jak rozumiem - 10 co 5 oznaczałaby kasację 14, nie?
Przez rok tj. od kwietnia 2008 do marca 2009 było niby 15 kursów/h - 14 co 6 i 35 co 12.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36671
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 19 lut 2011, 16:11

Ale wtedy rzeczywiście nie było buspasa.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Pan Piotr
(XXXX)
Posty: 865
Rejestracja: 26 sie 2007, 18:42
Lokalizacja: Warszawski Uniwersytet Medyczny

Post autor: Pan Piotr » 19 lut 2011, 16:32

pawcio pisze:
XXXX pisze:Chyba, że ZTM planuje słabsze 15, za cenę utrzymania silnej 18, skomplikowane się robi.
Sprawa jest trudna, bo na Marszałkowskiej są cztery końcówki na północy do obsłużenia, a na podbicie którejkolwiek częstotliwości nie ma brygad.
Na razie to jedna końcówka ma podbitą częstotliwość :D

Metodą byłoby odejście od sztywnego taktu 5/10 i poza szczytowego 7,5/15... Glonojad np. proponował co 10 przez cały dzień w dni powszednie, jakby to miało być np. 7,5/10/10 to linia byłaby obiektywnie częsta, mniej brygadożerna, a wysoka częstotliwość pozwoliłaby na uniknięcie konieczności koordynacji z pozostałymi.

I przy takim układzie zostawałoby:
( koordynacja 4/19 - PL. BANKOWY - KRÓLIKARNIA )
4 - co 7,5/10/10 ( trasa bez zmian )
19/35 - co 7,5/10/10 Służewiec - Nowe Bemowo


( koordynacja 15/18 - MURANOWSKA - BITWY WARSZAWSKIEJ )
15 - z Okęcia na Marymont co 10/15/15
18 - z Banacha na Żerań FSO co 10/15/15

Nowowiejska - 12 kursów/h
Marszałkowska - 28 kursów/h
Puławska = 22 kursy/h

14>>> Kasacja

Suma Sumarum:
linie obsługujące ciąg Marszałkowska-Puławska mają jednakowy takt
linie obsługujące ciąg Marszałkowska-Nowowiejska mają jednakowy takt
likwidacja nadpodaży na Puławskiej i nietworzenie nowej nadpodaży na Marszałkowskiej
nie trzeba dodawać brygad -18 traci połowę brygad, likwidujemy 14, a 19/35 ma krótszą trasę.

ness
Posty: 1029
Rejestracja: 13 lut 2007, 20:19
Lokalizacja: pro-Q3dm6

Post autor: ness » 19 lut 2011, 16:34

Bastian pisze:
ness pisze:Poza tym takie oblozenie na filtrowej to nie nowosc zawsze tak bylo i zawsze tramy jezdzily te 10-12 razy/h. Widac ZTM uznaje ze nie potrzeba wiecej wiec nie ma co rozwazac silniejszych linii bo i tak ich tam nie bedzie.
No ale w tej chwili masz tam dwie linie co 10, więc można albo zostawić status quo (kwestia tras i numerów), albo zastąpić jedną linią, ale wtedy koniecznie silną. I przecież o tym tu mowa, bo - jak rozumiem - 10 co 5 oznaczałaby kasację 14, nie?
Tyle ze na wyscigach jest miejsce i sa rzut beretem od wilanowskiej (brygada wiecej i mamy silna 10tke na wyscigach).
Zeby popchnac wszystko z filtrowej na okecie trzeba ze 3 w szczycie no i wygospodarowac miejsce (chyba ze sie motorowi beda przesiadac.

Gdyby sie dalo to ja jestem jak najbardziej za. Dziesiejszy uklad jest kulawy. Niby 14 pusta ma zwijac wiekszosc, a nabite 35 podjezdac tylko po niedobitki 7-3-7-3, ale zdarza sie dokladnie odwrotnie :>
Dosc rowno napelnione co 5 z okecia znacznie poprawiloby sytuacje nawet przy takiej samej ilosci slotow.

A, no i co ze slowackiego przyjmujac ze silne 15 smiga na potok mickiewicza?

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36671
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 19 lut 2011, 16:39

ness pisze:A, no i co ze slowackiego
6 wystarczy. Do Śródmieścia jest metro i akurat tam musieli się do niego przyzwyczaić.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Pan Piotr
(XXXX)
Posty: 865
Rejestracja: 26 sie 2007, 18:42
Lokalizacja: Warszawski Uniwersytet Medyczny

Post autor: Pan Piotr » 19 lut 2011, 16:41

Bastian pisze:
ness pisze:A, no i co ze slowackiego
6 wystarczy. Do Śródmieścia jest metro i akurat tam musieli się do niego przyzwyczaić.
Przytyk w stronę Powsina robisz tym "akurat tam":?:

ODPOWIEDZ