Strona 3 z 5

: 20 sie 2011, 10:38
autor: SławekM
bartoni722 pisze:Co jeździ na L-1, L-2, L-3, L-4, L-5 i L-13? Na których można liczyć na jakiegoś nie-vanika tylko na autobus?
L-1, L-3 i L-4 są w postaci MK2 więc jeżdżą
L-1 > http://www.phototrans.eu/14,490441,0,BM ... XL_23.html
L-3 i L-4 http://www.phototrans.eu/14,476836,0,Me ... DI_14.html (oczywiście różne generacje Sprinterów)

L-2, L-5 i L13 to PKS Warszawa więc Solina lub Melon, czasem coś większego...

: 20 sie 2011, 10:40
autor: bartoni722
To fajnie, bo kiedyś widziałem jakiegoś busika na L13, dobrze że te czasy minęły :)

: 20 sie 2011, 10:50
autor: SławekM
Chodzi o ex zyrardowskiego z PKS Grodzisk ;P http://www.phototrans.eu/14,447334,0,Vo ... _RP26.html

Z racji, że często lubił się psuć (czego chcieć od złoma), to jeździła Scania CN270UB ;)

: 22 sie 2011, 11:34
autor: bartoni722

: 14 paź 2011, 14:10
autor: Bernard
Obrazek

Zmiany w kursowaniu autobusu linii L-10

Szanowni Pasażerowie, W związku z licznymi prośbami mieszkańców, informujemy, że od poniedziałku 17 października kursy linii L-10 odjeżdżające z PKP Legionowo o godz. 7 rano i 17.15 zostają skierowane przez Michałów – Reginów (Cegielnię) i dalej przez Wieliszew z przystankiem przy Urzędzie Gminy.
http://wieliszew.pl/index.php?cmd=aktua ... az&id=1733

: 18 paź 2011, 9:32
autor: Bernard
Od nowego roku w Wieliszewie podwyżka cen biletów.

Ulgowy: 1,50
Normalny: 3,00

W tej chwili jest rozpisywany przetarg na przewoźnika, który będzie obsługiwał linie przez okres 2,5 roku.

Jeśli chodzi o L-9 to dochodzą sygnały z os. Młodych z Legionowa dla czego autobus jeździ tylko kilka razy dziennie, że jest tańszy, lepszy. Po podwyżce już tak nie będzie dobrze.

L10 natomiast w porannym szczycie jest niezabieralny. Niestety w przetargu zapisany był mały autobus więc nie bardzo jest tutaj pole manewru.

Tak więc od 1.01.2012 czekają nas pewne zmiany.

: 21 paź 2011, 15:11
autor: Bernard
Obrazek

L10 - chcemy większych autobusów

Mieszkańcy Wieliszewa domagają się od władz gminy wymuszenia na stołecznym Zarządzie Transportu Miejskiego, odpowiedzialnym za obsługę linii L10, uruchomienia na trasie większych autobusów.


Mieszkańcy proszą o większe wozy, albo o poprawę częstotliwości ich kursowania. - Obecnie w godzinach porannych i między 14.00 a 16.00 autobus jest tak zapchany, że często nie jest w stanie zabrać pasażerów z przystanków. Czy można coś z tym zrobić? - pyta pani Joanna. Takich i podobnych pytań wpływa do wójta Wieliszewa Pawła Kownackiego znacznie więcej. W busach, które obecnie obsługują tę linię, jest około 20 miejsc siedzących i bardzo mało stojących - a zainteresowanie i potrzeby dużo większe.

Mieszkańcy podkreślają również, że autobusy nie trzymają się rozkładu. - Nie mówię tutaj o kilkuminutowych opóźnieniach, ale o tym, że uczniowie nie mają możliwości dotarcia do szkoły na godzinę 8.00 (nie wszystkie placówki zaczynają lekcje o 8.15) - dodaje pani Joanna. Zdaniem pasażerów zdarza się, że autobusy w ogóle nie docierają na przystanki.

Do końca roku bez zmian
Wójt obiecuje postarać się o uruchomienie na trasie bardziej pojemnych pojazdów. Prosi jednak, by dać mu trochę czasu. - Nie da się szybko rozwiązać kwestii wielkości autobusów, ponieważ w przetargu zostały ujęte takie, jakie kursują obecnie. Oczywiście będę starał się wpłynąć na ZTM, by tę linię w godzinach szczytu porannego i popołudniowego obsługiwały większe autobusy - mówi Paweł Kownacki.

Nadzieje mieszkańców na większe autobusy jeszcze w tym roku rozwiewa ZTM. - Do końca bieżącego roku obowiązuje przetarg na obsługę tej linii, z konkretną liczbą wozokilometrów i konkretnym rodzajem autobusu - mówi Paweł Olek z biura prasowego ZTM. Dodaje jednak, że zmiany mogą nastąpić od nowego roku. - Pod koniec tego roku ogłosimy nowy przetarg, który będzie uwzględniał pojemniejsze autobusy na tej linii od 1 stycznia 2012 roku - dodaje rzecznik ZTM.

Maciej Kamiński
http://www.gazetaecho.pl/l10-chcemy-wie ... usow_58528

: 11 lis 2011, 0:57
autor: fraktal
Od 11 listopada na liniach L15 i L16 są wykazane kursy niskopodłogowe. To chyba pierwsze elki z niskaczami w rozkładzie, a to o tyle dziwne, że w przetargu nie było ani słowa, żeby na tych liniach pojawiały się autobusy z obniżoną podłogą. Ciekawe, czy to błąd ZTM-u, czy też na tym też będą jeździły Ambassadory.

: 15 lis 2011, 8:22
autor: Michał J
L11 jest cały czas (poza początkiem) niskopodłogowe.

: 16 lis 2011, 22:17
autor: SławekM
fraktal pisze:Od 11 listopada na liniach L15 i L16 są wykazane kursy niskopodłogowe. To chyba pierwsze elki z niskaczami w rozkładzie, a to o tyle dziwne, że w przetargu nie było ani słowa, żeby na tych liniach pojawiały się autobusy z obniżoną podłogą. Ciekawe, czy to błąd ZTM-u, czy też na tym też będą jeździły Ambassadory.
Przez krótki czas w rozkładzie L-6 też było, po czym znikło

: 28 lis 2011, 23:13
autor: eMeLPe
Dwie Bovy: WE 3234Y i WI 78065 pojawiły się na L11...

KLIK

Rano rzekomo pojawiła się jeszcze trzecia... Trasa objazdowa dała się we znaki Berkhofowi czy jak... ?

: 29 lis 2011, 23:59
autor: Michał J
To chyba raczej chodzi o ten objazd. O ile przez Plantową w szczycie się wyrabiali jednym autobusem ze wszystkimi kursami, to jeżdżąc Wojska Polskiego do Powstańców może być smutek z czasem i stąd potrzebny drugi (i może trzeci) wóz :-k

: 07 gru 2011, 22:56
autor: Bernard

: 16 gru 2011, 19:00
autor: michalek^
Dziś rozmawiałem z kierowcą PKS (L-9), który powiedział, że umowa z nimi kończy się 31.12.2011 a nowy przetarg jest od 01.02.2012, co będzie w ciągu tego jednego miesiąca, stycznia?

: 16 gru 2011, 19:03
autor: SławekM
michalek^ pisze:Dziś rozmawiałem z kierowcą PKS (L-9), który powiedział, że umowa z nimi kończy się 31.12.2011 a nowy przetarg jest od 01.02.2012, co będzie w ciągu tego jednego miesiąca, stycznia?
PKS będzie bez zmian. Umowa przewiduje wydłużenie o max 2 miesiące obsługe linii.