: 07 wrz 2006, 23:05
"Nówka" sztuka
http://funthomas.info/galeria/details.php?image_id=1781
http://funthomas.info/galeria/details.php?image_id=1781
No cóż, biorąc pod uwagę że jest on młodszy od 13N o około 10 lat (prod 1976-77), do tego w latach 1992-93 gruntownie zmodernizowany (modernizacja układu rozruchu i wstawienie niskopodłogowego członu) dzięki czemu może z powodzeniem udawać 112N to ja temu nie dziwięinż. Glonojad pisze:Prawie jak Bombardier .
Z drugiej jednak strony, wolę go niż 13N
Przepraszam Cię, ale porównywanie 112N do N8S jest dalece niestosowne. Stwierdzenie, że N8S może udawać 112N niemal rozbawiło mnie do łezmkm101 pisze:No cóż, biorąc pod uwagę że jest on młodszy od 13N o około 10 lat (prod 1976-77), do tego w latach 1992-93 gruntownie zmodernizowany (modernizacja układu rozruchu i wstawienie niskopodłogowego członu) dzięki czemu może z powodzeniem udawać 112N to ja temu nie dziwię
Możesz rozwinąć myśl? Jakoś nie łapię tego podwawelskiego dowcipu...mokum pisze: Przepraszam Cię, ale porównywanie 112N do N8S jest dalece niestosowne. Stwierdzenie, że N8S może udawać 112N niemal rozbawiło mnie do łez
Po pierwsze, jako nowy użytkownik dzień dobry wszystkim i pozdrawiam ze Smokogrodumkm101 pisze: Możesz rozwinąć myśl? Jakoś nie łapię tego podwawelskiego dowcipu...
O, kogóż ja widze! Witam na forum!Misiek_Krakow pisze:Po pierwsze, jako nowy użytkownik dzień dobry wszystkim i pozdrawiam ze Smokogrodu
Też tego nie rozumiem. Krakowskie naprawy główne są robione solidnie, wagony po nich wyglądają bardzo porządnie.Misiek_Krakow pisze:zakup wiedeńczyków kosztem kasacji 105tek (do tego wybór wagonów do kasacji - 5-6 lat po NG...)
1. N8S pod względem użytkowym - wagon dwustronny, dwukierunkowy. 112N - jednostronny, jednokierunkowy.mkm101 pisze:Możesz rozwinąć myśl? Jakoś nie łapię tego podwawelskiego dowcipu...mokum pisze: Przepraszam Cię, ale porównywanie 112N do N8S jest dalece niestosowne. Stwierdzenie, że N8S może udawać 112N niemal rozbawiło mnie do łez
Koledze prawdopodobnie chodziło nie o dokładne wymiary, tylko że ma jedne drzwi na wózki inwalidzkie i "w miarę" nowoczesny układ napędowymokum pisze:
1. N8S pod względem użytkowym - wagon dwustronny, dwukierunkowy. 112N - jednostronny, jednokierunkowy.
2. Pod względem gabarytów - N8S - wagon o długości - 26,080 mm , 112N - 19,650 m
3. Pod względem technicznym - N8S - wagon ośmioosiowy trójczłonowy, 112N - sześcioosiowy dwuczłonowy.
Może nie wszystko stracone, Śląsk się nimi nacieszyTLG pisze:Też tego nie rozumiem. Krakowskie naprawy główne są robione solidnie, wagony po nich wyglądają bardzo porządnie.Misiek_Krakow pisze:zakup wiedeńczyków kosztem kasacji 105tek (do tego wybór wagonów do kasacji - 5-6 lat po NG...)
Może, to już mkm101 musiałby napisać, w każdym razie zdziwiło mnie takie stwierdzenie z Jego strony, bo moim zdaniem wiedzę w tematach tramwajowych ma sporąpiotram pisze:Koledze prawdopodobnie chodziło nie o dokładne wymiary, tylko że ma jedne drzwi na wózki inwalidzkie i "w miarę" nowoczesny układ napędowymokum pisze:1. N8S pod względem użytkowym - wagon dwustronny, dwukierunkowy. 112N - jednostronny, jednokierunkowy.
2. Pod względem gabarytów - N8S - wagon o długości - 26,080 mm , 112N - 19,650 m
3. Pod względem technicznym - N8S - wagon ośmioosiowy trójczłonowy, 112N - sześcioosiowy dwuczłonowy.
Piotram dobrze odczytał moją myśl.mokum pisze:Może, to już mkm101 musiałby napisać, w każdym razie zdziwiło mnie takie stwierdzenie z Jego strony, bo moim zdaniem wiedzę w tematach tramwajowych ma sporąpiotram pisze:Koledze prawdopodobnie chodziło nie o dokładne wymiary, tylko że ma jedne drzwi na wózki inwalidzkie i "w miarę" nowoczesny układ napędowy
Większość to początek lat 80, czyli starsze niz nasze 1100, są jeszcze pojedyncze sztuki z 1975 roku. Chociaż remont remontowi nierówny, u nas 5-6 lat po NG to złom...inż. Glonojad pisze:Wymiana za stopiątki stosunkowo niedawno po NG budzi rzeczywiście pewne wątpliwości, chociaż... chodzi o stopiątki z którego rocznika dokładnie? .