Szeregowy_Równoległy pisze:Czy zmiany na SWL odbywają się tylko na krańcach?
Na ekspedycjach i zajezdniach macierzystych. Tak, aby przy okazji było to najdogodniejsze miejsce zmian dla motorniczych. Dlatego zamiast Banacha i Okęcia króluje Pl. Narutowicza, dla Woli zamiast Koła, Bemowa i Górczewskiej zakład R-1.
Szeregowy_Równoległy pisze:Ewentualnie tworzenie służb wielobrygadowych, w obrębie jednej linii. Tak, że motorniczowie nie zmieniają linii, wtedy to, czy ktoś będzie miał komu oddać wóz na np. 1 nie będzie zależne od bałaganu panującego np. na 25.
Byłoby miło, ale nie zawsze się da. Albo inaczej. System wieloliniowy pozwala na zaoszczędzenie kilkunastu ludzi dziennie. Znacznie korzystniejsze nawet w przypadku posypania się czasami SWL-ek.
ZaciszaniN pisze:Model taki, jak w autobusach. Rozciągnięcie postoju całek po wyjeździe dodatków na szczyt poranny i popołudniowy.
Ustaw trzy jedynki na Banacha i Annopolu, albo trzy 26 na Wiatracznej lub Górczewskiej. Z zachowaniem pełnej funkcjonalności dla pasażera i przejezdności układu torowego. Powodzenia!
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem