Most PĂłĹnocny - propozycje ZTM
Moderator: Wiliam
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26914
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Jak pisał MichalJ- 511. Z Modlińskiej (od Ratusza) jest na Grota i do Metra Marymont chociażby 186.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Ratusz ma 511 do Marymontu i to jest podobno szybciej.Bastian pisze:Nie wiem, czy zauważyliście, że ona by obsługiwała okolice ratusza, zresztą jako jedyna łącząc je z MłocinamiTak czy siak jednak, dlaczego godzić tą relację akurat z relacją Modlińska - Most, bez szans na jej zapełnienie z obszarów na północ od TMP?
Taaaa, co 8/20/20.EDIT: I jako jedyna łącząc z Młocinami siedemsetki.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36836
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Nieporęt wsadzić do 186? Dość odważne...
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26914
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No wiec właśnie. Z Myśliborskiej szybciej do Młocin, z Ratusza do Marymontu. Wychodzi na to, że różnica kosmetyczna, więc wszystko jedno, dokąd 511 pojedzie. To niech jedzie do Młocin.
A co do tych siedemsetek - po pierwsze, magistrala co 20 to rzeczywiście śmiechu warte. Ale bynajmniej nie rzadkie (vide 1 tudzież 523). Po wtóre, to jest lekko schizofreniczne - albo te Młociny jako takie są dla siedemsetek ważne - i wówczas niech po prostu tam pojadą - albo nie i wówczas przesiadka na cokolwiek do metra (choćby i częściej jeżdżące 186, o 18/20 czy 112/114 na Żeraniu FSO nie wspominając) jest wystarczająca. Jedyne sensowne wyjaśnienie tego układu, jakie widzę, to koordynacja 508 i 511 jako skomunikowanie południowej części Modlińskiej z Metrem Marymont - tylko czemu akurat z tym konkretnym metrem i czy nie lepiej wreszcie wzmocnić 186?
A co do tych siedemsetek - po pierwsze, magistrala co 20 to rzeczywiście śmiechu warte. Ale bynajmniej nie rzadkie (vide 1 tudzież 523). Po wtóre, to jest lekko schizofreniczne - albo te Młociny jako takie są dla siedemsetek ważne - i wówczas niech po prostu tam pojadą - albo nie i wówczas przesiadka na cokolwiek do metra (choćby i częściej jeżdżące 186, o 18/20 czy 112/114 na Żeraniu FSO nie wspominając) jest wystarczająca. Jedyne sensowne wyjaśnienie tego układu, jakie widzę, to koordynacja 508 i 511 jako skomunikowanie południowej części Modlińskiej z Metrem Marymont - tylko czemu akurat z tym konkretnym metrem i czy nie lepiej wreszcie wzmocnić 186?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26914
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
W niczym nie różne od wsadzenia do 508. Wozy dla zmieszczenia zainteresowanych i tak trzeba znaleźć.Bastian pisze:Nieporęt wsadzić do 186? Dość odważne...
A że na 186 będą lepiej wykorzystane - to chyba dobrze, nie?
[ Dodano: |2 Sty 2012|, 2012 20:35 ]
Komunikacja jest tam wystarczająca, zresztą autobusy są tam w niemal każdym zespole przystankowym dzięki obsłudze przecznic.Paweł D. pisze:Fajnie, że JPII zostaje bez żadnego autobusu.Wolfchen pisze:I tak oto wylatuje połączenie z JP II zanim 17 pojedzie na Tarchomin
Od Babki na północ to w zasadzie niewiele tego JPII zostaje. A od niej na południe szkoda wozów.A 510 całkiem fajnie się od Babki zapełniało...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Tak myśląc to można sporo linii powycinać. Np. 103 na Marymonckiej. We wtyczkach to full wybór leżanek nawet był, a 510 przynajmniej siedzące zajęte, a od Babki już po sufit. Kolega Walas to potwierdzi (myślę ).Glonojad pisze:Od Babki na północ to w zasadzie niewiele tego JPII zostaje. A od niej na południe szkoda wozów.
Póki trwa budowa metra, to dokładanie pasażerów na W-Z nie jest zbyt mądreGlonojad pisze:o 18/20 czy 112/114 na Żeraniu FSO nie wspominając
W zasadzie zostało to wydyskutowane to w tym wątku jakiś miesiąc temu. Tak więc 511 co 20 min, ale razem z 508 co 10 min.Glonojad pisze:Jedyne sensowne wyjaśnienie tego układu, jakie widzę, to koordynacja 508 i 511 jako skomunikowanie południowej części Modlińskiej z Metrem Marymont
No właśnie różni się, bo 508 jedzie na M Marymont i tam kończy, a 186 jedzie dalej na Ochotę. Chcesz skracać 136? A może tworzyć f-ki?Glonojad pisze:W niczym nie różne od wsadzenia do 508. Wozy dla zmieszczenia zainteresowanych i tak trzeba znaleźć.
W zasadzie to fajnie, i tak są tramwaje.Paweł D. pisze:Fajnie, że JPII zostaje bez żadnego autobusu.
Jak się ma liczba autobusów na TK? Czy nie byłoby sensowne nie bawić się w zawijas nowego 510 przez M Marymont, tylko Wisłostradą od razu na pl. Wilsona?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
No tłok jest straszny...zresztą tłok jest w większości autobusów na Krakowskim (oczywiście w ciągu roku akademickiego). tu nie chodzi o konkretną dodatkową linię, zresztą nie musi być dodatkowo punktualna ale zawsze to ileś autobusów więcej na godzinę.KwZ pisze:Od tego miało być 128. Czyżby nie wystarczało?
Nieważne, i tak to nie było reprezentatywne. Niemniej jestem zaskoczony, że podaż potrzeba zwiększać jeszcze bardziej.reserved pisze:Ale kiedy widziałeś?KwZ pisze:Wiesz, jak ja widziałem 128, to było pustawe.
A czy ja to ci zarzucam? Niemniej, łatwiej, taniej i elastyczniej jest zwiększać podaż poprzez zamianę solówek na przeguby niż dokładając kolejną linię. Zwłaszcza że podaż i tak jest częsta i wobec ograniczeń na KP.reserved pisze:A czy ja to neguję?KwZ pisze:Zresztą długo tam były (i zdaje się dalej są) solówki, a nie przeguby.
[ Dodano: |2 Sty 2012|, 2012 23:24 ]
Zresztą pustawe to może nie najtrafniejsze określenie. Ale w każdym razie nie wymagające wzmocnienia.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!