Zamknięcie metra w rejonie stacji Świętokrzyska: wiosna 2012

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 14 mar 2012, 22:01

Po pierwsze slotów chyba nie ma, po drugie może nie być taboru, po trzecie cykl zamawiania pociągu i całej biurokracji to chyba więcej niż 3 tygodnie (ktoś tu sugerował termin Wielkanoc-weekend majowy).
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 14 mar 2012, 22:22

KwZ pisze:A to metro jednym torem będzie tylko do Ratusza, a nie Świętokrzyska? Ten tor miał być czynny...
Chcesz żeby pociągi jeździły co kwadrans, a nie co siedem minut? :bredzisz:
Absolutnie w żadnym wariancie nie było zakładane kursowanie pociągów z Młocin do Świętokrzyskiej.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Łukasz
Posty: 10695
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 14 mar 2012, 22:24

10 tysięcy osób mogłoby dojechać z Tłuszcza bezpośrednio do centrum. Nie wiem, do Centralnego średnicą dalekobieżną - niech ze 2-3 IC pojadą z Zachodniego.
To by na pewno odrobinę pomogło. Zwolniłoby się wówczas trochę autobusów z WZ i niektóre tramwaje.
ŁK

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 14 mar 2012, 22:37

Łukasz pisze:10 tysięcy osób mogłoby dojechać z Tłuszcza bezpośrednio do centrum. Nie wiem, do Centralnego średnicą dalekobieżną - niech ze 2-3 IC pojadą z Zachodniego.
A podejmujesz się wytłumaczenia im potem, że na stałe się nie da?
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 14 mar 2012, 22:38

plunio7 pisze:Jakby nie było, powinny być jakieś wolne miejsca, które miały posłużyć dla linii lotniskowych.
SKM wykorzystuje swoje sloty na S2. Natomiast KM za wiele ich nie ma. Ale coś tam wcisnąć by się pewnie dało.
po trzecie cykl zamawiania pociągu i całej biurokracji to chyba więcej niż 3 tygodnie
Bez przesady. Jak jest sprzęt, chętny przewoźnik i obsługa, to równie dobrze jutro takie pociągi można zamówić, a by jeździły choćby od piątku.
Tylko mało kto by o tym wiedział.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 14 mar 2012, 22:52

To w takim razie na kolei nie jest aż tak źle ;)
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Łukasz
Posty: 10695
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 14 mar 2012, 23:20

Bastian pisze:
Łukasz pisze:10 tysięcy osób mogłoby dojechać z Tłuszcza bezpośrednio do centrum. Nie wiem, do Centralnego średnicą dalekobieżną - niech ze 2-3 IC pojadą z Zachodniego.
A podejmujesz się wytłumaczenia im potem, że na stałe się nie da?
Muszą być jakieś przyczyny.

A może po prostu da się na stałe :)
ŁK

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 15 mar 2012, 11:17

Przesiadka z autobusów tarchomińskich do tramwajów w węźle Metro Marymont jest tak beznadziejna, że rozważyłbym czasową zmianę tras 508, 511 i E-4 przez pl. Wilsona i Słowackiego (jednokierunkowo) - tu ludziom wygodniej byłoby się przesiąść na jednym przystanku z autobusów do silnej linii 75 (Metro Marymont - pl. Narutowicza). 15-kę zostawiłbym wtedy bez zmian od Marymontu-Potoku, nawet jak będzie odjeżdżać bardziej pusta z pl. Wilsona niż 75, to ten zapas miejsc przyda się na pozostałym odcinku w stronę centrum. Pewnie nie obędzie się też bez zetki autobusowej mimo coraz większych korków na Andersa.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 15 mar 2012, 11:47

przewoz pisze:
plunio7 pisze:Jakby nie było, powinny być jakieś wolne miejsca, które miały posłużyć dla linii lotniskowych.
SKM wykorzystuje swoje sloty na S2.
I co, po otwarciu linii lotniskowej S2 przestanie jeździć?

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 15 mar 2012, 11:49

osa pisze:Przesiadka z autobusów tarchomińskich do tramwajów w węźle Metro Marymont jest tak beznadziejna, że rozważyłbym czasową zmianę tras 508, 511 i E-4 przez pl. Wilsona i Słowackiego (jednokierunkowo) - tu ludziom wygodniej byłoby się przesiąść na jednym przystanku z autobusów do silnej linii 75 (Metro Marymont - pl. Narutowicza). 15-kę zostawiłbym wtedy bez zmian od Marymontu-Potoku, nawet jak będzie odjeżdżać bardziej pusta z pl. Wilsona niż 75, to ten zapas miejsc przyda się na pozostałym odcinku w stronę centrum.
Tylko że silna (skąd składy?!) 75 to nadal mniej miejsc, niż przyjeżdża ludzi z Tarchodworów i Konwaliowej.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 15 mar 2012, 11:50

A, i weźcie jeszcze pod uwagę licząc pasażerów, że część z nich nie mogąc jechać metrem po prostu Marszałkowską opuści: wybiorą siedemnastkę, albo zmienią punkt przesiadkowy do metra na inną stację.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 15 mar 2012, 12:09

No tak, najlepiej by zacząć od przekonania pasażerów z Legionowa i podobnych, żeby nie jechali na M Marymont, tylko na Żeraniu FSO przesiedli się w 18.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 15 mar 2012, 12:49

Widziałeś, ja wygląda przesiadka na Żeraniu?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 15 mar 2012, 12:59

osa pisze:Przesiadka z autobusów tarchomińskich do tramwajów w węźle Metro Marymont jest tak beznadziejna, że rozważyłbym czasową zmianę tras 508, 511 i E-4 przez pl. Wilsona i Słowackiego (jednokierunkowo) - tu ludziom wygodniej byłoby się przesiąść na jednym przystanku z autobusów do silnej linii 75 (Metro Marymont - pl. Narutowicza). 15-kę zostawiłbym wtedy bez zmian od Marymontu-Potoku, nawet jak będzie odjeżdżać bardziej pusta z pl. Wilsona niż 75, to ten zapas miejsc przyda się na pozostałym odcinku w stronę centrum. Pewnie nie obędzie się też bez zetki autobusowej mimo coraz większych korków na Andersa.
Chodzą pogłoski, że być może 24 marca otworzą most północny, dziś TVN Warszawa zapodało taką informację. E-4 wtedy pojechałby już na młociny. Co do 508 i 511 nie mieszałbym z czasowymi przenosinami na Plac Wilsona. Jak ktoś chce koniecznie tam sie dostać do tramwajów ma alternatywe w postaci 503.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 15 mar 2012, 13:12

pawcio pisze:Widziałeś, ja wygląda przesiadka na Żeraniu?
Widziałem. Jest daleko, po schodach, a chwilowo wąsko i po błocie. Gorzej, niż na Marymoncie, na który narzeka osa. I? Wolisz, żeby w ogóle nie mieli się w co przesiąść?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

ODPOWIEDZ