Strona 3 z 137

: 16 lip 2012, 12:21
autor: Czotyk
No właśnie chodzi mi o to, że dostali kasę na elfy pod warunkiem, że będą kursować na lotnisko. Na innych linia można je spotkać ale jak coś zostanie po zapewnieniu obsługi S2 i S3 tylko elfami (a w każdym razie tak powinno być). Patrzę na górę, na obiegi i widzę 7 obiegów S1, 2 na S9. Obiegi 21-30 to pewnie S2 i S3 więc jest ich 10 a elfów 13 czyli, że teoretycznie zawsze powinien być elf. Na S1 3x27WE, 2x2x19WE i 2x35WE. Na S9 2x2x14WE. Tak to widzę ;)

: 16 lip 2012, 13:04
autor: Nxo
pawcio pisze:Ciekawe, jak się tylko potem z tego wytłumaczą.
Myślę ze nie będą musieli się z tego tłumaczyć. Wystarczy ze uzyskali zgodę na takie zmiany, na stałe lub okresowo np do czasu zakończenia dostaw 35WE, Unia nie jest bezmyślną instytucją, wystarczy dobrze umotywować zmiany / a w tym przypadku nie było to trudne / i zgodę się ma

: 16 lip 2012, 13:08
autor: VLnt7
Czotyk pisze:No właśnie chodzi mi o to, że dostali kasę na elfy pod warunkiem, że będą kursować na lotnisko. Na innych linia można je spotkać ale jak coś zostanie po zapewnieniu obsługi S2 i S3 tylko elfami (a w każdym razie tak powinno być). Patrzę na górę, na obiegi i widzę 7 obiegów S1, 2 na S9. Obiegi 21-30 to pewnie S2 i S3 więc jest ich 10 a elfów 13 czyli, że teoretycznie zawsze powinien być elf. Na S1 3x27WE, 2x2x19WE i 2x35WE. Na S9 2x2x14WE. Tak to widzę ;)
Podkreślenie: dokładnie tak powinno być. To znaczy, w fazie ostatecznej.
Problem 1: na S9 nie mogą jeździć 14WE (a przynajmniej nie same), ponieważ Legionowo.
Problem 2: wspomniane łączone obiegi. Jeśli to prawda, że S3 miesza się z S9... Bo w końcu mieszanie S3 z S2 w fazie ostatecznej nie przyniosłoby żadnych zmian.
Problem 3: nie wszystkie jednostki są zwykle na chodzie. Ale to powinno się zmienić, od czegoś są Szczęśliwice.
Trzeba jeszcze wziąć pod uwagę stopniowe wycofywanie 14WE i przyjeżdżanie 35WE.

Jeśli S3 faktycznie czasami odjeżdża jako S9 i na odwrót, najlepiej byłoby wypełnić S9 tymi pozostałymi elfami, żeby w razie czego coś innego na lotnisko nie jeździło. Wtedy na obsługę tego zestawu powinno wystarczyć 12 elfów. No i pozostałego należałoby chyba zostawić w rezerwie, ponieważ w szczycie S9 jeździ częściej.

: 16 lip 2012, 13:41
autor: marcin89
VLnt7 pisze: Problem 1: na S9 nie mogą jeździć 14WE (a przynajmniej nie same), ponieważ Legionowo.
Ponieważ Legionowo? A co to za powód? Są dwa obiegi, a tylko jeden jest łączony z S3 więc na jednym 2x14we spokojnie może śmigać.

: 16 lip 2012, 15:26
autor: Czotyk
VLnt7 pisze:Trzeba jeszcze wziąć pod uwagę stopniowe wycofywanie 14WE i przyjeżdżanie 35WE.
A wycofali już jakiegoś?

: 16 lip 2012, 15:34
autor: Nxo
Czotyk pisze:A wycofali już jakiegoś?
Tia one same się wycofują :)

Na dzień dzisiejszy większość stoi na olszynce i rdzewieje

: 16 lip 2012, 16:55
autor: SławekM
Wczoraj:

2xELF S2, 2xELF S3, 2x14WE S1

: 16 lip 2012, 20:06
autor: Czotyk
Dziś na S1 jeździł podwójny czerwony 14WE i 35WE-002, ten impuls to od kilku dni na tym widziany (nie z rzędu).

: 17 lip 2012, 11:26
autor: Nxo
dziś chyba widziałem 1x19WE na S1 czy może to ktoś potwierdzić

: 17 lip 2012, 14:53
autor: VLnt7
Nie. Jeden trup, jedna 35, pięć 27.

: 17 lip 2012, 17:28
autor: Nxo
czy ktos sie orientuje czemu w falenicy na torach postojowych odpoczywa elf

: 17 lip 2012, 23:56
autor: Czotyk
VLnt7 pisze:Nie. Jeden trup, jedna 35, pięć 27.
Znaczy się dwa trupy? :D 35 był jak zwykle 502. On to chyba na stałe ma :P A 501 pewnie S9 bo jeszcze go nie spotkałem a dużo podróżuję po średnicy.

: 18 lip 2012, 0:20
autor: VLnt7
Czotyk pisze:Znaczy się dwa trupy? :D 35 był jak zwykle 502. On to chyba na stałe ma :P A 501 pewnie S9 bo jeszcze go nie spotkałem a dużo podróżuję po średnicy.
Dokładniej chodziło o podwójnego trupa.
Ciekawe, gdzie jest 503.

: 18 lip 2012, 12:14
autor: AAdamq
Jeździł wczoraj na S9

: 18 lip 2012, 14:00
autor: VLnt7
Dzisiaj pasażerom jadącym w szczycie do Otwocka o 16:35 na Śródziemiu SKM zaserwuje (1*14WE).