Tak lekką rączką dwa lata opóźnienia? A miało być na Euro...pawcio pisze:Ja słyszałem wersję, że dopiero wraz z M2C.MichalJ pisze:Czy jest jakikolwiek spodziewany termin powrotu tramwajów na Targową?
Praga Północ i jej problemy komunikacyjne
Moderator: Wiliam
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36653
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
A gdzie? Bo KIJOWSKA 52 jest przystankiem czasowym.Szeregowy_Równoległy pisze:byłaby jednoperonowa przesiadka ze 138 do 238 w obu kierunkach.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Nie tracę wiary, że Kijowska w obu kierunkach zostanie tak, jak jest. Aktualne rozwiązanie się sprawdza.Bastian pisze:A gdzie? Bo KIJOWSKA 52 jest przystankiem czasowym.Szeregowy_Równoległy pisze:byłaby jednoperonowa przesiadka ze 138 do 238 w obu kierunkach.
Zakładając, że Rzeczna mogłaby zostać bez obsługi i potrzebny jest potok szkolny z Trockiej to porzucamy myśl o zmianie trasy linii 140 i zostajemy przy podbiciu częstotliwości tej linii. Wysyłanie 138 na Dw. Wschodni nie jest rozwiązaniem, bo wtedy nie będzie jednak spełniać w 100% swojej roli, czyli dowożenia do Pragi. Dzisiaj byłem również świadkiem korka na ulicy Ząbkowskiej w stronę Targowej - nadal jednak istnieje możliwość utknięcia w nim linii 138 w postaci takiej jakiej teraz mamy.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Na jakiej podstawie to założenie przyjmujesz?Domas pisze:Zakładając, że Rzeczna mogłaby zostać bez obsługi
Ta linia to potworek nie tylko ze względu na częstotliwość. Naprawdę niezbędne jest bezpośrednie połączenie Targówka Fabrycznego z Bródnem?Domas pisze:porzucamy myśl o zmianie trasy linii 140 i zostajemy przy podbiciu częstotliwości tej linii.
A ja, durny, życie całe myślałem, że Wschodni jest na Pradze. Jakiś głupi byłem, dziękuję za oświecenie. No to pytam ponownie: jaki zysk osiągniesz wyciągając 138 z korka na Ząbkowskiej i wsadzając 138 w korek na Jagiellońskiej? Tam jest trochę jak w dobrym pornolu: w pewnym momencie gdziekolwiek nie spojrzysz, wszędzie pizda. O ile rozumiem, że Mokotów na Saską Kępę powinien dojeżdżać, to nie rozumiem czemu Saska Kępa musi się pałętać nieregularnym czarnuchem o potworkowatej trasie bezpośrednio do Wileńskiego, a nie może się dogodnie przesiąść w milusie 509? Komu, poza tą biedną Saską Kępą się pogorszy, jak 138 przestanie ładować się w praskie korki? Przecież to właśnie Saska Kępa ma najgorzej, bo 138 łapie korki z obu stron trasy, więc w obu kierunkach w obu szczytach jest dość niepewne.Domas pisze:Wysyłanie 138 na Dw. Wschodni nie jest rozwiązaniem, bo wtedy nie będzie jednak spełniać w 100% swojej roli, czyli dowożenia do Pragi.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36653
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Nie przesadzaj z tymi porównaniami. Ja jestem cierpliwy, ale nie zawszeSzeregowy_Równoległy pisze:Tam jest trochę jak w dobrym pornolu: w pewnym momencie gdziekolwiek nie spojrzysz, wszędzie pizda.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Jeden przystanek "na żądanie" może pozostać nieobsłużony, jeśli chodzi o ulicę Rzeczną. Co do samego 140 - jak już pawcio napisał, a raczej ma rację, że istnieje coś takiego jak potok szkolny z Trockiej na Targówek Fabryczny(?: chodziło o bloki w okolicy Naczelnikowskiej?). Sam dworzec Wschodni znajduje się może na Pradze, ale chodzi głównie o dowiezienie do Dw. Wileńskiego - największego węzła przesiadkowego po prawobrzeżnej stronie Warszawy. A Saska Kępa ma inne linie (509 też) na Pragie.
-
- Posty: 868
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:12
Przeciez 140 wchlonelo swego czasu dawne 308 ktore powstalo 01.09.1999 aby obsluzyc ten potok szkolny.
A moze cos takiego:
Kasujemy 140 (czy potrzebne jest bezposrednie polaczenie Targowek <> CH Targowek?)
212 Na podstawowej trasie Pl. Hallera-...-Kolowa-Ossowskiego-Myszkowska-...-Targowek
Co drugi kurs w DP przedluzony na trasie: Trocka (bez wjazdu na petle)-Radzyminska-Rozwadowskiego-Ks. Ziemowita- Naczelnikowska-Zajezdnia Utrata
Podstawowa trasa realizowana przez 12m, a wydlozone kursy przez 10m?
Razem co 12 min a na Targowek Fabryczny co 24min?
A moze cos takiego:
Kasujemy 140 (czy potrzebne jest bezposrednie polaczenie Targowek <> CH Targowek?)
212 Na podstawowej trasie Pl. Hallera-...-Kolowa-Ossowskiego-Myszkowska-...-Targowek
Co drugi kurs w DP przedluzony na trasie: Trocka (bez wjazdu na petle)-Radzyminska-Rozwadowskiego-Ks. Ziemowita- Naczelnikowska-Zajezdnia Utrata
Podstawowa trasa realizowana przez 12m, a wydlozone kursy przez 10m?
Razem co 12 min a na Targowek Fabryczny co 24min?
A może przekształcić po prostu 140 w 340, na trasie TARGÓWEK-Trocka-Radzymińska-Kraśnicka-Ks. Ziemowita-Naczelnikowska-Zabraniecka-ZAJ. UTRATA? Zachowane byłoby to bezpośrednie połączenie szkoły na Trockiej z Targówkiem fabrycznym, jak też dojazd do biektów przemysłowych na Utracie z pominięciem ewentualnych korków na Ząbkowskiej (na Radzymińskiej byłaby możliwość przesiadki z i do 190, 512 i innych)geograf_OSU pisze:212 Na podstawowej trasie Pl. Hallera-...-Kolowa-Ossowskiego-Myszkowska-...-Targowek
Co drugi kurs w DP przedluzony na trasie: Trocka (bez wjazdu na petle)-Radzyminska-Rozwadowskiego-Ks. Ziemowita- Naczelnikowska-Zajezdnia Utrata
Podstawowa trasa realizowana przez 12m, a wydlozone kursy przez 10m?
Razem co 12 min a na Targowek Fabryczny co 24min?
A co do CH Targówek?pietia pisze:A może przekształcić po prostu 140 w 340, na trasie TARGÓWEK-Trocka-Radzymińska-Kraśnicka-Ks. Ziemowita-Naczelnikowska-Zabraniecka-ZAJ. UTRATA? Zachowane byłoby bezpośrednie połączenie Trockiej z Targówkiem fabrycznym, jak też dojazd do biektów przemysłowych na Utracie z pominięciem ewentualnych korków na Ząbkowskiej (na Radzymińskiej byłaby możliwość przesiadki z i do 190, 512 i innych?
Ustalmy może listę relacji, które Targówek chce mieć bezpośrednio:
do CH Targówek (teraz 140)
na pl. Hallera (obecnie 199)
Żabę (212)
zaj. Stalowa? (156)
ks. Ziemowita (właściwie w drugą stronę, 140)
Bródno (156)
To ostatnie nie mogłoby obsługiwać 202?
do CH Targówek (teraz 140)
na pl. Hallera (obecnie 199)
Żabę (212)
zaj. Stalowa? (156)
ks. Ziemowita (właściwie w drugą stronę, 140)
Bródno (156)
To ostatnie nie mogłoby obsługiwać 202?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!