Inwestycje drogowe w Wawrze

Moderator: Wiliam

cns80
Posty: 981
Rejestracja: 01 wrz 2011, 12:33
Lokalizacja: Warszawa-Lucerny

Post autor: cns80 » 16 wrz 2013, 12:34

A nie wiesz jaki jest harmonogram zamknięć kolejnych odcinków ?

Krzysiek_S
Posty: 5090
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 16 wrz 2013, 12:46

Harmonogram dokładny poznamy w środę.
Podobno nic się nie zmieniło więc kolejność będzie taka.
Pierwszy odcinek Kombajnistów - Lucerny [ początkowo rozkopane do Lebiodowej i stopniowo przesuwanie się do ronda] . Wtedy będzie funkcjonować pętla Kombajnistów , która od dzisiaj miała być budowana, Bez ruszania ronda przy Lucerny.
Następnie w zimę zrobią kan. san. na odcinku do Klimontowskiej.
Już w następnym roku odcinek Kombajnistów - Wiązana [ Zwoleńska]
I na na końcu odcinek do Rogatkowej na Zwoleńskiej.
Po rozszerzeniu kontraktu mają robić Kadetów w tym i rondo w Zastowie.
W innych przetargu w 2014 roku kolejne odcinki Traktu Lubelskiego.
Warto jednak byc na spotkaniu a nuż coś zmienili w wstępnym harmonogramie.

ja0306
Posty: 615
Rejestracja: 02 lut 2006, 15:44
Lokalizacja: Warszawa-Natolin Zachodni

Post autor: ja0306 » 31 paź 2013, 17:12

A chyba nigdzie o tym nie ma, temat pasuje chyba ten, okolica południowo-wschodnia.
W Niedzielę 27.10. Jechałem na rowerze m.in za Falenicą i tam dalej zauważyłem że przebudowują ul.Pęclińską od Ul.Kościelnej na wschód, wyasfaltowali prawie cała, jednakże chyba tam jeszcze jakieś warstwy asfaltu muszą dołożyć, krawężniki tez już porobione i zablokowana droga tylko w Niedzielę budowniczych brak i maszyn, tylko jakieś 300 metrów brakuje do tej drogi już od dawna asfaltowej gdzie 720 podjeżdża se i wraca w Pęclinie.
nasza-klasa
maratonypolskie
radiopolska
wawkom.waw
facebook
fotka
sympatia
Randkologia
Apokalipsy.fora.pl

kalapix
Posty: 31
Rejestracja: 20 cze 2013, 12:57

Post autor: kalapix » 01 lis 2013, 17:08

Te 300m ma zostać dokończone w przyszłym roku, jeżeli gmina znajdzie środki.

Gdyby Wiązowa miała kasę, to tędy można by było puścić jakąś L-kę lub miejską linię do Pęclina, nawet tylko w DP, albo w godz. szczytu.
Zaś niemiłosiernie wlokące się 720, nie jeżdżące już do Pęclina, kólko wykonywało by 10 min krócej.

ja0306
Posty: 615
Rejestracja: 02 lut 2006, 15:44
Lokalizacja: Warszawa-Natolin Zachodni

Post autor: ja0306 » 01 lis 2013, 19:25

No to jak z tym będzie to się zobaczy, co Gmina Wiązowna zrobi z Ul.Pęclińską i ruchem na ulicy w 2014 roku.
nasza-klasa
maratonypolskie
radiopolska
wawkom.waw
facebook
fotka
sympatia
Randkologia
Apokalipsy.fora.pl

Krzysiek_S
Posty: 5090
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 13 mar 2014, 10:52

Nie zauważyłem dzisiaj rano , ale dochodzą do mnie głosy , że kładą pierwsze warstwy asfaltu na ulicy Nowozabielskiej. Chodniki i przystanki z wypustkami już są . Latarnie stoją bez lamp jeszcze. Ścieżka rowerowo - piesza ma tylko kruszywo , czeka na asfalt.
Ponoć otwarcie w kwietniu br.
Z kolei na Panny Wodnej trwa budowa chodników i ścieżki rowerowej i przystanków. Powstaną też latarnie. Asfalt i zatoki przystankowe już są. Termin oddania to czerwiec br.
Wczoraj ogłoszono ponownie przetarg na przebudowę ulicy Skalnicowej od Kuligowskiej do Heliotropów , krótki odcinek szerokości 4-4,5 metra , pozostałe 7m. Będą dwie zatoki , latarnie przesunięte, przebudowa chodnika i dobudowa ścieżki rowerowej.
Pomijając przebudowę ulic po zbudowaniu kanalizacji oraz tunel w Międzylesiu o których mowa w innych tematach , w tym roku kilka ulic doczeka się frezowania.
Będą to ciąg ulic Kajki - Pożaryskiego, Izbicka do ulicy Przełęczy, Aleja Dzieci Polskich od pętli Międzylesie do Kociszewskich oraz ulica Przewodowa [ tu chyba jak będą dodatkowe pieniądze], tutaj jest duża szansa na powstanie trzech nowych par przystanków.
Oprócz tego rozpocznie budowa brakującego odcinka Aleja Dzieci Polskich od Kociszewskich do granicy dzielnicy gdzie mamy już full wypas ulice w dzielnicy Wesoła.
Dzielnica zbuduje też dwa ronda na Bysławskiej , a MPWIK po zbudowaniu kanalizacji dokończy frezowanie ulicy Bysławskiej od Poezji , aż po Włókienniczą.
Wybory ? :twisted:

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14787
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 15 mar 2014, 14:46

Krzysiek_S pisze:Oprócz tego rozpocznie budowa brakującego odcinka Aleja Dzieci Polskich od Kociszewskich do granicy dzielnicy gdzie mamy już full wypas ulice w dzielnicy Wesoła.
To chyba zbyt piękne, żeby było prawdziwe... [prywata]Hm, 125 lub 147 do Starej Miłosnej?[/prywata] :>
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Os0
Posty: 1644
Rejestracja: 01 sie 2011, 18:11
Lokalizacja: Nowodwory

Post autor: Os0 » 15 mar 2014, 15:43

Pewnie 147, jak było w planach jakiś czas temu.
:mewa: 2 17 186 211 233 509 516 518 N01 N03 N13

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27406
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 15 mar 2014, 15:48

A może zamiast tworzyć kolejne połączenie peryferiów z centrum miasta co 30', zrobić po ludzku dowozówkę z Miłosnej do Międzylesia?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Krzysiek_S
Posty: 5090
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 15 mar 2014, 16:26

A może po prostu 198 PKP Wesoła - PKP Międzylesie ze zmianą trasy w SM ? Tak przynajmniej będzie sensowny dojazd do kolei bo linia przez tunel będzie miała daleko przystanki lub podjazd pod PKP Międzylesie z dwóch stron.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27406
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 15 mar 2014, 16:45

No do czegoś takiego generalnie bym dążył. Ewentualnie 173 SKM Rembertów - SKM Międzylesie, ale najpierw musiałoby mieć rozsądną częstotliwość.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14787
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 15 mar 2014, 18:26

173 brzmi znacznie lepiej, niż 198, które by musiało straszne ucho dookoła SM zrobić. :-k
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
rhemek
Posty: 2459
Rejestracja: 23 cze 2007, 16:22
Lokalizacja: Anin

Post autor: rhemek » 15 mar 2014, 23:31

A nie prosciej wyciac 502 i dac wybrane kursy 525 do milosnej?

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14787
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 16 mar 2014, 0:19

Kto by taki kawał drogi nadrabiał? :>

Ja bardziej wyklarowałem coś takiego:
- wydłużenie 173,
- nowa linia 273 na odcinku SM - PKP Międzylesie skoordynowana ze 173.

Względnie zrobić podstawową trasę 173 na odcinku PKP Międzylesie - Stara Miłosna, a wybrane kursy gdzieś do Marysina? :-k
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26837
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 16 mar 2014, 10:19

525 jako połączenie lokalne? Niezbyt przemyślany pomysł...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ODPOWIEDZ