Strona 3 z 16

: 30 wrz 2013, 16:38
autor: fik
Vilén pisze:Oczywiście, że będzie stawał, tyle że jedną stację dalej. Poza tym, mijasz się z prawdą, gdyż na ten stacji korzystało z pociągów całkiem sporo ludzi – wiem, bo sam stamtąd jeżdziłem kilka razy.
Z Modlina korzystało w trakcie funkcjonowania lotniska kilkakrotnie więcej osób niż z NDM, gdzie dla żadnego pociągu średniodobowo wymiana nie przekraczała 10 osób. Naprawdę decyzji o likwidacji postoju nie podejmuje się z dnia na dzień, tylko po długich analizach.

: 30 wrz 2013, 16:55
autor: Vilén
fik pisze:Z Modlina korzystało w trakcie funkcjonowania lotniska kilkakrotnie więcej osób niż z NDM, gdzie dla żadnego pociągu średniodobowo wymiana nie przekraczała 10 osób.
Rozumiem, choć i tak uważam, że likwidacja postoju w tej wielkości mieście powiadowym jest szkodliwa pod względem społecznym. A mógłbym jeszcze poprosić o źródło tych danych? Chciałbym je zweryfikować, i porównać z innymi danymi o wymianie pasażerskiej w pociągach na stacjach w miastach tej wielkości.

: 30 wrz 2013, 16:59
autor: fik
Vilén pisze:A mógłbym jeszcze poprosić o źródło tych danych?
Biuro Zarządzania Produktami PKP IC.
Vilén pisze:Chciałbym je zweryfikować, i porównać z innymi danymi o wymianie pasażerskiej w pociągach na stacjach w miastach tej wielkości.
Najprościej będzie poprzez wniosek o dostęp do informacji publicznej.

[ Dodano: Pon 30 Wrz, 2013 17:04 ]
Ale na pocieszenie dodam, że NDM nie jest jedyne - pociągi dalekobieżne znikają m.in. z Knyszyna i Szydłowca (poza wieczornym Sienkiewiczem).

: 30 wrz 2013, 17:09
autor: Wolfchen
fik pisze:Ale na pocieszenie dodam, że NDM nie jest jedyne - pociągi dalekobieżne znikają m.in. z Knyszyna i Szydłowca (poza wieczornym Sienkiewiczem).
Przecież z Nowego Dworu Mazowieckiego pociąg nie znika - Modlin to część NDM :P

Co do Szydłowca - bardzo dobra decyzja, stacja umiejscowiona bezsensownie, więc mało kto z niej korzystał...

: 30 wrz 2013, 18:52
autor: Vilén
Wolfchen pisze:Przecież z Nowego Dworu Mazowieckiego pociąg nie znika - Modlin to część NDM :P
No, tyle że stacja Modlin jest położona na totalnym uboczu, z całkiem kiepskim dojazdem do niej. No ale cóż, najwyżej będzie trzeba podjeżdżać tą jedną stację osobowym, jeżeli bedzie się chciało korzystać z TLK. Choć podobnie jest np. w takiej Mławie – nie wiadomo dlaczego, pociągi zatrzymują się tam na głównym dworcu, a nie na Mławie Miasto. Za to w Puławach dało się zrobić dobrze, i pociągi stają tam na Puławach Mieście, nie głównym dworcu (choć osobiście znam osobę, której ta sytuacja się nie za bardzo podoba :P).

: 01 paź 2013, 21:15
autor: Lukasz436
PKP przebiła wszystko. Z Warszawy do Kielc można pojechać o 15:50 następnie o 19:50...

Godziny zajebiste w szczególności jak ktoś kończy pracę o 16 lub 17 wrrr....

: 01 paź 2013, 23:09
autor: fik
No, dziesiątki tysięcy osób dojeżdżających do pracy z Warszawy do Kielc są załamane nowym rozkładem.

: 02 paź 2013, 8:29
autor: rufio198
IR ,,Piast'' wyleciał z nowego rozkładu? Brawo PR-y - pociąg który miał frekwencję likwidujemy.

: 02 paź 2013, 8:46
autor: fik
Brak przepustowości na CMK.

: 02 paź 2013, 8:52
autor: Bastian
fik pisze:No, dziesiątki tysięcy osób dojeżdżających do pracy z Warszawy do Kielc są załamane nowym rozkładem.
Każdą trasę można w ten sposób potraktować i w ten sposób podsumować. Ja co prawda tylko niedzielnie, ale i tak prawie przestałem jeździć koleją :(

: 02 paź 2013, 9:00
autor: fik
Bastian pisze:
fik pisze:No, dziesiątki tysięcy osób dojeżdżających do pracy z Warszawy do Kielc są załamane nowym rozkładem.
Każdą trasę można w ten sposób potraktować i w ten sposób podsumować.
To znaczy jak? Bo dzisiaj jest pociąg do Kielc o 17.40 i jeździ dziwnie pusty.

: 02 paź 2013, 9:10
autor: MichalJ
fik pisze:Brak przepustowości na CMK.
Idiotycznie prowadzony remont.

: 02 paź 2013, 9:11
autor: fik
MichalJ pisze:Idiotycznie prowadzony remont.
Nie musisz mi tego tłumaczyć, ale na to przewoźnik ma wpływ zerowy w porywach do nikłego.

: 02 paź 2013, 10:55
autor: Bastian
fik pisze:Bo dzisiaj jest pociąg do Kielc o 17.40 i jeździ dziwnie pusty.
Jak w ogóle kształtują się przewozy koleją w ciągu ostatnich, powiedzmy, dziesięciu lat?

: 02 paź 2013, 11:03
autor: fik
Obrazek
2012: 273 mln.