Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2015

Moderator: Wiliam

Georg
Posty: 6490
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 07 sie 2015, 10:26

A dlaczego kursy do R-3 z Pl. Narutowicza są wykazane w rozkładzie z Annopola? Przecież to tak, jakby linia z pętli Piaski miała w rozkładzie wykazany zjazd na Żoliborz. Zupełnie poza trasą.

Awatar użytkownika
J.Kaczmarski
Posty: 225
Rejestracja: 26 maja 2015, 15:25
Lokalizacja: W-wa/Siedlce

Post autor: J.Kaczmarski » 07 sie 2015, 10:51

Flash8222 pisze:Linia 25 będzie miała dwa różne zjazdy z Annopola na R-3. Pierwszy wariant to po trasie do Narutowicza i dalej na R-3, oraz drugi czyli obecny od Annopola jak zjazdowa linia 4 do R-3 :D
A co to za różnica, jak na "Mokotowie" chyba wyparowały wszystkie dechy zjazdowe. :P
Poszukiwane wozy : 8005 8019 8036
115 143 153 196 KM2 S2 704
17 :arrow: Suchożebry

Stary Pingwin
Posty: 6001
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 07 sie 2015, 11:04

Znajdą się 3 dni przed otwarciem Woronicza. Tak było przy zamknięciu Wołoskiej.
miłośnik 13N

ashir
Posty: 28120
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 07 sie 2015, 11:15

Georg pisze:A dlaczego kursy do R-3 z Pl. Narutowicza są wykazane w rozkładzie z Annopola? Przecież to tak, jakby linia z pętli Piaski miała w rozkładzie wykazany zjazd na Żoliborz. Zupełnie poza trasą.
Nie to tak, jak 22 ma wykazane zjazdy z Wiatracznej na Zajezdnię "Żoliborz" i bardzo dobrze.

Domino2001
Posty: 1767
Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)

Post autor: Domino2001 » 07 sie 2015, 11:36

J.Kaczmarski pisze:
Flash8222 pisze:Linia 25 będzie miała dwa różne zjazdy z Annopola na R-3. Pierwszy wariant to po trasie do Narutowicza i dalej na R-3, oraz drugi czyli obecny od Annopola jak zjazdowa linia 4 do R-3 :D
A co to za różnica, jak na "Mokotowie" chyba wyparowały wszystkie dechy zjazdowe. :P
Rzeczywiście wyparowały. Wczorajszy popołudniowy 136 zjazdowy na Woronicza miał karteluszkę przywieszoną jedynie z wykazem przystanków jakie obsłuży. Ale to nie ten temat.
Najczęściej jeżdżę liniami: M1, 179, 185, 195, 209, 503, 737.

ness
Posty: 1030
Rejestracja: 13 lut 2007, 20:19
Lokalizacja: pro-Q3dm6

Post autor: ness » 08 sie 2015, 2:11

Zastanawia mnie, tor w kierunku okecia przy bw1920 nie bedzie chyba ruszany, problem pociagnac 2kierunki ten przystanek dalej?
Przejazd hale banacha - bw1920 oblot w druga strone ile to moze byc minut? 6.

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2718
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 08 sie 2015, 9:34

Zastanawia mnie zastosowanie rozjazdu nakładkowego. Czy w torowisku podsypkowym nie jest jednak prościej wstawić zwykły rozjazd?

Awatar użytkownika
J.Kaczmarski
Posty: 225
Rejestracja: 26 maja 2015, 15:25
Lokalizacja: W-wa/Siedlce

Post autor: J.Kaczmarski » 08 sie 2015, 9:38

A na 78 to nie mogłyby jeździć składy?
Poszukiwane wozy : 8005 8019 8036
115 143 153 196 KM2 S2 704
17 :arrow: Suchożebry

Georg
Posty: 6490
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 08 sie 2015, 9:42

Tak powinno być, bo na Okopowej w ten weekend ubędzie 2 sloty z 4. Czyli połowa.
Czy "1" przy pocięciu dalej rano i wieczorem będzie na solówkach?

Flash8222
Posty: 7972
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 08 sie 2015, 9:56

Solaris U10 pisze:Zastanawia mnie zastosowanie rozjazdu nakładkowego. Czy w torowisku podsypkowym nie jest jednak prościej wstawić zwykły rozjazd?
Nie gdyż wtedy byłoby znacznie więcej robocizny.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25977
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 08 sie 2015, 10:09

Georg pisze:Czy "1" przy pocięciu dalej rano i wieczorem będzie na solówkach?
1 już od maja nie ma łączeń z solówkami.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Georg
Posty: 6490
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 08 sie 2015, 10:27

Dziękuję za wyjaśnienie. Nie wiedziałem.

Jacek Z.
Posty: 1873
Rejestracja: 05 sie 2012, 22:14

Post autor: Jacek Z. » 09 sie 2015, 0:07

08.08.2015 tuż po 19:00, okolice przystanku Hale Banacha 02. Krajobraz tuż przed uruchomieniem linii nr 79...
Załączniki
Jazz Duo Banacha.jpg
Rozjazdy Banacha.jpg

Stary Pingwin
Posty: 6001
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 09 sie 2015, 13:33

Osoba w kabinie nr 2 jest po to, aby szybciej wykonać obrót?
miłośnik 13N

Łukasz
Posty: 11306
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 09 sie 2015, 13:37

Może dlatego, że to testy. A jak w ogóle radzi sobie tramwaj z takimi wybrzuszeniami na rozjeździe? Nie będzie wykolejeń?

No i czy nie dałoby się takich rozjazdów montować adhoc, zatrzymanie w Alejach - jedzie ekipa, montuje i jedziemy wahadłówkę.
Oczywiście, nie mówię o tych dokładnie, tylko czy nie dałoby się skonstruować jakiegoś takiego mechanizmu...
ŁK

ODPOWIEDZ