Komunikacja po M2 do Księcia Janusza
: 30 paź 2019, 5:53
Ludzie nie jeżdżą tylko po to żeby się przesiąść, ale także żeby dokądś dojechać. To dokądś zdecydowanie bardziej jest koło BW1920 niż koło Szczęśliwic.
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Zapewne dlatego przez cały dzień na przystanku BW20 kłębią się tłumy To najważniejszy przystanek zarówno docelowy, jak i przesiadkowy w obrębie całej dzielnicy. Natomiast ani 154, ani 136, ani 186, ani 167, ani nawet 414 nie zapewniają połączenia Nowego Bemowa z Ochotą. Idiotyczny i przypadkowy pseudopotok z Zachodniego jest zaś o rząd wielkości niższy od tego, co zbierało z Och-Teatru i BW20 167 na starej trasie. Przyznaj się, tak naprawdę w życiu nie opuściłeś Lublina i jeździsz palcem po mapie siedząc w mieszkaniu na Czubach, prawda?lublin42 pisze: ↑29 paź 2019, 23:45BW1920 to nie jest najlepszy ZP na przesiadki, a do tego nie jest to szczególne miejsce docelowe. Z Woli 136, 154, 167 i 186(oraz w szczycie 414) jeździ i jest to wystarczające. 184 przez Grójecką to tylko w przypadku obcięcia 154 i 167. Aktualnie linia ma kończyć jak najbliżej Zachodniego i chyba odpowiednio pełni swoją rolę.
Gdyby nie jechało na Mlociny (nowe Bemowo) ani na Ursynów (Bokserska), to miałoby to serio sens.Flash8222 pisze:A ja bym zrobił potworka i połączył 136 z 184
Jeszcze raz: z Ochoty, znaczy się z Bitwy, na Bemowo są linie trzy: 167, (184), 154. O jedną za dużo. Ale nie o 3! 184 za Zachodnim jeździ donikąd i dlatego ma zapełnienie na 2 os., niedopuszczający. Mogę sobie wyobrazić układ:lublin42 pisze: ↑29 paź 2019, 23:45BW1920 to nie jest najlepszy ZP na przesiadki, a do tego nie jest to szczególne miejsce docelowe. Z Woli 136, 154, 167 i 186(oraz w szczycie 414) jeździ i jest to wystarczające. 184 przez Grójecką to tylko w przypadku obcięcia 154 i 167. Aktualnie linia ma kończyć jak najbliżej Zachodniego i chyba odpowiednio pełni swoją rolę. A wspomniany wcześniej przeze mnie mini potok ze Szczęśliwickiej na Zachodni to tylko dodatkowy argument do utrzymania aktualnej trasy. No ewentualnie do zamiany np z przytoczonym 717.
Przy czym, jeśli chodzi o Znaną/Strąkową - to lepiej dać tam 136 obsługiwane przegubami jako jedyny autobus jadący w kierunku Kasprzaka. Z Bemowa przez Górczewską, Redutową, Kasprzaka i dalej trasą 171 na Torwar dajemy 109/155/171(moim zdaniem optymalny numer 155). I oprócz 129,197,201,397 na Redutową już nic więcej nie potrzeba. 167 nawet na Szczęśliwice. A na Młynów solówki na 154 oraz przeguby na 520.