Jak widze Frankow probuje rozsadzic projekt 'omijamy Zeran' straszac knotem, ktory nie przypasuje ani frakcji metrowej ani tramwajowej. Tylko czy od wlasciwej strony? Najglupsza rzecza jest tu uklad drogowy - a wystarczylaby przelotka miedzy jezdniami przy wyjezdzie z petli i takie 705 i s-ka moglyby zaliczac Zeran i metro, z pozytkiem i dla bilansu brygad i wozokm.Wiliam pisze:http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34 ... st_do.html
Ręce opadają. Naprawdę czekam jak ktoś w końcu powie że trzeba zaorać torowisko na Jagielońskiej...Gazeta" spytała go o planowany remont mostu Grota-Roweckiego i Trasy AK. Wtedy wjazd na tę arterię zostanie zamknięty. - Ale jeszcze nie tak prędko. Dopiero trwa przetarg na wykonawcę [kolejna próba otwarcia ofert w piątek 5 października - red.], potem przyjdzie czas na prace przygotowawcze - zauważa Andrzej Franków. - Jeśli wjazd na most Grota zostanie zamknięty, obie siedemsetki z gminy Nieporęt można przekierować od ul. Płochocińskiej przez Modlińską i nowy most do stacji metra Młociny.
Komunikacja w Nieporęcie
Moderator: Wiliam
A więc komu szkodzi planowana zmianafik pisze:Ale mówimy tu o zupełnie innej sytuacji.Frencher pisze: Jeżeli jakaś zmiana ułatwia życie pewnej grupie pasażerów bez szkody dla innych
![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Bo obecnie z całego tego lamentu nad zmianą tras (żeby było śmieszniej w wykonaniu osób które z tych linii nie korzystają na co dzień) pojawił się jeden argument - że wycofanie linii z pętli Żerań FSO odcina mieszkańców Nieporętu od przesiadek w kierunku Pragi i tramwajów.
Argument z którym śmiem polemizować, ale życie zweryfikuje bardzo szybko ilu jest zadowolonych z dojazdu aż na Marymont, a ilu to użytkownicy i zwolennicy pętli Żerań FSO.
Ale coś mi mówi, że tych pierwszych będzie więcej.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
Szkodzi układowi komunikacyjnemu postrzeganemu jako całość - marnują się wzkm, a także powstają niebezpieczne precedensy, które mogą spowodować lawinowe roszczenia o "linię do metra"...Frencher pisze:A więc komu szkodzi planowana zmiana
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Wracamy w dyskusji do podstawowego pytania: komunikacja publiczna jest dla pasażera, czy pasażer dla komunikacji publicznejWolfchen pisze:Szkodzi układowi komunikacyjnemu postrzeganemu jako całość - marnują się wzkm, a także powstają niebezpieczne precedensy, które mogą spowodować lawinowe roszczenia o "linię do metra"...Frencher pisze:A więc komu szkodzi planowana zmiana
![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Argument o marnowaniu wozokilometrów śmieszny - na liniach miejskich marnuje się bardzo dużo, a wręcz są całe linie które są jedną wielką pomyłką. A tu nagle się na liniach nieporęckich trochę trasa wydłużyła (z korzyścią dla mieszkańców gm. Nieporęt) i wielki lament oraz rozpacz.
Naprawdę była już w historii świata osoba która stosowała podwójne standardy, i dzieliła ludzi na tych lepszych i gorszych. Jak się to skończyło każdy wie.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36689
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Czy ze stwierdzenia, iż szkoła jest dla uczniów, wynika konstatacja, że to właśnie oni powinni układać program nauczania?Frencher pisze:komunikacja publiczna jest dla pasażera, czy pasażer dla komunikacji publicznej![]()
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Nie ma czerni i bieli, jest szarość. Skoro może pasażer się przesiąść z korzyścią dla niego, to powinien tak zrobić (szczególnie jak są to przesiadki jednoperonowe).Frencher pisze:Wracamy w dyskusji do podstawowego pytania: komunikacja publiczna jest dla pasażera, czy pasażer dla komunikacji publicznej
Dłuższa trasa = mniejsza częstotliwość lub mniejsza punktualność (jeśli dłuższy czas przejazdu jest rekompensowany przez krótsze postoje).Frencher pisze:A tu nagle się na liniach nieporęckich trochę trasa wydłużyła (z korzyścią dla mieszkańców gm. Nieporęt) i wielki lament oraz rozpacz.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26856
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Niby argumenty, a de facto demagogia...Frencher pisze:]Wracamy w dyskusji do podstawowego pytania: komunikacja publiczna jest dla pasażera, czy pasażer dla komunikacji publicznejZ tego co widzę ta druga opcja ma większą ilość zwolenników.
Argument o marnowaniu wozokilometrów śmieszny - na liniach miejskich marnuje się bardzo dużo, a wręcz są całe linie które są jedną wielką pomyłką. A tu nagle się na liniach nieporęckich trochę trasa wydłużyła (z korzyścią dla mieszkańców gm. Nieporęt) i wielki lament oraz rozpacz.
Naprawdę była już w historii świata osoba która stosowała podwójne standardy, i dzieliła ludzi na tych lepszych i gorszych. Jak się to skończyło każdy wie.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27449
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
IMO za to powinny być punkty.Frencher pisze: Naprawdę była już w historii świata osoba która stosowała podwójne standardy, i dzieliła ludzi na tych lepszych i gorszych. Jak się to skończyło każdy wie.
![=; =;](./images/smilies/eusa_hand.gif)
Do tego obniżenie częstotliwości, zwiększenie podatności na opóźnienia...MichalJ pisze: Dużą wadą jest podatność na zajmowanie miejsc w pojazdach przez osoby, które chcą tylko podjechać za most.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26856
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
I aspekt dezinformacyjny dla społeczeństwa - wydłużenie to nie problem, autobusów nie kosztuje, pieniędzy nie kosztuje... 103 do Radzymina!!!
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Po dokładnym przeanalizowaniu nowego rozkładu linii nieporęckich stwierdzam jednak, że status quo byłby dużo lepszym rozwiązaniem. Teraz będzie burdel przystankowy i rozkładowy, a piątki i niedziele koszmarne opóźnienia
Ale niestety lepsze jest wrogiem dobrego. A wystarczyłoby nie zmieniając trasy skoordynować te linie z S3/S9, ewentualnie lekko poprawić koordynację 705/735 z 734 ![:idea: :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
![](*,) ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
![:idea: :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi
526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE
Tak dla budowy parkingów Park & Ride
526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE
Tak dla budowy parkingów Park & Ride