Projekt zmian na Ursynowie

Moderator: Wiliam

banan33
Posty: 97
Rejestracja: 16 cze 2008, 9:58

Post autor: banan33 » 12 sie 2008, 15:13

Tak mi przyszedł do głowy pomysł aby w przyszłości po zbudowaniu łącznika pomiedzy Pileckiego a Płaskowicką czyli przedłużenie Indiry Ghandi , 505 poprowadzić Dw. Centralny ... Pileckiego - Dereniowa - Indiry Ghandi - łącznik - Płaskowickiej - Ursynów Zach. lub Dw. Centralny - Ursynów Płd - KEN - Metro Imielin - Indiry Ghandi - Ursynów Zach... nie wiem czy będzie zaintetesowania tą linią. Ale tak troche dziwnie kończy na Ursynowie Płd. Albo teraz ją puścić Dw. Centralny - Pileckiego - Dereniowa - Metro Imielin - KEN - Ursynów Płd.?

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36667
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 12 sie 2008, 15:18

banan33 pisze:w przyszłości (...) 505
W czym? :D
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

urluch
Posty: 266
Rejestracja: 23 wrz 2007, 19:42

Post autor: urluch » 12 sie 2008, 15:20

Mam pytanie odnośnie projektu.

ZTM napisał, że zastąpi linią 192 linię 505 na połduniowym odcinku jej trasy.

A teraz pytanie: Którędy jedzie obecnie 505 po północnym odcinku jej trasy?
ZTM twierdzi w projekcie, że 505 jeździ na trasie: DW.CENTRALNY-OS.KABATY :!:
Wprowadza fałszywe informacje na stronę internetową sugerując, że Ursynów
ma połączenie z Centrum linią 505 jeżdżącą ulicą Puławską.

Podsumujmy:
ODCINEK KABATY-WILANOWSKA
a) jeździło 505
b) jeździ dalej
c) zastąpione 192

ODCINEK WILANOWSKA-CENTRUM
a) jeździło 505
b) wycofali z Centrum, pozostawienie na Ursynowie
c) zastąpienie na Ursynowie, powrót przez Puławską
Przedwczesną jest radość wasza, bezbożni synowie Juliana Apostaty! Możecie Kościół obedrzeć, skrępować, wtrącić do katakumb i skazać na męczeństwo, ale go nie pokonacie; bo i dziś powtarzamy śmiało za Tertulianem: Mori possumus, vinci non possumus (możemy umrzeć, ale nie możemy być zwyciężonymi); a wy prędzej czy później musicie zawołać: Vicisti Galilaee! (zwyciężyłeś Galilejczyku). św. Józef Sebastian Pelczar (1842-1924)

Ikarusy już jeżdżą po przyjaznych, szerokich drogach, pomagając swoim pasażerom dostać się w każde miejsce, o każdej porze.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36667
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 12 sie 2008, 15:26

urluch pisze:ZTM twierdzi w projekcie, że 505 jeździ na trasie: DW.CENTRALNY-OS.KABATY :!:
Nic podobnego (-(
ZTM pisze:skierowanie linii 505 na trasę skróconą:
DW. CENTRALNY - Emilii Plater - Aleje Jerozolimskie - Marszałkowska - pl. Konstytucji - Waryńskiego - Puławska - Domaniewska - Modzelewskiego - al. Lotników - Puławska - Pileckiego - Ciszewskiego - URSYNÓW PŁD.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

urluch
Posty: 266
Rejestracja: 23 wrz 2007, 19:42

Post autor: urluch » 12 sie 2008, 15:32

Bastian pisze:skierowanie linii 505 na trasę skróconą:
DW. CENTRALNY - Emilii Plater - Aleje Jerozolimskie - Marszałkowska - pl. Konstytucji - Waryńskiego - Puławska - Domaniewska - Modzelewskiego - al. Lotników - Puławska - Pileckiego - Ciszewskiego - URSYNÓW PŁD.
Dokąd jeździło 505 przed skróceniem?
Jak można nazwać linię wydłużoną do Centrum i skróconą do Ursynowa Płd. skróconą?
Trasa skrócona jest krótsza od tej przed skróceniem.
Mogła być trasa skorygowana lub zmieniona.
Przedwczesną jest radość wasza, bezbożni synowie Juliana Apostaty! Możecie Kościół obedrzeć, skrępować, wtrącić do katakumb i skazać na męczeństwo, ale go nie pokonacie; bo i dziś powtarzamy śmiało za Tertulianem: Mori possumus, vinci non possumus (możemy umrzeć, ale nie możemy być zwyciężonymi); a wy prędzej czy później musicie zawołać: Vicisti Galilaee! (zwyciężyłeś Galilejczyku). św. Józef Sebastian Pelczar (1842-1924)

Ikarusy już jeżdżą po przyjaznych, szerokich drogach, pomagając swoim pasażerom dostać się w każde miejsce, o każdej porze.

TOMEK
Posty: 2494
Rejestracja: 04 lut 2006, 18:12
Lokalizacja: URSYNÓW

Post autor: TOMEK » 12 sie 2008, 15:41

Częstotliwość nowego 505 jest absolutnie nie do zaakceptowania (-( , to już lepiej zostawić poprzednią, sprawdzoną wersje 505 skoordynowaną z 504 i darować sobie to 192 :!:

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 12 sie 2008, 15:45

ja myślę, że jest, jeśli ma się na uwadze powolną śmierć linii :D
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

banan33
Posty: 97
Rejestracja: 16 cze 2008, 9:58

Post autor: banan33 » 12 sie 2008, 15:53

No tak to się zgadza, ale nie oszukujmy się taki jest plan. Powinno byc DP co 20 min, zaś w DŚ co 30 min. A tak to chyba nikt nie ma złudzeń.

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2277
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 12 sie 2008, 15:56

TOMEK pisze:Częstotliwość nowego 505 jest absolutnie nie do zaakceptowania (-( , to już lepiej zostawić poprzednią, sprawdzoną wersje 505 skoordynowaną z 504 i darować sobie to 192 :!:
Puk puk mocno w głowę. Na pewno nie. Nie wiem dla kogo te 505 miało być. Do niczego nie służyło. Obecnie wreszcie będzie dobra dowozówka do metra.

Kurde zawsze wszystkim źle.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5303
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 12 sie 2008, 15:58

505 to kpina :mad: . No i może przydałoby się w końcu uruchomić na próbę jakieś połączenie Wilanowa z Ursynowem... Tym bardziej że z tego co słyszałem to przenoszą jedną ze szkół Wilanowa na Ursynów.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2277
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 12 sie 2008, 16:02

TGM pisze:505 to kpina :mad: . No i może przydałoby się w końcu uruchomić na próbę jakieś połączenie Wilanowa z Ursynowem... Tym bardziej że z tego co słyszałem to przenoszą jedną ze szkół Wilanowa na Ursynów.
505 zostało nie ze względu że tak chcieli mieszkańcy Ursynowa. Mokotów wywalczył tą linię w takim kształcie a nie innym. Nic innego nie potrzeba.

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 12 sie 2008, 17:04

Ta linia nie dożyje Nowego Roku.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

urluch
Posty: 266
Rejestracja: 23 wrz 2007, 19:42

Post autor: urluch » 12 sie 2008, 17:05

MeWa pisze:ja myślę, że jest, jeśli ma się na uwadze powolną śmierć linii :D
Jeżeli projekt jest pewny, i ma na celu polepszenie komunikacji, to nie może
być komentarzy typu: ,,śmierć linii :D'' , ,,znajdziemy coś na nią''.

Brzmi to jakby było się świadomym nieprzemyślanych posunięć.
Mających na celu zrealizowanie innego chorego pomysłu lub bezsensownego.

To jest deorganizacja komunikacji miejskiej w Warszawie, mająca na celu
ostateczne zlikwidowanie muchowozu lub niekorzystnej linii.

505 ma zniknąć, to już niby trzeba z 504 nie koordynować?

Dezorganizujemy komunikację, by zrealizować głupi projekt.
Kolejna dezorganizacja dla korekty projektu.
Następna dezorganizacja dla załatania dziury po korekcie głupiego projektu.
Przedwczesną jest radość wasza, bezbożni synowie Juliana Apostaty! Możecie Kościół obedrzeć, skrępować, wtrącić do katakumb i skazać na męczeństwo, ale go nie pokonacie; bo i dziś powtarzamy śmiało za Tertulianem: Mori possumus, vinci non possumus (możemy umrzeć, ale nie możemy być zwyciężonymi); a wy prędzej czy później musicie zawołać: Vicisti Galilaee! (zwyciężyłeś Galilejczyku). św. Józef Sebastian Pelczar (1842-1924)

Ikarusy już jeżdżą po przyjaznych, szerokich drogach, pomagając swoim pasażerom dostać się w każde miejsce, o każdej porze.

Awatar użytkownika
rubeus
Posty: 449
Rejestracja: 23 sty 2006, 20:24
Lokalizacja: Ursynów/Kabaty
Kontakt:

Post autor: rubeus » 12 sie 2008, 17:05

Niech ich szlag z tym 192 - przecież będzie łapało tak koszmarne opoźnienia na Puławskiej, że straci to sens..
Czy poprzednie doświadczenia z dowozówką, które jeździła na trasie m. kabaty - m. wilanowska, a potem była skracana niczego ztm nie nauczyło ?

geograf_OSU
Posty: 868
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:12

Post autor: geograf_OSU » 12 sie 2008, 19:41

rubeus pisze:Niech ich szlag z tym 192 - przecież będzie łapało tak koszmarne opoźnienia na Puławskiej, że straci to sens..
otoz to, dlaczego wschodnia czesc Kabat ma wisiec na nieregularnej dowozowce, a zachodnie Kabaty nie? Jak rowno to wszystkim, albo obie czesci Kabat maja punktualne dowozowki albo spozniajace sie.

ODPOWIEDZ